Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سیدی با اشاره به اجرای طرح «شهید سلیمانی» در بقعه شیخ صدوق(ره) گفت: در قالب این طرح هشت هزار بسته معیشتی و ۴۰۰ دستگاه بخاری میان نیازمندان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام «سید محمد سیدی» با اشاره به توزیع هشت هزار بسته معیشتی میان نیازمندان در قالب طرح شهید سلیمانی از سوی بقعه شیخ صدوق(ره) اظهار کرد: این طرح از محل در آمدهای موقوفات و بقاع متبرکه شهر ری و کمک های خیرین انجام شده است و  بسته های معیشتی شامل برنج، روغن، رب، ماکارونی، چای، قند، شکر، ماسک و مواد ضد عفونی کننده به ارزش چهار میلیون ریال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ری افزود: سومین مرحله رزمایش همدلی و کمک مومنانه همزمان در امامزادگان شعیب(ع) روستای فیروزآباد، امامزاده اسماعیل(ع) و امامزاده ابراهیم(ع) بخش کهریزک و امامزاده عبدالله(ع) شهرری نیز برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه توزیع بسته های معیشتی هم در شهرستان ری از هفته بسیج تا سالروز شهادت سردار سلیمانی تحت عنوان طرح شهید «حاج قاسم سلیمانی» توزیع می شود، گفت: طبح و توزیع غذای گرم توسط تولیت امامزادگان، توزیع سه تن گوشت مرغ گرم توسط خیرین نیز در این طرح انجام خواهد شد. ضمن اینکه در قالب طرح شهید سلیمانی ۴۰۰ دستگاه بخاری، لباس گرم با توجه به آغاز فصل سرد سال میان خانواده های نیازمند انجام می شود و توزیع یک صد هزار ماسک و مواد ضد عفونی کننده هم انجام می شود.

 

حجت الاسلام سیدی همچنین از قربانی کردن سه راس گوساله و ۲۱ راس گوسفند توسط خیرین خبر داد و گفت: این اقدام از دیگر اقدامات مومنانه این اداره در قالب طرح  «شهید حاج قاسم سلیمانی» است.

 

وی از تهیه بانک اطلاعات از نیازمندان شهرستان ری خبر داد و گفت: در همین راستا هیئت امنای  امامزادگان نیز مکلف به شناسایی و معرفی افراد نیازمند مناطق خود هستند.

 

طرح شهید سلیمانی از روز بسیج آغاز و  تا ۱۳ دی ماه سالگرد شهادت سردار آسمانی در امامزادگان و بقاع متبرکه کشور ادامه دارد.

 

 

 

 

 

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح شهید سلیمانی رزمایش مواسات شهرستان ری شهید سلیمانی طرح شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: متولیان اداره کار ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در بازدید میدانی از اداره‌کل کار کردستان که به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر انجام شد، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارگران، بر ضرورت توجه بیشتر به این قشر تلاشگر و زحمتکش تأکید کرد.

وی با اشاره به فرموده‌ای از پیامبر گرامی اسلام(ص) گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جائی‌که کسی‌که به دنبال روزی حلال برای تأمین زندگی خود و خانواده‌اش می‌رود، مانند کسی است که در راه خدا جهاد می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان افزود: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که با تلاش و کوشش با کمترین بهره‌گیری، بیشترین بهره‌دهی و سودمندی را نثار و ایثار جامعه می‌کنند

وی تصریح کرد: کارگران مردان و زنان شرافتمندی هستند که همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کرده و دستاوردهای بزرگی به میهن عزیز خود اهداء می‌کنند.

پورذهبی با بیان اینکه بی‌شک پیشرفت اقتصادی و صنعتی هر جامعه‌ای بدون  اعمال نقش کارگران زحمتکش اتفاق نمی‌افتد، عنوان کرد: همه دستاورد های بزرگ در سایه کار است. از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌جاری برای تحقق شعار سال؛ «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند.

وی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم(ص) یادآور شد: کسی‌که حقوق کارگری را پایمال کند، خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تأکید کرد: دیدار با کارگران صرفاً به مناسبت‌ها ختم نشود و ما آمادگی شنیدن و پیگیری مطالبات قشر زحمت‌کش کارگری در هر موقعی از سال را داریم.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌ کارگران فراهم شود
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • توزیع ۱۱ هزار تن انواع کود بین کشاورزان
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول