Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:44:37 GMT

برپایی واحدهای سیار اهدا خون توسط در سطح استان تهران

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۰۹۳۱

برپایی واحدهای سیار اهدا خون توسط در سطح استان تهران

حجت الاسلام علی اصغر سهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح اقدامات اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران در دهه بصیرت اظهار داشت: برگزاری شب شعر مقاومت ویژه طلاب حوزه‌های علمیه استان تهران و اقدامات بصیرتی مدرسه «علم و عمل» و نیز ختم قرآن توسط مجموعه‌های قرآنی وابسته به سازمان تبلیغات از جمله این مناسبت‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران همچنین به طرح «نذر خون» که از ماه محرم آغاز شده اشاره کرد و گفت: طرح نذر خون همچنان و حداقل تا ۱۳ دی ماه، سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و در این ایام شاهد افزایش میزان مشارکت مردم برای اهدا خون بوده‌ایم.

وی از راه اندازی واحد سیار انتقال خون با تمام امکانات و تجهیزات توسط ادارات تبلیغات اسلامی در سطح استان تهران خبر داد و گفت: هر جمعه یکی از ادارت تبلیغات اسلامی با همکاری ائمه جمعه واحد سیار انتقال خون را در یکی از شهرستان‌ها برپا می‌کنند.

سهرابی همچنین از تداوم عملیات کمک رسانی و مواسات و کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: دو مسابقه کتابخوانی نیز با موضوعات تبیین و بررسی ویژگی‌های شخصیتی شهید حاج قاسم سلیمانی در دهه بصیرت و از ۳ الی ۱۳ دی ماه برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم و مدافع سلامت به مناسبت ایام ۹ دی ماه و دهه بصیرت نیز در دستور کار اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران قرار دارد.

کد خبر 5098209

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل تبلیغات اسلامی استان تهران اهدای خون ویروس کرونا شیراز آمار کرونا بوشهر شب یلدا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان شهرستان کرج آلودگی هوا قاسم سلیمانی هفته پژوهش حوزه علمیه تبلیغات اسلامی استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، متن اطلاعیه به شرح زیر است:   «به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می‌رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می‌رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است؛ لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه‌های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می‌شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزد‌ها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی (نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»   ستاد انتخابات کشور

دیگر خبرها

  • رتبه نخست استان قزوین در طرح قرآنی «زندگی با آیه‌ها»
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • این گنجینه را در نمایشگاه کتاب از دست ندهید
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • کمتر از ۳ روز تا برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • سومین نمایشگاه حجاب و عفاف در ارومیه برپا می‌شود
  • برپایی «گعده امین» در نمایشگاه کتاب تهران/ یک پلتفرم کتابی در راه است
  • برپایی همایش واقع‌گروی معرفتی در فلسفه اسلامی و چالش‌های پیش‌رو
  • معارفه رییس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مشهد
  • فعالیت در زمینه گام دوم انقلاب؛ توقعی به جا از تهران تایمز است