Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک شبکه خبری آمریکایی از رشد فزاینده و بی‌سابقه موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا از تعطیلات عیدشکرگزاری تاکنون خبر داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سی‌ان‌ان، روند فزاینده و چشمگیر موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت کالیفرنیا از تعطیلات عیدشکرگزاری تاکنون موجب شده تا تعداد تلفات و بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان در این ایالت با افزایش بی سابقه‌ای روبرو شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، در اکثر مناطق ایالت کالیفرنیا بیمارستان‌ها با کمبود شدید ظرفیت خالی تخت‌های آی‌سی‌یو روبرو شده‌اند و افزایش موارد ابتلا به ویروس کرونا فشار زیادی را به کادر بهداشت و درمان وارد کرده است.

تلفات کرونا در آمریکا به بیش از 300 هزار نفر رسیدتعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 16 میلیون نفر رسید

 

مقام‌های ایالت کالیفرنیا تدابیر قرنطینه‌ای و محدودکننده شدیدی را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده‌اند، آن هم در شرایطی که استفاده از واکسن کرونای شرکت فایزر آغاز شده است.

اول نوامبر میانگین هفتگی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا به 4138 نفر رسیده بود ولی این رقم روز پنجشنبه گذشته به 38774 نفر رسیده است.

مقام‌های بهداشت و درمان ایالت کالیفرنیا روز پنجشنبه اعلام کردند که 379 نفر دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. این بالاترین رکورد فوتی‌های کرونا در کالیفرنیا در طول یک روز به شمار می‌رود. تاکنون بیش از 22 هزار نفر در کالیفرنیا بر اثر بحران شیوع ویروس کرونا جان باخته‌اند.

تاکنون بیش از 1.7 میلیون نفر در ایالت کالیفرنیا به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ابتلا به ویروس کرونا ایالت کالیفرنیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۸۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم

بر اثر گردباد‌های قدرتمندی که در ایالت‌های نبراسکا، آیووا و تگزاس آمریکا به وقوع پیوست، شش نفر مصدوم شدند. در مجموع، روز جمعه حدود ۸۰ گزارش از گردباد در حداقل پنج ایالت آمریکا به ثبت رسید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • وقوع گردباد‌ های قدرتمند در ایالت‌ های آمریکا (فیلم)
  • وقوع گردباد‌های قدرتمند در ایالت‌های آمریکا + فیلم
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • کدام دانشگاه‌های آمریکا صحنه اعتراضات دانشجویی حمایت از غزه است؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • این ویتامین از ابتلا به کبد چرب جلوگیری می‌کند
  • تظاهرات‌های دانشجویی ضداسرائیلی به دانشگاه‌های کانادا رسید
  • تداوم اعتراضات در آمریکا | لغو مراسم فارغ التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا؛ با وجود بازداشت‌ها، دانشجویان به تحصن ادامه می‌دهند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد