Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی از شناسایی دقیق، با سوابق و عکس همه افراد دخیل در ترور شهید محسن فخری‌زاده خبر داد و این اقدام را «حیرت‌آور» عنوان کرد.

قدس آنلاین:  جلیل رحیمی‌جهان‌آبادی در روزنوشت ۲۵ آذر، جلسه اعضای کمیسیون «امنیت ملی و سیاست خارجی» مجلس شورای اسلامی با وزارت اطلاعات را اینگونه شرح داده است: 
 
حدود ۱۲ صحن تعطیل شد، چون نهار همه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دعوت وزارت اطلاعات بودیم هماهنگ کردم که با خودرو خودم بروم و آدرس محل جلسه را گرفتم و رفتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماز و نهار را خدمت وزیر محترم اطلاعات بودیم و صحبتی هم با آقای علوی داشتم.
 
بعد نهار از حدود ۱/۳۰ تا ۵/۳۰ جلسه بود معاونت‌های مختلف اطلاعات خارجی و ضد جاسوسی و فنی و ضد تروریسم و... گزارش دادند چند فیلم هم از اقدامات وزارت پخش شد.
 
 موضوع شهادت شهید فخری‌زاده هم بررسی شد و تمام جوانب و اطلاعات و افراد دخیل و اقدامات انجام شده شرح داده شد و فیلم و تصاویر هم مستند داشتند تمام افراد دخیل در حادثه را دقیق با سوابق و عکس و مشخصات و ... داشتند کارشان حیرت آور است با این سرعت و این حجم از اطلاعات بعید می‌دانم در هر سازمانی بشود پیدا نمود تقریبا تمام‌زوایای حادثه را دارند نمیدانم چرا اعلام نمی‌کنند شاید دلایلی دارد و منتظر تکمیل اطلاعات هستند کارشان تحسین برانگیز بود انصافا.
 
شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ای و دفاعی کشورمان عصر روز جمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ از سوی تعدادی انسان‌نماهای کوکی هدایت شده از سوی سرویس‌های جاسوسی رژیم‌های وحشی ترور و به درجه رفع شهادت نائل آمد.

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: ترور شهید فخری زاده شناسایی عوامل ترور شهید فخری زاده وزارت اطلاعات فخری زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه

فرمانده انتظامی هویزه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت، بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام و ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، علی تقدسی اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره درگیری در شرکت‌های نفتی و اخلال در نظم و امنیت شرکت بلافاصله گشت پاسگاه انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و انجام اقدامات پلیسی با حضور چند اکیپ از شهرستان تعداد ۲۲ نفر از عاملان اصلی درگیری و تیراندازی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی هویزه ادامه داد: مأموران پلیس در بازرسی از محل درگیری یک قبضه سلاح کلت کمری و دو تیغه خشاب به کار رفته را در صحنه تیراندازی کشف کردند.

تقدسی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی پلیس در سال جاری برخورد قاطع با مخلان نظم و امنیت عمومی شهروندان است.

کد خبر 748832

دیگر خبرها

  • بازگشت پدر به خانه
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد
  • ضرورت تسریع در ساماندهی میدان «شهید حسن‌پور» قزوین
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • لیست 6 نفره از وکلای خوب تهران به همراه سوابق
  • شناسایی و انهدام باند قاچاق خودرو‌ در مازندران
  • جلال‌زاده: زیاده‌گویی پارلمان اروپا فقط برای دلخوش‌کنی صهیونیست‌ها است
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود