Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام رئیس جهاددانشگاهی استان ایلام از برگزاری آزمون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران دستگاه های اجرایی استان به مدت سه روز در این واحد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی خبر داد.

« غلامرضا حسینی»در گفت و گو با ایسنا با اعلام این خبر ، اظهار کرد:  شایسته‌سالاری یکی از ارکان توسعه پایدار در کشورهای مختلف است که به همین منظور مکانیزم‌های مختلف در کشورهای توسعه یافته مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تاکید بر اینکه  طی دهه‌های اخیر، تغییرات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فناوری، تاثیرات شگرفی بر سازمان‌ها داشته است و این تغییرات، همراه با افزایش رقابت جهانی، سازمان‌ها را به بازاندیشی در شیوه‌های انجام  کار خود واداشته و باعث شده تا فعالیت‌های خود را مجدداً سازماندهی کنند، از این‌رو شناسایی و ارتقای مهارت، دانش، توانایی و در یک کلام، شایستگی‌های کارکنان و مدیران برای موفقیت یک سازمان، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.
عضو هیئت علمی جهاددانشگاهی و رئیس واحد استان ایلام ادامه داد: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی، یکی از کارآمدترین روش‌ها برای احراز شایستگی کارکنان و  مدیران است که در سال‌های اخیر برای سنجش شایستگی مدیران دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
حسینی  ارزیابی و سنجش میزان قابلیت های بالقوه و بالفعل داوطلبین تصدی یک شغل مدیریتی،پیش بینی عملکرد آتی داوطلبین در صورت تصدی شغل و یا پست مدیریتی، امکان ارائه پیشنهاد هایی جهت توسعه مهارت ها و آموزش های مورد نیاز داوطلبین، ارائه مشاوره حرفه‌ای به داوطلبین در خصوص حرفه و مسیر رشد شغلی و حرفه‌ای و اطمینان از شایستگی افرادی که در پست های کلیدی سازمان جذب یا حفظ شده اند را از  مهمترین اهداف کانون ارزیابی در سازمان ها عنوان کرد.

حسینی گفت: این آزمون  با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا با حضور ارزیابان حرفه‌ای و صاحب صلاحیت جهاددانشگاهی به ارزیابی مدیران استان در سه روز برگزار شد.
وی با بیان اینکه در مجموع ۴۰  نفر  از مدیران پایه و میانی استان در این آزمون شرکت کردند، تاکید کرد: کانون ارزیابی و توسعه شایستگی مدیران جهاددانشگاهی با بهره‌گیری از آخرین دستاوردهای علمی، پژوهشی و روش‌های پیشرفته مدیریت منابع انسانی و نیز توسعه فناوری‌های نوین سازگار با نظام منابع انسانی یکی از مراکز عهده‌دار ارزیابی مناسب شایستگی سرمایه انسانی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام سید غلامرضا حسینی ارزیابی و توسعه شایستگی شایستگی مدیران سازمان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت همزمان در ۹ شهرستان فارس برگزار شد.
 حجت الاسلام موسوی افزود: در این دوره حدود ۷۶۶ نفر از خواهران و برادران حافظ قرآن کریم شرکت کردند.
وی به تعداد شرکت کنندگان در گراش اشاره کرد و گفت: در شهرستان گراش نیز ۷۱ نفر از خواهران و برادران حفاظ ثبت نام کردند و در روز آزمون ۵۰ نفر برای شرکت در آزمون حضور پیدا کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: تداخل این آزمون با آزمون استخدامی آموزش و پرورش علت کم شدن آمار شرکت کنندگان بود.
آزمون ارزیابی و اعطای مدرک در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای عمل کرده بودند | او را با نامردی رها کردند
  • ربایندگان «یسنا» حرفه‌ای بودند | در کمال نامردی او را در میان کلزاها رها کرده بودند
  • اداره کل نوسازی مدارس استان هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • اداره کل نوسازی مدارس هرمزگان در ارزیابی مدیران ادارات کل حائز رتبه برتر شد
  • ۵۸۳ استان فارسی برای کسب مدرک تخصصی حفظ قرآن کریم آزمون دادند
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • آزمون دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در همدان
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی قرآن در کرمانشاه