Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@18:33:29 GMT

آجیل شب یلدا کیلویی چند؟

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۳۹۱۹

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار با بیان این که آجیل نسبت به سایر کالاها گرانی چندانی نداشته است گفت: سال گذشته قیمت آجیل شب یلدا را ۱۱۰ هزار تومان اعلام کردند. ناطقان: مصطفی احمدی  با اشاره به اینکه کرونا یلدا و آجیل فروشان را نابود کرده است، اظهار کرد: یکی از اصنافی که در این مدت به شدت ضربه دید، ما بودیم و مردم نسبت به خرید آجیل احتیاط کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی از ضرر و زیان بالای صنف آجیل سخن گفت و در عین حال طبع گرم آجیل را موجب افزایش سطح ایمنی بدن دانست و تاکید کرد عموم آجیل فروشان پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند.

احمدی همچنین از برخورد با متخلفان سخن گفت و افزود: به مردم توصیه می کنیم پروتکل ها را رعایت کنند و مهمانی ها را جمع کرده و به دید و بازدید نروند.

وی این رویه را موجب نخریدن آجیل ندانست و تصریح کرد: به نظر می رسد صنف آجیل و خشکبار تنها صنفی است که بعد از تحریم های ظالمانه، یکی از معدود اصنافی بود که نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی نداشت.

احمدی اضافه کرد: سال گذشته قیمت آجیل شب یلدا را ۱۱۰ هزار تومان اعلام کردند ولی امسال با توجه به شرایط موجود، نرخ را بین ۱۲۰ تا ۱۷۰ هزار تومان در نظر گرفتیم.

رئیس اتحادیه آجیل و خشکبار در خصوص این رنج قیمتی گفت: آجیل کمتر از ۱۲۰ و بیش از ۱۷۰ نیز به فروش می رسد و گاه برخی مشتریان همه مغز ها را می خواهند که یقینا قیمت از ۱۷۰ هزار تومان می گذرد.

احمدی با اعلام اینکه اجناسی نظیر نخودچی قیمت آجیل شب یلدا را کاهش می دهد، افزود: ۹۰درصد اقشار جامعه آجیل این رنج قیمتی را استفاده می کنند.

وی تخمه را نیز از محصولاتی دانست که بین ۳۷ تا ۴۰ و در خرده فروشی تا ۴۷ هزار تومان به فروش می رسد و نسبت به سال گذشته افزایش قیمت محسوسی نداشته است.

احمدی افزود: مردم می توانند به جای آجیل شب یلدا، از تخمه استفاده کنند و ما نیز تقاضا داریم مردم در شب یلدا دور هم جمع نشوند و از فضای مجازی استفاده نمایند. منبع: مشرق برچسب ها: آجیل ، شب یلدا ، قیمت

منبع: ناطقان

کلیدواژه: آجیل شب یلدا قیمت آجیل شب یلدا هزار تومان سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۳۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت صد دینار عراق امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بازار ۴,۲۲۵ تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۵ تومان (۰.۳۵ درصد) کاهش یافته است. هر واحد صد دینار عراق روز گذشته با قیمت ۴,۲۴۰ تومان معامله می‌شد.

به گزارش اقتصاد ۱۰۰، امروز قیمت ۱۰۰ دینار عراق در بازار آزاد مانند دیروز با کاهش قیمت روبرو بوده است. قیمت ۱۰۰ دینار عراق که دیروز با کاهش قیمت ۴۵ تومانی به ۴,۲۴۰ رسیده بود، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ با کاهش ۱۵ تومانی (۰.۳۶ درصد) به ۴,۲۲۵ تومان رسید.

بالاترین قیمت ۱۰۰ دینار عراق در ۲۴ ساعت گذشته ۴,۲۲۵ تومان و در پایین‌ترین قیمت در رقم ۴,۲۲۵ تومان خرید و فروش می‌شد.

قیمت فعلی ۱۰۰ دینار عراق نسبت به هفته گذشته ۲.۸۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

همچنین بهای هر واحد ۱۰۰ دینار عراق در شش ماه گذشته حدود ۸.۰۶ درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر هر ۱۰۰ دلار آمریکا برابر است با ۱۵۲,۸۰۰ دینار عراق.

در حال حاضر یک میلیون تومان برابر است با ۲۳,۶۶۹ دینار عراق.

دیگر خبرها

  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • «گشت ارشاد مدیران»؛ یک وعده شبه احمدی نژادی دیگر در دولت رئیسی /فسادها و تخلفات در سکوت فراموش می‌شوند؟
  • قیمت سکه در سراشیبی سقوط
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت دینار عراق امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رفع نگرانی کشاورزان با مصرف کود یارانه ای
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • دلار پتانسیل کاهش بیشتر را دارد؟