Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@17:28:56 GMT

ویژه برنامه‌های شب یلدا در استان کردستان اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۷۹۱۵۱

ویژه برنامه‌های شب یلدا در استان کردستان اعلام شد

گروه استان‌ها ــ شبکه اصالت و فرهنگ امسال با پخش ۲ ویژه برنامه «شه و چله» در صدا و سیما میهمان بلندترین شب سال کردستانی‌ها خواهد بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج؛ روابط عمومی صداوسیمای مرکز کردستان اعلام کرد: شبکه اصالت و فرهنگ امسال با پخش دو ویژه برنامه «شه و چله» در صدا و سیما میهمان بلندترین شب سال کردستانی‌ها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدای مرکز کردستان با «ویژه برنامه شه‌ و چله» به مدت 90 دقیقه شب یلدا را به صورت زنده روی آنتن می‌فرستد، ویژه برنامه شه و چله رادیو با حضور هنرمندان و صاحب‌نظران عرصه فرهنگ در رابطه با آداب و رسوم و فرهنگ و خرده فرهنگ‌های استان اطلاعات دوباره‌ای را به مردم می‌دهد.

دعوت از شخصیت‌های مردمی و معتمدین اجتماعی، هنرمندان و خوانندگان، اجرای برنامه موسیقی زنده، پخش ترانه‌های شاد از جمله محورهای این برنامه است. ارتباط با مراکز استان‌ها، پیام‌های مردمی، تبریک تلفنی شه و چله، مسابقه، موسیقی محلی و بسته آداب و رسوم محلی شب یلدا در کنار ارتباط با شبکه سراسری رادیو از بخش‌های متنوع این برنامه به شمار می‌آیند. ویژه برنامه شه و چله به تهیه‌کنندگی علی محمدی از ساعت 20 و 30 الی 22 تهیه و پخش می‌شود.

محدودیت‌های ویژه شب یلدا در استان کردستان اعلام شد+جزئیاتیلدای پایانی قرن با طعم "کرونا"؛ گرانی‌ها زمینه‌ساز برگزاری ساده مراسم طولانی‌‎ترین شب سال است

«شه و چله» عنوان ویژه برنامه سیمای شبکه کردستان است که در شب یلدا میهمان لحظات هم استانی‌های عزیز خواهد بود. کیانوش مشیر وزیری و فرید آریانژاد تهیه‌کنندگان "شه و چله" سعی کرده با تهیه و تولید بخش‌های جذاب، این شب را برای هم استانی‌ها خاطره‌انگیز کنند.

گزارش مردمی چگونگی برگزاری شه و چله در ایام کرونا، خاطره بازی با شب‌های یلدای سال‌های دور شبکه استانی با اجرای مرحوم فرشا و ..، گزارش از خانه سالمندان شهر سنندج، گزارشی از اجرای پر مخاطب‌ترین برنامه نمایشی طنز رادیو به نام نقل کُردی در استودیو، اجرای موسیقی دهل و سرنا به صورت زنده در برنامه، دعوت از نخبگان، اساتید برتر دانشگاه، هنرمندان، مجریان برتر و چهره‌های سرشناس طنز، بررسی آیین‌های ویژه شب یلدا در کردستان از جمله آیتم‌های برنامه  شه و چله است. همچنین به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت‌وگو با کادر بهداشت و درمان استان، سرود، نمایش طنز و ارتباط با مراکز شهرستان‌ها از دیگر آیتم‌های این برنامه است.

برنامه شه‌ و چله سیمای مرکز کردستان از ساعت 22 الی 24 پخش می‌شود.

انتهای پیام/484/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویژه برنامه شب یلدا برنامه شه شه و چله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی

احمد فعله گری گفت:  در حال حاضر ۶۳۰ هزار و ۲۹۲ مشترک گاز در بخش‌های مسکونی، تجاری و صنعتی در استان وجود دارد که در سال گذشته، ۳ میلیارد و ۶۹۶ میلیون متر مکعب در استان گاز مصرف کردند.

مدیر عامل شرکت گاز کردستانبا اشاره به نصب بیش از ۳۰۰ هزار و ۱۳ علمک در استان، افزود: که از این تعداد ۱۵۸ هزار و ۶۹۶ مورد در شهر‌ها، ۱۳۹ هزار و ۸۰۴ مورد در روستا‌ها و هزار و ۵۱۳ علمک برای واحد‌های تولیدی و صنعتی نصب شده است. 

وی گفت: در سال گذشته یکی از اهداف استراتژیک نصب ۵ هزار عملک بود که شرکت گاز استان کردستان با نصب ۷ هزار و ۷۷۶ علمک  پیشرفت ۱۵۶ درصدی همراه بود.

فعله گری با بیان اینکه میزان شبکه گذاری در این استان ۱۳ هزار و ۲۶۴ کیلومتر می‌باشد که بیشتر شبکه گذاری‌ها در روستا‌های استان اجراء شده است، ادامه داد: در بخش ظرفیت سازی برای صنایع که هدف ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت بوده، با ظرفیت سازی ۲۵ هزار و ۲۱۶ متر مکعب در ساعت، پیشرفت ۲۵۲ درصدی به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در راستای تحقق بخشیدن به شعار سال، گازرسانی به ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به معین بودن استان کردستان در هرمزگان، با تمام توان و قدرت در نظر دارد ۲ شهر فارغان و احمدی سرگز، ۱۰۰ روستا و ۶۵ واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان را به شبکه سراسری وصل کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب را در قاب سیما دنبال کنید
  • ویژه‌برنامه نمایشگاه کتاب شبکه امید/ «نورا» به آنتن نوجوان رسید
  • اعلام ویژه‌برنامه‌های مرتبط با «نمایشگاه بین‌المللی کتاب» در تلویزیون
  • کردستان معین استان هرمزگان در امر گازرسانی است
  • توجه ویژه رسانه‌های عربی به سفر «مهم» بارزانی به ایران
  • بهره مندی هزار و ۶۸۳ شهر و روستای کردستان از گاز طبیعی
  • هزار و ۶۸۳ نقاط در استان کردستان تحت پوشش گاز طبیعی
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • 5 محور مهم سفر بارزانی به تهران چیست؟ | درخواست ویژه اربیل از تهران
  • توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها کشور را سروسامان می‌دهد