Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بر اساس گزارش واشنگتن فری بیکن، گروه های مترقی خواه سیاست خارجی در حال فشار به بایدن هستند تا یک فرد ایرانی الاصل را به عنوان یکی از سمت های کلیدی در دولت انتخاب کند.  

این نشریه آمریکایی نوشت: در حالیکه بایدن در حال تشکیل کابینه آینده خود است گروه های چپ گرا حزب دموکرات آمریکا در حال فشار به وی هستند تا فهرستی از افراد را برای فعالیت در کاخ سفید استخدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فهرست شامل دست هایی در سیاست خارجی آمریکا می شوند که به دنبال افزایش دیپلماسی بین آمریکا و ایران و کاهش همکاری بین آمریکا و اسرائیل هستند.

در میان قابل توجه ترین انتخاب های این گروه ها از جمله موسسه تغییر تدریجی، موسسه کشور داری مسئولانه کوئینسی و شورای ملی ایرانیان آمریکا تریتا پارسی است که توسط این گروه ها برای نظارت بر امور خاورمیانه در شورای امنیت ملی کاخ سفید تایید شده است.

به نوشته واشنگتن فری بیکن، پارسی که در حال حاضر به عنوان معاون موسسه کوئینسی خدمت می کند، یکی از چهره های سرشناس در دیپلماسی آمریکا با ایران است و نقش مهمی را در پیشبرد توافق هسته ای در دوره باراک اوباما داشته است.

این نشریه آمریکایی ادامه داد: به اضافه پارسی، این ائتلاف ترقی خواه به بایدن پیشنهاد می کنند که منتقدین اسرائیل از جمله مت داس مشاور ارشد برنی سندرز را برای سمت های وزارت خارجه انتخاب کند.

پارسی کارت سبز آمریکا را از سال ۲۰۱۳ در اختیار دارد اما پیش از آن دو تابعیت ایرانی- سوئدی داشت. واشنگتن فری بیکن به نقل از مقامات خود مدعی شده است که با توجه شرایط تریتا پارسی انتخاب وی برای به عهده گرفتن نقش های کلیدی در شورای امنیت ملی آمریکا بعید به نظر می رسد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۵۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • روسیه قطعنامه آمریکا درباره عدم استقرار سلاح‌های هسته‌ای در فضا را وتو کرد
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • کاخ سفید ارسال مخفیانه موشک‌های دوربرد به اوکراین را تایید کرد
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • آمریکا برای سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • تحریم های جدید ضد ایرانی دولت بایدن
  • از کودکی برخی مردهای ایرانی تا قفس سرباز پارسی / لگدی که معنای زیادی پیدا کرد (فیلم)
  • چرا رای‌گیری شورای امنیت درباره فلسطین امیدوارکننده است؟