Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف زاده دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند امروز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: با وجودی که جمعیت کادر بهداشتی و درمانی خراسان جنوبی هشت دهم درصد جمعیت استان است، اما میزان ابتلای این قشر زحمتکش به کرونا، ۱۴ برابر افراد عادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: از ابتدای همه گیری کرونا در خراسان جنوبی ۳۳ درصد کادر درمانی و بهداشتی به کرونا مبتلا شده اند.

شریف زاده بیان کرد: میزان ابتلای کادر درمانی حوزه پرستاری و بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی استان هم به بالای ۵۰ درصد رسیده که از میانگی کشوری بالاتر است.

بیشتر بخوانید

سیاهی یا سفیدی زمستان در گرو یک انتخاب

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونای دانشگاه علوم پزشکی بیرجند تصریح کرد:از تعداد کل مبتلایان به کرونا در خراسان جنوبی، ۱۱ و نیم درصدشان به کادر بهداشتی و درمانی استان اختصاص دارد که در خط مقدم مقابله با این ویروس هستند.

او هشدار داد:میزان ابتلای خانوادگی به کرونا در خراسان جنوبی همچنان ۶۵ و نیم درصد و بالاتر از میانگین کشوری است که نشان می‌دهد انتقال درون خانوادگی بیشتر از درون جامعه است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کادر درمان مبتلایان به کرونا خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، آنروا با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان تجاوزات ۲۱۰ روزه ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، تاکنون ۱۰ هزار زن فلسطینی به شهادت رسیده و ۱۹ هزار نفر دیگر زخمی شدند.

از سوی دیگر، منابع فلسطینی از شهادت ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی در غزه از آغاز جنگ علیه غزه خبر دادند.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد از آغاز جنگ در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۴۹۲ نفر از کادر پزشکی و درمانی به شهادت رسیدند.

کد خبر 6095598 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • شهادت ۱۰ هزار زن فلسطینی در جنگ غزه
  • نوید روزهای خوش برای کویرنشینان/دریای عمان؛ ناجی خراسان جنوبی
  • کودکان زیر ۷ سال رایگان درمان می‌شوند
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود