Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام احسان فردآقایی به تشریح ابعاد مختلف برگزاری این کارگاه پرداخت و گفت: کارگاه تربیت استاد کتب شهید مطهری ویژه ۳۸ نفر از امامان محله و مبلغان علاقه‌مند به مباحث فکری و مبنایی در حوزه اندیشه اسلامی به شکل یک روزه و با حضور حجت الاسلام حسینی از اساتید مرتبط با دبیرخانه مرکزی بینش مطهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به شکل‌گیری جریان روشنفکری دینی در کشور توسط میرزا ملکم خان قاجار، خطر ورود افکار سکولاریستی در حوزه اندیشه در کشور اشاره کرد و افزود: جریان تحریف اسلام ناب در همه زمینه‌ها چه در زمینه اندیشه و حوزه‌های شناختی، چه در زمینه ارائه اسلام در خدمات اجتماعی و چه در سایر مقوله‌های مرتبط به شدت در حال فعالیت است و تمام تلاش خود را می‌کند تا اسلام ناب را مورد تحریف قرار دهد.
 
وی بر ضرورت کادر سازی و توجه به مباحث فکری و ارتقای سطح اندیشه و مبانی اعتقادی مسئولان و دست‌اندرکاران مساجد در سراسر استان خوزستان تأکید کرده و در خصوص شأن نزول برگزاری این جلسه و دستور کاری که خواهد داشت، مطالبی را ارائه کرد.
 
فرد آقایی به بیان توضیحاتی در خصوص اجرای این طرح توسط اساتید آموزش‌دیده پرداخت و افزود: پس از برگزاری این دوره هر کدام از اساتید آموزش‌دیده به مناطق تبلیغی خود در سراسر استان مراجعه می‌کنند؛ ضمن تشکیل گروه‌های فعال مطالعاتی در حوزه کتب شهید مطهری بر اساس آموزش‌هایی که در این دوره دیده‌اند، سیر مطالعاتی کتب این استاد را که با همکاری دبیرخانه طرح بینش مطهر در کشور تنظیم شده است، آغاز خواهند کرد.
 
معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان تصریح کرد: اساتید بر اساس آموزش‌هایی که دیده‌اند، پاسخگوی شبهات و سوالات گروه‌های شرکت‌کننده در این طرح خواهند بود و در نهایت در یک بازه زمانی یک ساله عصاره آنچه از کتب استاد مطهری در حوزه اندیشه و تفکر اسلامی لازم است به کادر مساجد ارائه شود، اقدام خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: از جمله نقاط قوت برگزاری این طرح حضور اساتید و طلاب خواهر است که خود این شخص در مناطق تبلیغی خود گروه‌ها و هیئت‌های دخترانه را مورد آموزش قرار می‌دهند.
 
انتهای پیام/
 
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر جریان حکمت ملی عراق در تهران، تعداد ۲۰۰۰ نسخه کتاب را برای استفاده اعضا و مخاطبان با پیوستن به پویش «اهدای کتاب، اهدای دانایی» به کتابخانه‌های عمومی کشور اهدا کرد.

«حبیب خدا؛ روایت تصویری از ۲۳ سال حضور آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم در ایران»، «روابط اجتماعی در اسلام؛ ابعاد و اصول (جلد اول)» از مجموعه سخنرانی‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم؛ «حکومت اسلامی در اندیشه و عمل» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم، «شرح عهدنامه امام علی (ع) به مالک اشتر؛ آئین حکومت‌داری در اسلام» اثر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم، «شرح رساله حقوق (جلد اول)» از مجموعه درس‌گفتارهای حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعمار حکیم و «حوزه علمیه بنیانی برخاسته از اسلام و تمدن» اثر آیت‌الله شهید سیدمحمدباقر حکیم عناوین کتب اهدایی به کتابخانه‌های عمومی کشور است.

کد خبر 6090159 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نهضت هنر انقلاب در خوزستان شعله‌ورتر از گذشته‌ شد‌
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • رویکرد سپاه کردستان اعتقادی است
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبائی پیرامون حضور وزیر علوم در این دانشگاه: آقای زلفی‌گل! شما از ابتدا هم اشتباهی بودید! شما اخراج اساتید ضد انقلاب و اسلام و دین از دانشگاه‌ را، تبدیل به ابزاری برای تسویه‌حساب‌های شخصی کردید
  • به برکت نگاه اسلام، شاهد ارتقای جایگاه کار و کارگر پس از انقلاب هستیم
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه