Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عطا متین فر مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه ۴۳۲ حادثه ناشی از کار در این استان رخ داده که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۴۵۶ حادثه اتفاق افتاد، کمتر شده است.

او افزود: در حوادث امسال ۲۶ تن و در حوادث سال گذشته ۲۲ تن جان خود را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با بیان این که آموزش نقش مهمی در کاهش تلفات حوادث دارد، ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی آن چنان که باید شرایط برگزاری آموزش لازم مهیا نشده است.   بیشتر بخوانید بی احتیاطی ۲ کارگر شرکت معدنی سنگان خواف را به کام مرگ کشاند
متین فر با تاکید بر نقش آموزش و افزایش سطح ایمنی محل فعالیت در کاهش تلفات، بیان کرد: در کنار بازدید و بازرسی انجام شده، کارگران و کارفرمایان نیز باید نسبت به رعایت اصول ایمنی تلاش کنند تا از بروز حادثه و صدمات مختلف بعد از آن پیشگیری شود.

او تصریح کرد: در این مدت همچنین ۱۹ هزار بازدید از کارگاه‌های تولیدی و صنعتی استان انجام شده که به میزان بازرسی‌هایی است که سال گذشته صورت گرفته است.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث ناشی از کار ویروس کرونا کارگاه های تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۸۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش قدس خراسان، سیدرضا اسدنژاد اظهار کرد: روز گذشته یک موتورسوار در میدان امام علی (ع) در سانحه تصادف جان خود را از دست داد.

جانشین رئیس پلیس راهور خراسان رضوی بیان کرد: همچنین دیروز ۶۴ فقره تصادف جرحی و ۳۸۱ فقره تصادف خسارتی در مشهد رخ داد.

وی ادامه داد: ۱۵ دستگاه خودرو حادثه ساز نیز دیروز در مشهد توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

اسدنژاد گفت: مرتکبان ۹۶۲ تخلف حادثه ساز هم طی شبانه روز گذشته در مشهد جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • خراسان رضوی، رتبه دوم کشور در جذب نخبگان به دانشگاه فرهنگیان
  • سوانح رانندگی در مشهد یک کشته و ۶۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • توقیف ۸۵ خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • خسارت هزار و ۴۷۰ میلیارد ریالی بارش‌های بهاری در خراسان رضوی
  • ۱۰ هزار و ۲۰۸ معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته