Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمدمهدی شهریاری در آیین بهره‌برداری از این طرح عمران شهری گفت: شهرستان خوی در حوزه معادن بسیار غنی است و معدن طلای این شهرستان با عیار بالا و ویژگی‌های برجسته‌ای است که سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی آماده سرمایه‌گذاری هزار میلیارد ریالی در آن هستند.

وی همچنین با اشاره به وجود ذخایر غنی مس و سنگ‌های معدنی در این شهرستان اظهار داشت: با سرمایه‌گذاری و بهره‌برداری از این معادن می‌توان شاهد توسعه این شهرستان و تبدیل آن به یکی از قطب‌های مهم معدنی در کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی حمایت از برنامه‌های توسعه محور مدیریت شهری در سطح استان را از سیاست‌های مهم دولت بیان کرده و گفت: باید از ظرفیت مهم شوراها و شهرداری‌ها در توسعه هر چه سریعتر استان بخوبی استفاده کرده و گام‌های جدی‌تری در این زمینه برداشت. 

شهریاری با قدردانی از هماهنگی و وحدت موجود در میان مدیریت شهری و اجرایی و مسوولان در شهرستان خوی برای توسعه و جذب سرمایه‌گذاران افزود: همت و تلاش همه مجموعه‌ها در این شهرستان سرمنشا تحولات خوبی برای این شهرستان و شمال استان رقم می‌زند.

در این آیین نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: هم‌افزایی، وحدت و تلاش موجود میان مدیریت شهری و اجرایی باعث شده تا این شهرستان در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گیرد.

عادل نجف‌زاده افزود: خوی در یک مسیر استراتژیک و خاص قرار گرفته است و تمامی زمینه‌های توسعه را داراست از اینرو برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خویش را باید به‌کار گرفت.

محرم اکبرزاده شهردار خوی نیز گفت: پروژه تقاطع غیر هم سطح آیت‌الله خویی که ساخت آن از تیرماه سال 1397 آغاز شده دارای 700 متر طول و عرض 40 متر است که برای احداث آن 130 میلیارد ریال هزینه انجام شده است.

به گزارش ایرنا، امروز همچنین با حضور استاندار آذربایجان‌غربی و سایر مدیران استان، عملیات احداث "پارک قوناقلار " خوی با اعتبار 25 میلیارد ریال در سه هکتار زمین آغاز شد.

شهرستان 385 هزار نفری خوی دومین شهرستان بزرگ استان است که در شمال آذربایجان‌غربی واقع شده است.

برچسب‌ها خوی شهرداری خوی استانداری آذربایجان غربی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوی شهرداری خوی استانداری آذربایجان غربی خوی شهرداری خوی استانداری آذربایجان غربی اخبار کنکور آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح شنبه و با حضور وزیر علوم در شهر یاسوج، چند پروژه زیرساختی حوزه دانشگاه یاسوج مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وزیر علوم تحقیقات فناوری در آئین افتتاح سردر دانشگاه یاسوج گفت: آموزش عالی توجه ویژه به علم و فناوری را در خود جای داده است.

محمدعلی زلفی گل افزود: این مهم از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با تقدیر از دست اندرکاران احداث سردر دانشگاه یاسوج اظهار کرد: امید است این سردر نمادی برای دانشگاه یاسوج بوده و همچون خورشیدی بدرخشد.

رئیس دانشگاه یاسوج نیز در این آئین گفت: با ساخت این سردر ورودی دانشگاه از وضعیت مناسبی برخوردار شد.

بهادر کرمی با اشاره به اجرای چند پروژه عمرانی دیگر در دانشگاه افزود: با انجام محوطه سازی در کنار این سردر، بهره‌برداری از آن را شاهد بودیم.

کرمی افتتاح سردر دانشگاه یاسوج، کلنگ خوابگاه متاهلی و بازدید از چند پروژه را از برنامه‌های عمرانی این سفر دانست.

کد خبر 6089706

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • رایزنی با محیط زیست برای فعالیت کارخانه آسفالت در شرق تهران
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد