Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: با خودداری از برگزاری دورهمی های خانوادگی در شب یلدا به حفظ سلامت خود و شهروندان کمک کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه محمد بیگی در نشست هم اندیشی با عنوان گفتگوی موثر برمدار تحول و بهسازی که عصر پنجشنبه با حضور استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در آموزش و پرورش قزوین برگزار شد اظهارداشت: امروز سلامتی یک نعمت بزرگ در دوران کرونا محسوب می شود که باید از آن مراقبت کنیم تا با بی توجهی به پروتکل ها خدشه دار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: نگران سلامت نسل آینده هستیم و باید از همه ظرفیت ها برای کنترل بیماری و ریشه کن شدن آن استفاده کنیم.

محمد بیگی با اشاره به اهمیت پژوهش در جامعه گفت: هر کشوری که پژوهش در آن محور کارها و پاسخگویی  اهمیت داشته باشد به توسعه سریعتری دست پیدا میکند و ما با راه اندازی پژوهشکده ها باید به سوالات و کنجکاوی دانش آموزان پاسخ دهیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باید فرزندان خود را پرسشگر بار بیاوریم  و ذهن دانش آموز  پرسشگر شود و نوجوانان و کودکان ما برای یافتن پاسخ تلاش کنند و البته ما هم حمایت کنیم. 

محمد بیگی اضافه کرد: در فصای مجازی سالهاست رهبری از بایدها و نبایدها سخن گفته اند و بیش از یک دهه در خصوص ساختارمند کردن فضای مجازی و آینده پژوهی رهنمود داده اند اما توجه نکردیم. 

وی اظهارداشت: امروز چند اندیشکده دانش آموزی و مرکز تحقیقات و فناوری در مدارس داریم و چقدر محور فناوری را در مدارس آماده کرده ایم که دنبال نتیجه هستیم.

محمد بیگی گفت: در آستانه شب یلدا باید به مردم هشدار دهیم تا دورهمی نداشته باشند و یلدای سلامت را پشت سر بگذاریم اما معلوم نیست چقدر باید فیلم بسازیم و تخت اصافه کنیم تا آلودگی به ویروس بیشتر نشود.

وی اضافه کرد: شب یلدا را یک آیین ایرانی زیبا می دانیم اما امسال باید مراقبت کنیم و از دورهمی خودداری شود و برنامه جایگزین معرفی کنیم و با تماس مجازی، مسابقات شعر خوانی، قرائت قرآن و تفسیر و مباحثه قرآنی در فضای مجازی، شب یلدا را به سلامت سپری کنیم.

در این مراسم از معلمان و دانش آموزان پژوهشگر برتر تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای محمد بیگی شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مصطفی جعفری با اشاره به برگزاری مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین، اظهار کرد: این مراسم در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره «سیدمرتضی نصری»، «لیلا امیری»، «مرتضی حداد» و «علی رضایی‌پور» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این فعالین رسانه بین سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۱ دار فانی را وداع گفته‌اند، گفت: در این مراسم ضمن خاطره‌گویی اصحاب رسانه و سخنرانی «رئوف پیشدار»، رئیس هیأت خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران در ۱۵ کشور جهان و اولین رئیس صدا و سیمای استان قزوین، از خانواده‌های این چهار فعال رسانه هم تجلیل می‌شود.

رئیس خانه مطبوعات استان قزوین بیان کرد: این مراسم در راستای بزرگداشت جایگاه خبرنگاران به‌عنوان عضو تأثیرگذار جامعه برگزار خواهد شد؛ ضمن اینکه برای بزرگداشت مقام خبرنگار، برنامه‌های متعددی در نظر گرفته شده که در طول سال در مناسبت‌های مختلف اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: اصحاب رسانه از اقشاری هستند که علی‌رغم سختی کار معمولاَ دیده نمی‌شوند و جایگاه آن‌ها آنطور که باید در بین مردم جامعه و مسئولین شناخته شده نیست، در همین راستا تبیین نقش و رسالت خبرنگاران دارای اهمیت است و باید به آن توجه شود.

جعفری در پایان یادآور شد: مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات مولانا در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد، واقع در میدان میرعماد برگزار می‌شود و از تمام اصحاب رسانه و مدیران رسانه‌ها برای حضور در این مراسم دعوت به عمل می‌آید.

کد خبر 6097845

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای اردیبهشت ماه قزوین برگزار می‌شود
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • بازار مکاره سلامت در شبکه‌های اجتماعی/ عدم بازدارندگی قوانین
  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • مراسم یادبود «خبرنگاران آسمانی» در قزوین برگزار می‌شود
  • مراسم تجلیل از وکلای معلم قزوین
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت در چابهار برگزار شد
  • تدریس مشق عشق در یک مدرسه عشایری+ فیلم و عکس
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود
  • جای خالی معلمان ماهر مجازی