Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز جمعه در یک برنامه زنده تلویزیونی، افزود: رهبر معظم انقلاب ‌فرمودند خنثی کردن تحریم‌ها مسیری برای رفع تحریم‌ها است بنابراین خنثی کردن تحریم‌ها یعنی نگاه به داخل، ممانعت از خام فروشی، جلوگیری از قاچاق و تقویت اقتصاد مقاومتی است که به رشد اقتصاد کشور منجر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: مسوولان باید مراقب اعمال خود باشند زیرا مسوولیت، معیشت، امنیت، آرامش، شغل و اقتصاد مردم به دست آنها سپرده شده است، بنابراین باید به نحو احسن امانت‌دار مردم باشند و زندگی و اقتصاد مردم را به خوبی فراهم کنند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: مسوولان باید نگاهی به عملکرد خود داشته باشند که چطور در مقابل امنیت، آسایش، اقتصاد و معیشت مردم عمل کرده‌اند؟ آیا جایگاهی را قبول کردند که نتوانستند به وظیفه خود عمل کنند و فرد شایسته‌تری نسبت به آنها برای خدمت به مردم وجود داشته است!؟

امام جمعه قزوین با اشاره به مناسبت‌های تقویمی و ولادت حضرت زینب (س)، گفت: ایشان شخصیت بسیار برجسته‌ای بود و شخصیت پدر بزرگوارش امیرمومنان(ع) را از مظلومیت درآورد و سیاستمدار بزرگ براساس مبانی قرآن، ایمان، توحید و عرفان بود.

وی افزود: این بانوی بزرگوار سیاستی داشت که به صداقت، عرفان، حکمت و محبت آمیخته بود و در تمام دوران حرکت اهالی کربلا پس از واقعه عاشورا هیچ زمانی نماز شب این بانوی بزرگوار ترک نشد.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: حضرت زینب سلام‌الله عزتمند بود و وقتی در مقابل یزید قرار گرفت به او گفت ای یزید من کوچکی تو را به تو نشان می‌دهم و هرگز نمی‌توانی نور ما و وحی را خاموش کنی و آینده جهان با ما رقم می‌خورد.

وی با اشاره به مناسبت روز پرستار، افزود: باید از زحمات مدافعان سلامت که به خصوص این ایام، مردانه پای کار سلامت مردم باقی مانده‌اند، قدردانی کنیم و همچنین برای شهدای عرصه سلامت در این ایام کرونا درخواست علو درجات را از خدای متعال داشته باشیم.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: همچنین از امروز باید خود را برای ایام فاطمیه و بزرگداشت سردار دل‌ها آماده کنیم که مقام معظم رهبری فرمودند سیلی سخت‌تر برای دشمنان و قاتلان حاج قاسم، شکستن هیمنه پوچ استکبار است.

آیت‌الله عابدینی در ادامه با تاکید بر پرهیز از دورهمی‌های شب یلدا، تأکید کرد: اگر ما در منزل دوستان و آشنایان حضور پیدا کردیم و عامل انتقال مریضی شدیم این اقدام ما هیچ رنگ و رویی از محبت ندارد چون از طریق تماس تلفنی یا فضای مجازی می‌توان محبت‌ها را منتقل کرد بنابراین باید به فکر سلامت و ابراز دوستی‌ها با حفظ مسائل بهداشتی باشیم.

برچسب‌ها تحریم عبدالکریم عابدینی استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تحریم استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین تحریم استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین اخبار کنکور استان قزوین تحریم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۰۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی فرماندار هشترود در بازدید از این کارخانه به مناسبت هفته کار و کارگر گفت: این نشان ملی به خاطر فعالیت‌های کارخانه بر اساس سیاستهای کلان اقتصاد مقاومتی اعطا شده و جزو کارخانه‌های آرد نمونه استانی است که تاکنون هیچ گونه نارضایتی از آن گزارش نشده است.

فرید قشلاقی ادامه داد: کارگران نقش آفرینان اصلی تولید، توسعه و موتور محرکه و پیشران اقتصادی هستتد که مسیر رشد و اعتلای کشور در خودکفایی و رسیدن به قله‌های افتخار را هموار می‌کنند.
وی گفت: هفته کارگر، فرصتی مناسب برای یادآوری تلاش‌های ارزنده قشری است که پیامبر (صلی الله علیه و آله) بر دستان پینه بسته اش بوسه زده و ما نیز افتخارمان خدمت به این قشر ارزشمند است.

فرماندار هشترود خاطرنشان کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول سال‌ها بر کسی پوشیده نیست و در سال "جهش تولید با مشارکت مردم" این قشر زحمتکش می‌تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

دیگر خبرها

  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • ۳۳۰ عنوان برنامه طی هفته بسیج سال جاری در کرمانشاه اجرا می‌شود
  • شش مولفه اقتصاد مقاومتی متعلق به مردم است 
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • در پی راه‌اندازی دهکده اقتصاد مقاومتی دیگری در مناطق شرقی کرمانشاه هستیم
  • بازدید دادستان تهران از دو شرکت‌ داروسازی
  • اعطای نشان ملی به شرکت آرد هشترود 
  • کارگران در خنثی‌سازی تحریم‌ها مشارکت داشته‌اند
  • اعطای نشان ملی اقتصاد مقاومتی به " شرکت آرد هشترود "
  • زراعت چوب نمونه اقتصاد مقاومتی است