Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،عبدالرحیم کردی  رییس هیات مدیره و مدیرعامل منطقه آزادچابهار  اظهار داشت: با ساخت جاده چابهار- کنارک تردد کامیون‌ها و سایر خودروهای سبک و سنگین در جابجایی کالا، مسافران، گردشگران و سرمایه گذاران تسهیل و بخشی از مشکلات حوزه حمل و نقل و حوادث جاده ای مرتفع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالرحیم کردی افزود: کاهش تصادفات جاده ای و توسعه حمل و نقل از دیگر اهداف ساخت این جاده دوبانده است که با مشارکت ۵۰ درصدی سازمان منطقه آزادچابهار و شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرایی می شود.

او  گفت: با توجه به تأکید مقام معظم رهبری و دولتمردان برای توسعه سواحل مکران با بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌آهن، گاز و بندر در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد تحولات بزرگی در این منطقه خواهیم بود.

استاندار سیستان وبلوچستان نیز گفت: عملیات راهسازی در این محور با حدود ۶۶ کیلومتر طول در سه جبهه انجام می شود و با توجه به اهمیت آن در توسعه حمل ونقل، سهولت در جابجایی کالا ومسافر، کاهش تصادفات جاده ای و تردد آسان مسافران، گردشگران و سرمایه گذاران تا پایان دولت تکمیل و بهره برداری خواهد شد.

احمدعلی موهبتی بیان کرد: ساخت باند دوم جاده چابهار- کنارک از محل بندر شهید بهشتی تا پلیس راه بطول ۱۸ کیلومتر توسط سازمان بنادرودریانوردی، قطعه دوم از پلیس راه به طرف کنارک بطول ۲۴ کیلومتر توسط منطقه آزادچابهار و ۲۴ کیلومتر دیگر تا شهر کنارک بوسیله شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اجرا و تا سال آینده( ۱۴۰۰) تکمیل و بهره برداری می شود.

 محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روزجمعه وارد چابهار شد.

او  در این سفر ضمن بازدید از ظرفیت های حمل و نقل و ترانزیت کالا و شرکت در چند جلسه، در مراسمی رسمی با حضور مقامات پاکستانی مرز ریمدان را افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منطقه آزاد چابهار سواحل مکران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آمد و شد خودرو‌ها امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر مازندران عادی و روان است.

هیچ گونه مداخلات جوی در محور‌های مازندران تاکنون گزارش نشده است.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مازندران ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که بیش از سه هزار کیلومتر از آن محور‌های مواصلاتی کوهستانی است

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • حرکت عادی خودرو‌ها در جاده‌های شمال
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی استان یزد
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی هدایت آب‌های سطحی چهارراه شهدای محمودآباد
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش - سراوان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد