Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی قمیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین عملکرد اجرای طرح «حافظان سلامت محلات» در استان اصفهان اظهار داشت: این طرح به منظور غربالگری جمعیت استان اصفهان در زمینه پیشگیری از بیماری کرونا در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه از ابتدای آذرماه تاکنون ۴۸ درصد از مردم استان اصفهان در قالب طرح «حافظان سلامت محلات» غربالگری شده‌اند، ابراز داشت: بر این اساس تاکنون ۶۹۹ هزار و ۳۴۳ خانواده با جمعیت دو میلیون و ۴۶۷ هزار و ۵۹۷ نفر مورد غربالگری قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شناسایی ۲۰۲ هزار شهروند در معرض کرونا در اصفهان

سخنگوی ستاد مقابله با کرونای سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه با توجه به غربالگری صورت گرفته ۲۰۲ هزار و ۹۹ شهروند در معرض ابتلاء به کرونا شناسایی شده است، ادامه داد: تاکنون ۷۹ هزار و ۲۵۶ بسته بهداشتی تحویل خانواده‌های نیازمند شده است.

وی اضافه کرد: همچنین ۵۳ هزار و ۶۱۳ بسته کمک معیشتی نیز به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

سرکشی ۳۴ هزار واحد صنفی در اصفهان

سرهنگ قمیان با اشاره به اهدای ۲۵ هزار و ۳۶ بسته حمایتی به نیازمندان استان اصفهان در طرح «حافظان سلامت محلات» افزود: همچنین سرکشی از ۳۴ هزار و ۱۳۶ واحد صنفی در محلات انجام شده است.

وی با اشاره به ارشاد ۲۵۶ هزار و ۳۱۸ شهروند استان اصفهان در خصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: همچنین از ابتدای آذر ماه تاکنون ۲۷۴ تور کنترل سلامت محور در اصفهان فعال شده است.

کد خبر 5098467

منبع: مهر

کلیدواژه: سپاه صاحب الزمان اصفهان طرح غربالگری شیوع کرونا بسته معیشتی ویروس کرونا شیراز آمار کرونا شب یلدا کرمانشاه بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قاسم سلیمانی گرگان شهرستان کرج آلودگی هوا عکس استانها هفته پژوهش حافظان سلامت محلات استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۶۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بیل گردانی نیم ور محلات

دریافت 15 MB کد خبر 6089707

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آیین بیل گردانی در نیم‌ور محلات
  • خبر شکستن یک سد معیشتی در ساوه چه بود؟
  • آیین بیل گردانی نیم ور محلات
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • جای جای اصفهان، رنگ‌وبوی هفته فرهنگی را گرفته است
  • تأکید ائمه جمعه اردبیل بر رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد