Web Analytics Made Easy - Statcounter

 اکنون که همه‌گیری بیماری کرونا باعث خانه‌نشینی عده زیادی از مردم و کم‌تحرکی آنها نسبت به قبل شده، بسیاری از مردم برای حفظ سلامتی و تناسب اندام خود به ورزش کردن در خانه روی آورده‌اند و به همین دلیل بهره‌گیری از وسیله‌های ورزشی مانند تردمیل بیشتر شده است. برای آگاهی بیشتر از چگونگی کار با دستگاه تردمیل و بهترین استفاده از آن بد نیست تا از نکته‌هایی باخبر باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس اگر همه‌گیری بیماری کرونا روی کسب‌وکار شما تاثیر گذاشته و شما زمان بیشتری را در خانه به سر می‌برید، و یا اینکه بیماری کرونا، شما را از رفتن به باشگاه ورزشی بازداشته و این مسئله باعث اضافه شدن وزن شما شده و به تمرین با تردمیل روی آورده‌اید، این نوشتار را بخوانید تا آگاهی بیشتری درباره شیوه بهره بردن از تردمیل خانگی پیدا کنید.

تردمیل دستگاهی برای پیاده‌روی و دویدن در محیط‌های کوچک و سربسته‌ای مانند خانه‌ها و آپارتمان‌هاست و از همین‌رو از نظر اندازه و قابلیت‌ها به گونه‌ای طراحی و ساخته شده تا مناسب کاربران خانگی باشد. هر تردمیل خانگی از بدنه و تسمه و نمایشگری ساخته شده که نبود هر کدام از این قسمت‌ها باعث از دست رفتن یک تمرین خوب و بانشاط می‌گردد. محکم بودن بدنه و تسمه هر تردمیل خانگی زمینه تمرین ورزشی خوب و ایمن را برای کاربران آن فراهم می‌کند و نمایشگر هر تردمیل خانگی هم ورزشکار را از چگونگی تمرین او آگاه می‌کند، و در همین راستا فرد را در جریان مدت‌زمانی که راه رفته یا دویده، مقدار مسافتی که پیموده، سرعتی که در آن لحظه دارد، مقدار کالری که در زمان فعالیت سوزانده، و حتی تعداد تپش قلب او در دقیقه قرار می‌دهد. از طرفی نمایشگر با دادن امکان گوش دادن به آوای موسیقی و دیدن فیلم، باعث لذت بردن کاربر از تمرین ورزشی خود می‌شود و او را برای راه رفتن یا دویدن بیشتر تشویق می‌کند. همچنین وجود برنامه‌های از پیش تعیین شده در بعضی از انواع تردمیل خانگی کالری سوزی مشخصی را در زمانی خاص برای کاربر پیش‌بینی کرده است. این‌گونه برنامه‌ها تمرین را از سرعت کم شروع کرده و به‌تدریج آن را افزایش می‌دهند، و در پایان نیز با کم کردن سرعت و در نهایت، قطع کامل آن کمک می‌کنند تا ورزشی پرسود برای کاربر برنامه‌ریزی کنند. راه رفتن و دویدن روی تردمیل ویژگی‌های خاص خود را دارد و با راه رفتن در فضای باز کوچه و خیابان و پارک‌ها تفاوت‌هایی دارد که بد نیست آنها را بدانیم.

راه رفتن و دویدن روی تردمیل خانگی برای هر شخصی با هر سن و سالی مناسب است، و وجود راه صاف و هموار و نداشتن پستی و بلندی و دست‌انداز، و مانع‌های پیش‌بینی نشده که در کوچه و خیابان وجود دارد، باعث می‌شود تا کنترل راه رفتن و دویدن در دست ورزشکار باشد. اما برای تهیه تردمیل خانگی و بهره بردن از آن لازم است تا به چند نکته توجه کافی داشته باشید. نخستین نکته‌ای که پیش از تهیه تردمیل خانگی توجه شما را به آن جلب می‌کنیم این است که تردمیل خانگی شما باید قدرت تحمل وزن شما و همه افراد خانواده را داشته باشد، پس تردمیلی انتخاب کنید که قدرت تحمل وزن آن بالاتر از سنگین‌ترین فرد خانواده شما باشد. مسئله دیگر قابل توجه در راه رفتن و دویدن بر روی تردمیل خانگی کنترل سرعت آن است. انواع تردمیل خانگی دارای سرعت‌های مختلفی از بسیار کم تا زیاد هستند که هر کاربری با مدد از آنها می‌تواند از سرعت حرکت مناسب خود بهره‌مند شود، و حتی در زمان‌های مختلف مانند آغاز و میانه و پایان تمرین از سرعت‌های مختلفی استفاده کند. اگر شما برای بارهای نخست است که از تردمیل خانگی استفاده می‌کنید، بهتر است از سرعت پائین استفاده کنید و در چند روز بعدی سرعت خود را کم‌کم بالاتر ببرید.

پیش از تمرین با تردمیل به چند نکته دقت کنید تا استفاده بهتر و سودمندتری از تردمیل داشته باشید. نخست اینکه نوشیدن آب را فراموش نکنید. دوم اینکه کفش ورزشی مناسب بپوشید تا پای شما دچار صدمه نشود و از زمان تمرین خود بهترین بهره را ببرید. نکته بعدی اینکه در هنگام تمرین روی تردمیل خانگی خود، لباس مناسب بپوشید تا تهویه پوستی شما هم به خوبی صورت بگیرد. دمای اتاق تمرین شما هم باید مناسب باشد، چرا که گرما و سرمای غیرمعمول برای تمرین ورزشی شما مناسب نیست. یکی دیگر از نکته‌های قابل توجه، چگونگی تهویه اتاق است. تهویه اتاق شما هم باید به خوبی انجام شود تا بدن شما دچار کمبود اکسیژن نشود. نکته دیگر اینکه تمرین ورزشی خود را با سرعت‌های مختلف انجام دهید تا بهترین نتیجه را از این ورزش سودمند بگیرید. اگر مشکلی در مفصل‌های پا و مهره‌های کمر ندارید، می‌توانید با شیب‌دار کردن تسمه تردمیل شدت فعالیت ورزشی خود را بیشتر کنید. تردمیل خانگی شما دارای دسته یا دستگیره‌هایی است، اما دقت داشته باشید تا در زمان تمرین، آنها را نگیرید تا سرعت شما را پائین نیاورد و خطر کشیدگی ماهیچه‌ها را برای شما ایجاد نکند. نکته دیگر اینکه تمرین خود را با گوش دادن به نوای موسیقی لذت‌بخش‌تر کنید تا بتوانید مدت زمان بیشتری به تمرین بپردازید. همچنین اگر تمرین روی تردمیل به شما حس خوبی می‌دهد و از کم کردن وزن خود رضایت دارید، و یا حفظ تناسب اندامتان شما را شاد و خرسند نگه داشته است، دیگران را هم تشویق به ورزش در فضای خانه کنید تا پس از پایان همه‌گیری بیماری کرونا، با روحیه خوب و جسمی سالم به پیشواز زندگی پس از کرونا بروید.

و آخرین نکته اینکه اگر شما دچار مشکل در مفصل یا استخوان‌های پا هستید، شاید استفاده از تردمیل خانگی برای شما مفید نباشد، پس پیش از تمرین بر روی آن با پزشک خود مشورت کنید.

برای خرید انواع تردمیل به سایت فروشگاه هایپرجیم به نام تردمیل آنلاین مراجعه نمایید:

https://teredmilonline.com

کد خبر 573878 برچسب‌ها دو و میدانی ورزش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دو و میدانی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۰۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟

تین نیوز

خودرو نیسان ماکسیما یکی از خودروهایی است که با محبوبیت بسیار بالایی در ایران برخوردار است و همچنان محبوبیت و جایگاه خود را حفظ کرده است. کیفیت بالا، طراحی عالی و مشخصات فنی برجسته این خودرو باعث شده تا از زمان ورود به کشور، مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و به یکی از پرفروش ترین خودروهای وارداتی یا مونتاژ داخلی تبدیل شود.

با اینکه خودرو ماکسیما از استهلاک پایینی برخوردار است اما مانند هر خودرو دیگری نیاز به تعمیر و سرویس دارد. پیدا کردن لوازم ماکسیما و قطعات یدکی ماکسیما در بازار به چالش جدی تبدیل شده است.

فروشگاه نیسان کالا که تخصص در واردات قطعات یدکی نیسان از کمپانی اصلی دارد در زمینه فروش قطعات و لوازم یدکی ماکسیما از اصلی ترین فعالان بازار خودرو می باشد.

قیمت لوازم ماکسیما

لوازم یدکی اصلی نیسان ماکسیما و با کیفیت برای خودروی ماکسیما شما را در هر نقطه از ایران تحویل میدهیم. قیمت لوازم ماکسیما به عواملی مانند شرکت سازنده و کیفیت قطعه یدکی ماکسیما بستگی دارد. در هنگام خرید باید به اطمینان از اصلی بودن قطعه یدکی توجه کافی داشته باشید. فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا به عنوان یکی از واردکننده ها و فروشگاه های لوازم یدکی نیسان، اصلیت و کیفیت لوازم یدکی نیسان ماکسیما را تأیید می کند.

لیست قیمت لوازم یدکی ماکسیما در رده متوسط قرار دارد و به راحتی در دسترس می باشد. شما می توانید بدون هیچ نگرانی، از طریق فروشگاه های اینترنتی نیسان کالا، لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق را تهیه کنید. البته، با توجه به استهلاک بسیار پایین این خودرو، کمتر احتیاج به خرید قطعات آن وجود دارد. همین مسئله، نشان از دوام فنی بالا و کیفیت بالای قطعات است، که باعث شده تا ماکسیما، با گذشت چندین سال از عمر خود، همچنان بازار خوبی داشته باشد.

 

مشخصات شرکت نیسان کالا – وارد کننده و فروش قطعات ماکسیما
فروشگاه لوازم یدکی نیسان کالا
تخصص واردات و فروش لوازم و قطعات یدکی نیسان
محدوده فعالیت  سراسر ایران - فوری در تهران
زمان فعالیت ساعات اداری
آدرس اینترنتی https:// nissankala.com/

 

لوازم یدکی ماکسیما چراغ برق

برای خرید لوازم یدکی ماکسیما و قطعات اصلی ماکسیما از فروشگاه نیسان کالا در چراغ برق، کلمات "لوازم یدکی ماکسیما" و "لوازم نیسان ماکسیما" را در موتور جستجوی گوگل وارد کرده و جستجو ما را پیدا کنید.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • متفاوت ترین فروشگاه زنانه گوچی (عکس)
  • ۵۰ میلیارد ریال لوازم خانگی در شمال تهران توقیف شد
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد