Web Analytics Made Easy - Statcounter

با همکاری نیکوکاران ۲۸۸۰ بسته برای شب یلدای خانواده های تحت پوشش بهزیستی فراهم شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ مدیرکل بهزیستی گیلان با اعلام اینکه امسال شب یلدا با شعار  "  هریک  خانواده در کنار هم " به استقبال بلندترین شب سال می رویم و با هدف فراهم کردن  شبی به یاد ماندنی برای اعضای یک خانواده گفت : سعی کردیم با کمک نیکوکاران در سطح استان بالغ بر ۲۸۸۰ بسته هدیه برای خانواده های تحت پوشش فراهم نماییم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر حسین نحوی نژاد در این خصوص افزود: از حدود یک ماه گذشته که نسبت به راه اندازی "پویش شب یلدا " برای تهیه اقلام مورد نیاز خانواده های تحت پوشش اقدام نمودیم استقبال خوبی از سوی اصناف و بازاریان و افراد حقیقی و حقوقی در این زمینه بعمل آمده و شاهد کمک های بی نظیری در این خصوص بودیم .

وی تصریح کرد: این بسته ها شامل گوشت و مرغ ، برنج ، آجیل ، میوه ، هندوانه و حبوبات بوده و در بعضی از موارد نیز شاهد اهدا وسایل بازی و آموزشی برای کودکان بودیم تا والدین بتوانند شبی خاطره انگیز را برای کودکان خود فراهم آورند.   

مدیرکل بهزیستی گیلان ارزش ریالی این بسته ها را بالغ بر یک میلیارد و هشت میلیون تومان ذکر کرد و گفت : در این شرایط حساس که هم بیماری کرونا مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد نموده  و هم کشور ما در جنگ اقتصادی با کشورهای سلطه گر است کمک های نیکوکاران همواره در کنار بهزیستی بوده تا بتوانیم اندکی از مشکلات مردم بکاهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شب یلدا بهزیستی گیلان نیکوکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی صبح چهارشنبه در بازدید از بهزیستی استان قزوین و در نشست با رئیس و معاونین بهزیستی استان قزوین با بیان اینکه بهزیستی مأموریت پر مخاطره‌ای دارد، تصریح کرد: در استان قزوین با مشکل زیرساختی روبه‌رو هستیم، در حوزه منابع انسانی نیز مشکلاتی وجود دارد که باید با پیگیری حل شود.

وی افزود: پرداخت حقوق باید براساس عدالت باشد و عدالت به معنای مواسات نیست بلکه کارکنان هر سازمان با توجه به وظیفه و زمانی که مأموریت خود را انجام می‌دهند باید حقوق دریافت کنند در این میان بهزیستی مأموریت مخاطره‌آمیز و زمانبری دارد، در این زمینه دولت و به خصوص مجلس در زمینه قانون گذاری باید ورود جدی داشته باشد.

معاون استاندار اظهار کرد: یکی از ناترازی‌های موجود در کشور حوزه ناترازی پرداخت است که مدیریت منابع را با تنش روبه‌رو کرده است اما رویکرد دولت حل قاعده‌مند این مسائل و یکی از اولویت‌های اساسی دولت پیگیری این امر است، باید قبول کرد بخش عمده موضوعات مربوط به نحوه و میزان پرداخت‌ها د اختیار استان‌ها نیست و باید به صورت ملی و گاهاً در تعاملات بین قوا حل و فصل شود.

وی افزود: فعالیت بهزیستی استان در حوزه حمایتی اشتغال، وام و مسکن ستودنی و قابل دفاع و نگاه ما در حوزه آسیب اجتماعی نگاه حمایتی و تقویت منابع است؛ ضمن اینکه باید تلاش شود موضوعات بی پاسخ و بلاتکلیف رها نشود و برای هر موضوعی بازه زمانی و هدف تعیین شود.

کاظمی بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی جامعه‌ای آسیب دیده است که ما باید برای تأمین آرامش آنها تلاش کنیم، بهزیستی استان قزوین باید به عنوان یک دیده بان در امور اجتماعی آسیب‌های نوظهور و پر رنگ استان را شناسایی و در جهت حل آن برنامه‌ریزی صورت بگیرد.

کد خبر 6100283

دیگر خبرها

  • بهزیستی آسیب‌های اجتماعی نوظهور را شناسایی کند‌
  • بهزیستی باید آسیب‌های نوظهور و پررنگ را شناسایی کند
  • رویکرد اصلی دولت حل قاعده‌مند مسئله حقوق و دستمزد است
  • پرداخت ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خواف
  • ساخت بیش از هزارو ۷۰۰ کلاس درس درآذربایجان غربی
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  •  ۷۰۰ خانواده دارای فرزندان چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • فعالیت اورژانس اجتماعی در ۵ شهرستان زنجان
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • خانواده ۵ معلولی در دشتستان صاحب خانه می‌شوند