Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، این رقابتها با حضور ۴۰۱ تکواندوکار در قالب ۴۷ تیم کشورهای کلمبیا، مکزیک، پاناما، ونزوئلا، کوبا، ایران، پرو، کانادا، هند، ازبکستان، ویتنام، کره جنوبی، اسپانیا، ایتالیا، هندوراس، شیلی، برزیل، بولیوی و آرژانتین برگزار شد که در نهایت نمایندگان کشورمان از باشگاه تکاوران موفق به کسب ۶ مدال طلا، یک نقره و یک برنز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیامین نجفی، کیارش بصیری، حمید نظم ده، مجتبی نظم ده، زهرا صالحی در پومسه استاندارد، محمد ارحمی در پومسه آزاد شش مدال طلا، سید علی نقیبی و ارشیا مظلوم هم به ترتیب دو مدال نقره و برنز کسب کردند.

مجتبی نظم ده در مورد مسابقات گفت: دعوت نامه‌های زیادی به دستمان رسیده از کشورهای مختلف، ما ابداع کننده رقابتهای پومسه آنلاین بودیم و از همین رو کشورهای مختلف تمایل دارند از تجربیات ما بهره ببرند. مسابقات اینترنتی ضمن ایجاد انگیزه جهت تمرین در شرایط کرونا، دوستی و مودت را بین ملل مخالف افزایش داده و از همه مهمتر فرصتی برای تبادل فنی است.

کد خبر 5099181

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو پومسه مسابقات تکواندو تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر والیبال فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ کشتی سید رضا صالحی امیری کاراته تکواندو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۷۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد

به دعوت فدراسیون کاراته آسیا سجاد گنج زاده برای تدریس در اولین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، اولین کمپ تمرینی کاراته آسیا در شرایطی طی روزهای 21 تا 23 مرداد ماه در شهر ووهان کشور چین برگزار می شود که به دعوت اتحادیه آسیا؛ سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک توکیو  مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.

 گنج زاده در این کمپ به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی از کویت  و گریس از فیلیین در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.

سجاده گنج‌زاده مدال طلای المپیک توکیو، دو مدال طلای بازی‌های آسیایی، یک طلا، دو نقره و یک برنز جهان و یک مدال طلا، دو نقره و دو برنز آسیا را در کارنامه خود دارد.

نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند

 

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • مدال برنز بر گردن تیرانداز آذربایجان شرقی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد/ مدال برنز برای ساره جوانمردی