Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@21:14:03 GMT

تقدیر از ماموران موساد به دلیل ترور شهید فخری زاده

تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۳۷۸۰

تقدیر از ماموران موساد به دلیل ترور شهید فخری زاده

یک رسانه صهیونیست بااشاره به تمجیدرئیس رژیم اشغالگر از تروریست‌های موساد ادعا کرد هیچ یک از پیش بینی‌ها درباره ماموریت جدید رئیس موساد صحت نداشته و یوسی کوهن تا ژوئن آینده در مقام خود باقی خواهد ماند.

به گزارش مشرق، پس از انتشار شایعات مختلفی درباره احتمال انتقال سریع یوسی کوهن به فعالیت های سیاسی برای نجات نتانیاهو از گرداب مشکلات سیاسی، روزنامه یدیعوت احارانوت در شماره امروز پنج شنبه خود به نقل از منابع آگاه خبر داد بر خلاف شایعات موجود  رئیس موساد تا  اول ژوئن ۲۰۲۱ در مقام خود باقی خواهد ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش ضمن اعتراف ضمنی به نقش یوسی کوهن در ترور شهید فخری زاده آمده است : در حالی که جهان همچنان در حال ارزیابی عملیات ترور (شهید) محسن فخری زاده که به اسرائیل نسبت داده می شود ، اعلام تغییر در راس موساد هم دوستان و هم دشمنان را غافلگیر کرده است.

این روزنامه عبری زبان همچنین فاش کرد "رووین ریولین" رئیس رژیم صهیونیستی یکشنبه گذشته از شماری از ماموران موساد به دلیل آنچه عملکرد بالای آنها طی سال ۲۰۲۰ بود قدردانی کرد.

به اعتراف این روزنامه عبری زبان یکی از دلایل تقدیر از ماموران موساد عملکرد آنها در مقابله با برنامه هسته ای ایران به ویژه درباره(شهید) محسن فخری زاده است ، در حالی که لیست عملکرد موساد در خاک سوریه هم بسیار زیاد است.

از سوی دیگر خبرگزاری آناتولی ترکیه با اشاره به عملکرد جنایتکارانه سرویس اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) به بهانه ترور جنایتکارانه شهید محسن فخری زاده به برخی از این جنایات طی دو دهه گذشته اشاره کرد.

آناتولی در گزارش خود از قدس اشغالی خبر داد: هنوز هویت رئیس جدید موساد مردی که قرار است میراث تاریخ طویلی از اقدامات ترور علیه مخالفان اسرائیل را در سرتاسر جهان دارد ، اعلام نشده است.

امروز همه از  فردی که قرار است از ژوئن آینده سکان دار این سازمان شود با نام (د) یاد می کنند.موساد شاخه خارجی سرویس اطلاعاتی اسرائیل است که در کنار شاخه داخلی آن شاباک فعالیت گسترده ای را علیه مخالفان اسرائیل انجام می دهد.در اکثر اوقات اسرائیل به صراحت مسئولیت اقدامات ترور خود را علیه مخالفان تل آویو به عهده نمی گیرد.

اقداماتی که از رهبران گروه های فلسطینی تا شخصیت های عربی و ترور دانشمندان هسته ای ایران گسترده است.‎

از بعد سال ۲۰۰۰ میلادی تا به امروز موساد کارنامه طویلی از جنایات  تروریستی دارد که می تواند به مهم ترین موارد اشاره کرد:

۱- ترور محسن فخری زاده دانشمند هسته ای ایران که در ۲۷ نوامبر ۲۰۲۰ به وقوع پیوست.
۲- ترور محمد الزواری در تونس که ۱۵ دسامبر ۲۰۱۶ به وقوع پیوست
۳- ترور عمر نایف در ۲۶ فوریه ۲۰۱۶
۴- ترور چهار دانشمند هسته ای ایران که بین سال های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۲ انجام شدند.
۵- ترور محمود المبحوح در ۱۹ ژانویه ۲۰۱۰
۶- ترور عز الدین شیخ خلیج که ۲۶ سپتامبر ۲۰۰۴ به وقوع پیوست.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید محسن فخری زاده شهید فخری زاده محمد الزواری شهید محسن فخری زاده محسن فخری زاده اسراییل محسن فخری زاده مشرق رژیم صهیونیستی محسن فخری زاده هسته ای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۳۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا سرمایه اصلی نظام هستند

حسن نورانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، ضمن تقدیر از حمله موشکی سپاه در پاسخ به اسرائیل، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران این اقدام مقتدرانه سپاه را ارج می‌نهند و پاسخی به انتقام خون شهدا می‌دانند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، همچنین با اشاره به برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان در اسفند سال گذشته، افزود: سپاه در برگزاری این کنگره تلاش بسیاری کرد که جای تقدیر دارد.

او همچنین گزارشی از اقدامات بنیاد شهید خوزستان در برگزاری این کنگره ارائه داد و تصریح کرد: ارائه ۵ هزار سند دیجیتال فرهنگی در رابطه با شهدا جهت مستندسازی، برگزاری نمایشگاه هنر‌های تجسمی، کنگره غریب اسارت، رونمایی از نرم افزار‌های چند رسانه ای، چاپ کتاب، دیدار با خانواده شهدا، تعیین تکلیف ۲ هزار پرونده‌های ماده ۸۷ ایثارگری و... از جمله این اقدامات است.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: هر کجا بخواهیم از خدمات و حرکت‌های انقلاب و نظام سخن بگوئیم باید با تابلو شهدا باشد و جز آن بهانه دیگری نداریم که به آن ببالیم.

او با بیان اینکه نگاه به شهدا در فرمایشات و منویات مقام معظم رهبری نیز وجود دارد، ادامه داد: باعث و بانی عملیات وعده صادق شهدا بودند و به برکت خون شهدا یک کار و قدرت سازی درون ساز انجام دادیم به طوری که امروز با قدرت اول دنیا در دفاع هوایی جنگیدیم و مردم هم با حمایت‌های خود از این قدرت سازی پشتیبانی کردند.

وی با اشاره به اینکه در همه امور باید از شهدا تاسی کنیم، ادامه داد: هر کجا به نام و یاد شهدا تاسی کردیم موفق بودیم؛ امروز می‌بینیم که شهدای مدافع حرم چقدر موج ایجاد کرده و جامعه را زنده و پویا کردند.

سردار شاهوارپور، به کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان اشاره کرد و با تقدیر از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در این رویداد ملی، گفت: این کنگره کار سنگینی بود که به کمک همه ارگان‌ها و سازمان‌ها به سرانجام رسید و توانستم قدمی در بزرگداشت یاد و نام شهدا و ایثارگری و جانفشانی آنها برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • ادعاهای مقام سابق موساد درباره جزئیات شبکه مالی مخفی ایران | ماجرای عجیب یک شرکت انگلیسی | ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد!
  • فرزندان با استعداد خود را به حوزه های علمیه بفرستید
  • نظر مقام سابق موساد از شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها در ایران
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • مقام سابق موساد: ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • افزایش چهار برابری درآمدهای نفتی ایران با شبکه‌ باورنکردنی دور زدن تحریم‌ها
  • ایران شبکه‌ای باورنکردنی برای دور زدن تحریم‌ها ایجاد کرده است | درآمدهای نفتی ایران از سال ۲۰۲۰ چهار برابر شده
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند