Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود گفت: مذاکره و اتحاد بین مسوولان مردم را برای حل مشکلات توسط آنها دلگرم می‌سازد، از سوی دیگر این مذاکره و تعامل زمینه را برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی به منظور حل مشکلات فراهم می‌آورد.

الهام آزاد نماینده مردم نائین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو یی، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت گفت: طبیعتا وقتی وحدت، همبستگی و اتحاد بین مسؤولان باشد دشمنان و معاندان نظام نمی‌توانند اهدافشان را در داخل کشور ما دنبال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دشمنان ما به دنبال ایجاد تفرقه بین قوای سه‌گانه، بین مردم و هر سه قوه هستند و وحدت مسؤولان خنثی‌کننده این توطئه دشمنان است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود اظهار داشت: از سوی دیگر وقتی مردم این وحدت و همدلی را بین مسؤولان ببینند نسبت به حل مشکلات دلگرم می‌شوند و این فضا در جامعه ایجاد می‌شود که همه مسؤولان تلاش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند تا در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم گام بردارند.

آزاد خاطرنشان کرد: طبیعتا وقتی یک فرد و یک مسؤول یک‌سویه حرکت کند، طبیعی است که زاویه‌ها بیشتر می‌شود و کاری انجام نمی‌شود، اما وقتی وحدت و همبستگی باشد همه باهم و در کنار هم و با یک خرد جمعی و هم‌افزایی می‌توانند بسیاری از دغدغه‌ها و مشکلات مردم را حل کنند و همان طور که گفتم این وحدت و همدلی امیدی را در بین مردم ایجاد می‌کند.

وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اشاره داشتند وقتی مسؤولان برای حل مشکلات با هم مذاکره کنند، طبیعی است که به حل مسأله می‌رسند و همین تعامل و مذاکرات است که زمینه را برای توجه به ظرفیت‌ها و توان داخلی فراهم می‌کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود اظهار داشت: وقتی ما تمام سازوکارها را به کار بگیریم تا متکی به خودمان باشیم و نگاه ما به خارج از کشور نباشد، این خود یک حل مسأله و حل موضوع است و وقتی ما در درون کشور مذاکرات و تفاهم‌ها و هم‌افزایی‌ها را داشته باشیم دیگر نیازی به مذاکره با خارجی‌ها نداریم.

آزاد خاطرنشان کرد: وقتی نگاه ما به داخل باشد و توان داخلی را تقویت کنیم و همه قوا با هم در کنار هم حمایت‌های لازم را از یکدیگر داشته باشند، این رویکرد پیامدهای مثبتی را برای مردم به همراه خواهد داشت.

وی افزود: نگاه ما نباید به خارج از کشور و غرب باشد که ببینیم آنها چه تصمیمی برای ما می‌گیرند و این که آیا آنها با ما مذاکره می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند یا خیر، یا این که ما مذاکره می‌کنیم یا نمی‌کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل حل مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۶۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است

عضو شورای شهر تهران در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر بررسی و بعد اعضای شورا در صحن به آن رای داده‌اند! - اخبار اجتماعی -

احمد علوی؛ عضو شورای شهر تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی  خبرگزاری تسنیم در واکنش به اظهارات برخی از اعضای شورای شهر درباره ابهامات قرارداد‌های حمل و نقلی چین شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه پیش از اینکه مصوب شود در دو کمیسیون تخصصی شورای شهر تهران بررسی و بعد به صحن آمده بود.

وی با اشاره به اینکه بندها و متن این تفاهم‌نامه در مواردی در جریان این بررسی‌ها دچار  تغییر و تحول شد و مدیران شهرداری هم  تاکید کردند که متنی که به شورا ارائه شده با متنی که به صحن آمده متفاوت است، افزود: قطعا اگر قرار بود چنین نکاتی (ایراداتی که امروز به تفاهمنامه از سوی برخی از اعضا گرفته شد) مطرح باشد، باید در همان زمان که به‌صورت تخصصی در کمیسیون‌ها بررسی شد، اشاره می‌کردند.

قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اینکه برخی از اعضای شورای شهر در صحن علنی و پس از چند ماه اعلام کنند که در قرارداد شهرداری  تخلف بوده، قابل پذیرش نیست.

علوی گفت: اعضای شورا بعد از تایید این دو کمیسیون در صحن به آن رای داده‌اند و امروز اگر در نحوه اجرا موضوعی بود، باید مطرح می‌کردند.

وی تاکید کرد:  درباره تخلفات اجرای تفاهم‌نامه نیز اگر مسئله‌ای وجود دارد، باید این مسئله به سازمان نظارتی ارائه شود و این سازمان‌ها درباره تخلف نظر بدهند؛ اگر اعضای شورای شهر معتقدند تخلفی شده باید به جای اینکه به صورت عام در صحن شورا، مطرح کنند به دستگاه‌های نظارتی اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • ادعا درباره اشکال در مفاد قرارداد‌ حمل‌و‌نقلی چین مردود است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • مردم نباید به انتخابات دور دوم مجلس بی‌اعتنا باشند