Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار تبریز گفت: فرزندان تلاشگر این آب و خاک توانسته‌اند با استعانت از حضرت ولی عصر(عج) در طول سه سال، به اندازه ۱۰ سال گذشته پروژه قطار شهری تبریز را توسعه دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، ایرج شهین باهر در آیین افتتاح ۴ ایستگاه جدید از خط یک قطار شهری تبریز که در حضور رئیس جمهور انجام شد، اظهار داشت: امروز با افتتاح چهار ایستگاه واقع در خط یک قطار شهری گام دیگری در جهت پیشبرد حمل و نقل پاک شهری برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

او تصریح کرد: شهر تبریز همیشه قهرمان طی سه سال گذشته با وجود امام جمعه محبوب ، استانداری دانشمند و نمایندگان مجلس و شورای شهر ساعی، با ایجاد بسترهای لازم توانسته است قدم های محکمی را در ارتقا سرانه های آن بر دارد.

شهردار تبریز از اجرای یک هزار و ۴۴ پروژه مهم و زیرساختی طی سه سال گذشته خبر داد و گفت: ۵۷ درصد این پروژه ها بالای ۱۰۰ میلیاردریال و ۴۳ درصد از آن ها  کمتر از ۱۰۰ میلیاردریال اعتبار دارد.

او ادامه داد: احداث و افتتاح ۴۰ پارک محله ای، اجرای طرح کلید به کلید به منظور ساماندهی موضوع حاشیه نشینی و احداث نزدیک به سه هزار واحد مسکونی، توسعه حمل و نقل عمومی، آموزش شهروندی و... از جمله اقدامات شهرداری تبریز طی سه سال گذشته بوده است.

ایرج شهین باهر بیان کرد: مترو نخستین اولویت مدیریت شهری تبریز بود که با حمایت استاندار آذربایجان شرقی طی سه سال گذشته موفق به تزریق ۲۸۰۰ میلیاردتومان اعتبار به این پروژه شدیم.

شهردار تبریز خطاب به رئیس جمهور گفت: با حمایت‌های شما تا پایان کار دولت کلیه ایستگاه‌های باقی مانده خط یک مترو تبریز را تکمیل خواهیم کرد.

ایرج شهین باهر همچنین خواستار شد: تقاضا داریم به جهت عقب ماندگی خط دو قطار شهری تبریز نسبت به سایر کلانشهرها، دستور تامین فاینانس توسط بانک مرکزی برای خط ۲ مترو تبریز را صادر فرمایید.

امروز چهار ایستگاه شهید باکری، امام حسین (ع)، سالار ملی و نور مترو تبریز با هزینه‌کردی حدود ۷۵۰میلیاردتومان همزمان با پروژه های شهرداری های کشور به بهره برداری رسید.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تبریز شهرداری تبریز طی سه سال گذشته شهری تبریز مترو تبریز قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۲۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است

به گزارش همشهری آنلاین،این روزها قطار ملی مترو در حاشیه جنوبی تهران در حال تردد است و به نمادی از باور توانایی ایرانی‌ها تبدیل شده است. در همین باره علیرضا زاکانی، شهردار تهران در گفتگو با همشهری درباره آخرین وضعیت آماده سازی قطار ملی مترو اظهار داشت: قطار ملی مترو بالغ بر ۸۵ درصد داخلی سازی شده است. درحال حاضر اولین رام این قطار آماده شده است و زیربار درحال فعالیت است.
شهردار تهران ادامه داد: تمامی مجوزهای این قطار از سازمان های بین المللی مربوطه دریافت شده است و افق بسیار خوبی را در کشور متصور شده است. درحال حاضر سه رام دارای هفت واگن این قطار نیز درحال آماده سازی است و امیدواریم درسال جاری شاهد فعالیت این سه رام نیز درخطوط ریلی تهران باشیم.

کد خبر 847251 برچسب‌ها علیرضا زاکانی خبر مهم شهردارى تهران مترو

دیگر خبرها

  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • هوای خرمشهر در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس
  • زاکانی: تمام مجورهای قطار ملی مترو از مراجع بین المللی اخذ شده است
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو