Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@07:14:48 GMT

وزارت آموزش و پرورش تقلب در «شاد» را بررسی کند

تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۶۶۷۴۵

وزارت آموزش و پرورش تقلب در «شاد» را بررسی کند

به گفته معاون اجتماعی پلیس فتا، در صورت صحت فعالیت کانال‌های تقلب در شبکه شاد، وزارت آموزش و پرورش باید برای بررسی دقیق‌تر به پلیس فتا اطلاع دهد.

به گزارش ایمنا، چندی پیش عده‌ای از معلمان ادعا کردند که برخی دانش آموزان آن‌ها در هیچ کلاسی شرکت نداشته و در زمان امتحانات تنها در ۱۵ دقیقه سخت‌ترین سوالات را نیز پاسخ داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این مسئله باعث شد معلمان از دانش آموزان خود بپرسند جواب سوالات را از کجا به دست می‌آوردند و این پیگیری‌ها باعث لو رفتن برخی کانال‌های تقلب شد. به گفته این معلمان، این دانش آموزان ادعا کردند که جواب‌های سوالات امتحانی را از یک کانال در شبکه اجتماعی شاد دریافت کرده‌اند. بررسی معلمان نشان داد در این کانال‌ها که هدایت کننده آنها مشخص نیست، تمام جواب‌های سوالات امتحانی از کلاس اول ابتدایی تا دوازدهم دبیرستان موجود است و دانش آموزان به راحتی می‌توانند با مطرح کردن سوال در این کانال، جواب خود را دریافت کنند. از همین رو از پلیس فتا پرسیدیم آیا فعالیت‌های مجرمانه در شبکه «شاد» توسط این پلیس بررسی می‌شود؟ سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا در این باره اظهار کرد: این شبکه اجتماعی، به وزارت آموزش و پرورش تعلق دارد و برای آموزش آنلاین دانش آموزان طراحی شده است. وی افزود: این شبکه اجتماعی نیز همانند سایر اپلیکیشن‌ها در رصد پلیس فتا قرار دارد تا از هرگونه سوءاستفاده و وقوع جرم جلوگیری شود. این مقام انتظامی درباره کانال‌هایی که برای تقلب ایجاد شده‌اند، اظهار کرد: از آنجایی که این شبکه در اختیار وزارت آموزش و پرورش است، این نهاد باید این چنین مسائل را با پلیس فتا مطرح کند. معاون اجتماعی پلیس فتا گفت: اگر این وزارت خانه از پلیس درخواست کند، بررسی بیشتری بر روی این مسائل انجام می‌شود و قطعاً با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد. سرهنگ پاشایی به میزان گفت: تاکنون صحت وجود این کانال‌های تقلب اعلام نشده و در صورت لزوم وزارت آموزش و پرورش باید در خواست رسیدگی به پلیس فتا ارائه کند. کد خبر 462382

منبع: ایمنا

کلیدواژه: فتا شبکه شاد وزارت آموزش و پرورش معلمان کانال های تقلب فصل امتحانات پليس فتا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان کانال ها پلیس فتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش فسا گفت: در این نمایشگاه در قالب ۳۵ غرفه،  ۶۰۰ طرح ابداعی دانش آموزی و دست ساخته‌های دانش آموزان ۷۰ آموزشگاه به نمایش گذاشته شد.
ذوالقدر افزود: هدف از برپایی این نمایشگاه شناسایی خلاقیت‌های دانش آموزی و معرفی دست سازه‌ها، ایده‌ها و توسعه فرهنگ پژوهش بین دانش آموزان دوره ابتدایی در زمینه علوم تجربی و اجتماعی است.
معاون آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش فسا گفت: برپایی نمایشگاهی از آداب و رسوم، صنایع دستی و غذا‌های محلی فسا در قالب طرح بوم از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
شهرستان فسا در جنوب شرق فارس و در فاصله ۱۳۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری امتحان شبه نهایی غیرقانونی نیست
  • تکالیف مهارت محور جایگزین پیک نوروزی دانش‌آموزان می‌شود
  • ایجاد ایمان و امید در دانش آموزان اعتمادسازی می‌خواهد
  • برپایی نمایشگاهی از دست ساخته‌های دانش آموزان در فسا
  • قدردانی دانش آموزان رامسری از شهرداری این شهرستان
  • فعالیت‌های بدنی از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند
  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد؛ جزییات طرح «خاتم» ویژه دانش‌آموزان در نوروز
  • برای آزمون‌های نهایی فقط کتاب‌های درسی را بخوانید
  • قانون دانش بنیان‌ها از دانش آموزان نخبه علمی والمپیادی حمایت می‌کند
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است