Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین، حسن عباس نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین اظهارکرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست استان با گشت‌زنی‌های مداوم موفق به دستگیری دو نفر شکارچی در فصل ممنوعه در زیستگاه‌های حیات وحش شدند.
او افزود: شکارچیان متخلف را که مبادرت به شکار دو سر خرگوش کرده بودند به مراجع قضایی تحویل داده شده و پس از تفهیم اتهام، با حکم قوه قضائیه محکوم  به تامین وسایل الکترونیکی آموزشی برای دانش آموزان بی بضاعت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس نژاد گفت: این حکم با همکاری کمیته امداد امام خمینی قزوین در خصوص تحویل وسایل به تعدادی از دانش آموزان بی بضاعت استان و نظارت ماموران یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین اجرا شد.
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین در پایان گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست استان قزوین با هماهنگی و همکاری بخش حقوقی با تمامی متخلفان که جزء مخربان محیط زیست محسوب می‌شوند برابر قوانین و آیین نامه زیست محیطی برخورد می‌کند.

46

کد خبر 1467067

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین حفاظت محیط زیست استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۱۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، علی سرگزی گفت: تعداد هزار و ۴۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که پس از داوری صادق سوری هنرمند عکاس سیستان وبلوچستان به رتبه برتر عکاسی با موبایل دست یافت.
وی افزود: جشنواره ملی عکس و پوستر دانش سنتی محیط زیست همزمان با همایش ملی با حمایت معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور و در قالب طرح پرچمداری این معاونت توسط اداره کل حفاظت محیط زیست چهارمحال بختیاری در تاریخ ۲۸ و ۲۹ فروردین برگزار شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در این رویداد ملی، صادق سوری با دو عکس و نازی ابراهیمی کتمجانی با یک عکس از استان ما در نمایشگاه حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • خط و نشان محیط زیست و میراث فرهنگی در میانکاله برای یکدیگر
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • ترویج فرهنگ حفاظت از زمین پاک در بین دانش آموزان 
  • درخشش هنرمندعکاس سیستان وبلوچستان درجشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • همایش پاکسازی محیط زیست در ملارد برگزار شد