Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور فاطمه محمد بیگی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین، معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان و جمعی از کارشناسان دو دستگاه در این جمعیت امضا شد، اظهار داشت: با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه، تولید فکر و افزایش معلومات عمومی و رسالت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در این زمینه و همچنین جایگاه جمعیت هلال احمر کشور در فعالیت‌های امدادی و بشر دوستانه برای انعقاد این تفاهم نامه اقدام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمعیت هلال احمر با توجه به ساختار سازمانی و گستردگی افراد مرتبط با این دستگاه، علاوه بر بحث امداد رسانی در بحران از ظرفیت فرهنگی بالایی نیز برخوردار است و می‌تواند در تحقق پیشبرد اهداف فرهنگی جامعه نقش بسزایی داشته باشد و انعقاد این تفاهم نامه آغاز فصل نوینی از همکاری‌های مشترک میان دو دستگاه است.

آصفی هدف از امضای این تفاهم نامه را ترویج فرهنگ کتابخوانی و ارتقای سطح فرهنگی افراد و خانواده‌های تحت پوشش جمعیت دانست و افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و آموزشی، برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی معرفی کتاب، ارائه‌ خدمات فرهنگی به جامعه هدف جمعیت هلال احمر و ایجاد کتابخانه‌های عمومی مشارکتی در اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای ارتقای سطح ایمنی، خود امدادی و دگر امدادی از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

وی عنوان کرد: در این تفاهم‌نامه مقرر شد همکاری در برگزاری همایش‌ها، نشست‌های علمی و کاربردی، انجام پژوهش‌های مشترک جهت شناسایی اولویت‌های مورد علاقه گروه‌های هدف سازمان و افزایش تعداد مخاطبان کتابخانه‌های عمومی، همکاری مشترک در برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کتابداران و همکاری به منظور برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌ی ایمنی و آموزش امدادگری در کتابخانه‌های عمومی اجرایی شود.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قزوین عنوان کرد: گسترش فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در اولویت فعالیت‌های جمعیت هلال احمر قرار دارد و این جمعیت در برنامه ریزی‌های خود به این مساله مهم، توجه کافی داشته و از این ابزار استفاده می‌کند.

وی اضافه کرد: انعقاد این تفاهم نامه موجب افزایش کیفیت‌ برنامه‌های فرهنگی هلال احمر به ویژه در حوزه کتاب و کتابخوانی خواهد شد.

برچسب‌ها امضای تفاهمنامه نهاد كتابخانه های عمومی کشور استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه نهاد كتابخانه های عمومی کشور استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران امضای تفاهمنامه نهاد كتابخانه های عمومی کشور استان قزوین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اخبار کنکور کتابخانه های عمومی جمعیت هلال احمر تفاهم نامه استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۵۹۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • امضا تفاهم نامه همکاری میان جهاد کشاورزی و شرکت‌های دانش بنیان
  • آغاز اجرای طرح فیبر نوری در بیرجند
  • ایران و روسیه تفاهم‌نامه امنیتی امضا کردند
  • ایران و هند تفاهم‌نامه توسعه همکاری در حوزه سلامت امضا کردند
  • امضای تفاهم نامه همکاری علمی بین المللی مرکز تحقیقات تغییر اقلیم و سلامت و موسسه بهداشت عمومی ادواردو سنتیای هند