Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@16:11:39 GMT

پیش‌بینی افزایش شدید حجم ترافیک عصرگاهی

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۶۷۱۶

پیش‌بینی افزایش شدید حجم ترافیک عصرگاهی

به گزارش «تابناک»، سردار محمدحسین حمیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ابلاغ ستادکرونا در مورد ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۰ تا ۴ بامداد در روزهای شنبه و یکشنبه که برای کاهش ترددها در شب یلدا اتخاذ شده است، گفت: طی این دو روز ساعت اتمام فعالیت تمامی صنوف به غیر از گروه یک، تا ساعت ۱۸ بوده و از ساعت ۲۰ نیز ممنوعیت های تردد شبانه آغاز خواهد شد، از این رو پیش بینی پلیس این است که امروز و فردا شاهد ترافیک سنگین عصرگاهی در معابر داخل شهری پایتخت باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حجم ترافیک در ساعات بعد از ظهر متراکم تر و بیشتر خواهد شد، گفت: توصیه ما به شهروندان این است که زمان سفر خود در این دو روز را مدیریت کرده و از انجام ترددهای غیر ضروری در شهر به ویژه در ساعات عصرگاهی که ترافیک به اوج خود می‌رسد خودداری کنند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ادامه داد: اما اگر رانندگان به هر دلیل در روزهای امروز و فردا قصد تردد در معابر و به خصوص در ساعات عصرگاهی را دارند توجه داشته باشند که باید وقت بیشتری را نسبت به روزهای قبل در ترافیک سپری کنند، از این رو لازم است که زمان سفر خود را مدیریت کنند که تا قبل از ساعت ۲۰ به منازل خود رسیده باشند.

حمیدی اضافه کرد: برابر مصوبه ابلاغ شده در روزهای شنبه و یکشنبه ساعت آغاز محدودیت های تردد شبانه از ۲۱ به ۲۰ تغییر کرده و خودروهایی که پس از این ساعت در معابر باشند، از سوی دوربین‌ها و نیز ماموران پلیس ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهند شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش قانون انتخابات ریاست جمهوری اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 پلیس راهنمایی و رانندگی ممنوعیت تردد ترافیک عصرگاهی هفته پژوهش قانون انتخابات ریاست جمهوری اولسان هیوندای فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۶۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم

طوفان‌های موسمی همراه با بارش شدید باران و تگرگ منجر به آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در برخی از مناطق عربستان سعودی، کشور‌های امارات متحده عربی و عمان شده است.

تصاویری از بارش شدید باران در شهر مدینه منوره و آبگرفتگی شدید معابر و زیرآب رفتن خودرو‌ها منتشر شده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام ممنوعیت‌های ترافیکی جاده‌ها در تعطیلات ۳ روزه آتی/ چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • جاری شدن سیل در شهر مدینه + فیلم
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در ایلام
  • ریزش شدید دلار در راه است | پیش‌بینی تکنیکالیست‌ها از قیمت دلار در روزهای آینده