Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-07@17:20:01 GMT

چرا باید برای طراحی سایت هزینه کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۳۴۲۷

چرا باید برای طراحی سایت هزینه کنیم؟

سال‌هاست که اینترنت پا به زندگی ما گذاشته و آن را به کلی زیر و رو کرده است. برای ارتباط با افراد دیگر، فقط کافیست گوشی تلفن خود را برداریم و با اتصال به اینترنت به شخص مورد نظر یک پیغام بفرستیم. بدیهی است که در این دوره، کسب و کارها نیز تحت تأثیر این ارتباط سریع قرار گرفته و دچار تحول می‌شوند.

دیگر بازاریابی به شکل میدانی و تلفنی معنا ندارد و مدیران برای معرفی کار خود باید روش‌های نوینی پیش بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون افراد کمی به اتیکت‌هایی که در خیابان پخش می‌شود توجه می‌کنند و بیشتر خدمات مورد نیازشان را با یک سرچ در گوگل پیدا می‌کنند. پس چه کاری بهتر از دیده شدن در صفحه نخست گوگل می‌تواند به کار شما کمک کند؟

هر شغلی که داشته باشید، از خیاطی و آشپزی گرفته تا مدیریت شرکت‌های بزرگ هواپیمایی و خدماتی، باید برای ارتباط با مشتریان خود یک پل ارتباطی داشته باشید.

این پل ارتباطی می‌تواند سایت و یا اپلیکیشن مختص کسب و کار شما باشد. این کار به شما می‌کند تا کسب و کار خود را به صورت کامل معرفی کنید، خدماتتان را به صورت شفاف بیان کنید، و مشتریان را به سمت خود بکشانید.

شما می‌توانید با دارا بودن کمی دانش برنامه نویسی و خرید دامنه و هاست و با استفاده از پلتفرم هایی همچون وردپرس و جوملا یک سایت به اسم شرکت خود ثبت کنید. اما طراحی سایت حرفه‌ای، بی نقص، و درخور کسب و کارتان کار ساده‌ای نیست. بهتر است این کار را به دست متخصصان بسپارید و به آن‌ها اجازه دهید با دانش و تجربه خود برای شما یک سایت بی نقص و جذاب بسازند.

آژانس دیجیتال مارکتینگ اسپاد، آماده است تا با تجربه فراوان و دارا بودن طراحان حرفه‌ای ،طراحی وب سایت و اپلیکیشن، و بهینه سازی سایت شما را بر عهده بگیرد تا به رشد کسب و کار شما کمک نماید.

 

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به معنای ایجاد و ساخت یک وب سایت و پیاده سازی آن وب سایت در بستر اینترنت است. طراحان سایت برای ساخت یک وب سایت، مراحل زیادی را همچون طراحی گرافیکی، و کد نویسی و برنامه نویسی سایت طی می‌‎کنند.

ما با ارائه خدمات طراحی سایت اختصاصی و خدمات بهینه سازی سایت کسب و کار شما  رشد می دهیم تا در در موتورهای جست‌وجوگر مانند گوگل جایگاه بالایی را کسب کنید و در نتیجه افراد بیشتری با خدمات شما آشنا شوند.

قیمت و تعرفه طراحی سایت

قیمت طراحی سایت بسته به نیاز و خواسته شما از سایت تغییر می‌کند. اگر بخواهید برای طراحی وب سایت خود از وردپرس و جوملا استفاده کنید هزینه کمتر و اگر دوست داشته باشید سایتی حرفه ای با امکانات اختصاصی و منحصر به فرد با گرافیکی خاص داشته باشید، هزینه طراحی سایت شما بیشتر خواهد شد. شرکت دیجیتال مارکتینگ اسپاد با ارائه مشاوره رایگان و راهنمایی، به شما کمک می‌کند تا با هزینه مناسب به آنچه در ذهنتان است برسید. شما می‌توانید طراحی وبسایت خود را  به شرکت اسپاد سفارش دهید و از نتیجه نهایی لذت ببرید.

لینک کوتاه: asriran.com/003Bzr

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: طراحی سایت داشته باشید طراحی سایت کسب و کار کار شما وب سایت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در این استان

به گزارش خبرآنلاین، مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان از تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مهر در خبری نوشت: علی سالاروند مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: سال ١۴٠١ و ۱۴۰۲ در راستای حفظ و احیا گوزن زرد ایرانی و در خطر انقراض هشت رأس گوزن زرد ایرانی از دو سایت تکثیر و پرورش دشت ناز ساری و سایر مراکز تکثیر کشور به لرستان و دامنه‌های زاگرس که زیستگاه و خاستگاه اصلی این گونه در گذشته بوده، انتقال داده شد.

وی افزود: گوزن زرد ایرانی در سایت تکثیر و پرورش فجر صفای کشت و صنعت لرستان واقع در دامنه‌های یافته‌کوه حفاظت و نگهداری می‌شوند که نخستین و بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش گوزن زرد در کشور است که با مشارکت بخش خصوصی و در راستای حفاظت مشارکتی از گونه‌های ارزشمند حیات وحش و ذخایر ژنتیکی ایجاد شده است.

سالاروند از تولد یک رأس گوساله در اردیبهشت ماه سال جاری خبر داد و گفت؛ گوساله تازه متولد شده در شرایط مناسب و پایداری می‌باشد و توسط مسئولین سایت و دامپزشک مربوطه به همراه مادر تحت مراقبت است و شرایط زیستی و بستر مناسب برای زادآوری و رشد گوساله توسط کارشناسان زحمتکش این اداره کل و مجموعه کشت و صنعت فجر صفا لرستان فراهم شده است.

وی خاطر ژنشان کرد: در سال گذشته هم یک رأس گوزن زرد در این سایت متولد شده است که هم اکنون در سلامت کامل می‌باشد که نشان از موفقیت این سایت جدید در احیا گونه‌های ارزشمند و در خطر انقراض حیات‌وحش دارد.

وی افزود: در حال حاضر گوزن زرد ایرانی در چند استان کشور نگهداری می‌شود و همچنان تلاش برای حفظ این گونه ارزشمند ادامه دارد و با سیاست‌های سازمان حفاظت محیط زیست و معرفی آن به مناطق مختلف، روند حفظ این گونه ارزشمند در سال‌های اخیر روند خوبی گرفته است و امیدها برای احیا آن در خاستگاه اصلی آن یعنی استان لرستان با موفقیت زاد و ولد طی دو سال اخیر نیز دو چندان شده است.

سالاروند، موفقیت احیا این گونه ارزشمند در استان لرستان را به همه طبیعت دوستان و علاقمندان به حیات وحش و محیط زیست تبریک گفت و از در دست بررسی بودن چند سایت خصوصی برای ایجاد مراکز نگهداری گونه‌های شاخص حیات وحش در استان لرستان خبر داد و اظهار کرد: استان لرستان در ایجاد مراکز حفاظت مشارکتی حیات وحش با کمک بخش خصوصی و در راستای شعار سال یعنی «جهش تولید با مشارکت مردم» در کشور پیشگام است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902953

دیگر خبرها

  • بازی دوستانه تیم فوتبال جوانان با هوادار تهران
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)
  • سایت‌های مسکن در چهار شهر کرمان آماده واگذاری است
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • آماده شدن سایت های مسکن در چهار شهر استان کرمان
  • عوامل موثر بر قیمت ورق اکسین
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و وستهام + پخش آنلاین
  • تولد نخستین گوزن زرد ایرانی در این استان
  • طرح آیفون ۱۶ فاش شد + تصاویر