Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@03:08:39 GMT

لزوم توجه به اشتغال معتادان ترک کرده

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۵۶۳۷

لزوم توجه به اشتغال معتادان ترک کرده

⁦⁩به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا انصاری شنبه شب در مؤسسه خیریه امید منتظران با بیان اینکه خیریه‌ها در استان همیشه راه خود را پیدا کرده و در جامعه مورد استقبال مردم خیر و نوعدوست زنجانی قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای به عنوان متولی آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در زمینه آموزش منجر به اشتغال فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با تاکید بر اینکه موضوع اشتغال یک مقوله مهم برای افرادی است که ترک اعتیاد کرده‌اند، عنوان کرد: این موضوع و بازگشت افراد ترک اعتیاد کرده، به جامعه باید مورد توجه همه از جمله مسؤولان و همچنین جامعه قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات و برنامه‌های مؤسسات خیریه و کمپ ترک اعتیاد نیاز به معرفی هرچه بیشتر به مردم دارد، خاطرنشان کرد: امروز فضای مجازی یک فرصت خوب بوده که باید به بهترین شکل از آن در رابطه با امور خیریه نیز استفاده کرد. 

انصاری با بیان اینکه اشتغال‌زایی و بازگشت یه جامعه افرادی که ترک اعتیاد کرده‌اند، از موضوعات مهم در جامعه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: این مؤسسه خیریه در این زمینه نیز فعالیت داشته و موضوع اشتغال این افراد را نیز دنبال خواهد کرد.

رئیس هیأت مدیره مؤسسه خیریه امید منتظران هم در این بازدید، با بیان اینکه حضور افراد، شخصیت‌ها و مسؤولان موجب دلگرمی افراد بستری در این کمپ می‌شود، اظهار کرد: از ابتدای تشکیل این خیریه، بخش خصوصی و فعالان اقتصادی کمک شایانی به پیشبرد اهداف و همچنین احداث این مجموعه داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه این مؤسسه با کمک‌های مردمی و بخش خصوصی و فعالان اقتصادی فعالیت دارد و اعتبارات دولتی نداشته است، ابراز کرد: در این کمپ ترک اعتیاد اصل، برخورد با عزت و توجه و احترام به مراجعه کنندگان است.

مدیر هیأت مدیره مؤسسه خیریه با تاکید بر اینکه یکی از آسیب‌های اجتماعی امروز که باید آن را به صورت ویژه مورد توجه قرار داد ، موضوع اعتیاد است، گفت: اعتیاد یکی از آسیب‌هایی است که خانواده ها را تهدید می‌کند، به همین دلیل نیاز به مراقبت و فرهنگ‌سازی برای پیشگیری دارد.

انتهای پیام /۷۳٠٠۹/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: اشتغال اعتیاد زنجان محمدرضا انصاری مؤسسه خیریه ترک اعتیاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۵۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، آزاد سهرابی شامگاه جمعه در جمع اصحاب رسانه کردستان اظهار کرد: سازمان مردم نهاد نوای باران سال ۸۶ مجوز فعالیت خود را دریافت کرده است و در راستای پیگیری معضل اجتماعی و پیشگیری از مواد مخدر فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای با اداره‌کل آموزش‌های فنی حرفه‌ای استان در راستای آموزش خانواده‌های حاشیه شهر منعقد شده است، افزود: براین اساس یک‌هزار و ۵۰۰ بانوی بدسرپرست و خودسرپرست دوره آموزشی دیدند و گواهینامه فنی حرفه‌ای دریافت کردند.

وی به برگزاری فعالیت‌های فرهنگی این مؤسسه در سطح استان پرداخت و یادآور شد: برگزاری مسابقات نقاشی، برنامه‌های نشاط اجتماعی، جشنواره موسیقی، برپایی نمایشگاه، توزیع شعارهای پیشگیری از مواد مخدر بین تاکسی‌های سطح شهر برای تبلیغ در راستای پیشگیری از اعتیاد از برنامه‌های این سازمان در استان بوده است.

سهرابی اذعان کرد: توزیع سبدهای غذایی، اهدای لوازم‌التحریر، پوشاک و کفش، تهیه چادر جشن تکلیف برای دختران حاشیه شهر، اهدای وسایل پزشکی به نیازمندان و حاشیه شهر و توزیع ۷۰ دست لباس زمستانی برای کودکان محلات حاشیه شهر توسط خیرین از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان است.

وی اذعان کرد: توزیع سه هزار دست مانتو شلوار بین دانش‌آموزان نیازمند نیز از دیگر برنامه‌هایی بوده که توسط این سازمان مردم نهاد در استان انجام شد.

مدیرعامل سازمان مردم نهاد نوای باران کردستان اضافه کرد: تفاهمنامه همکاری با زندان برای برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه بانوان منعقد شد و امسال نیز برای آقایان دوره خیاطی برگزار می‌شود.

سهرابی یادآور شد: کارزار شهر سفید برای پاکسازی معتادان نیز از دیگر اقداماتی بود که توسط این سازمان مردم نهاد با همراهی مردم در استان انجام شده است.

وی خاطر نشان کرد: همچنین به منظور حمایت از نوجوانان و جوانان ورزشکار محلات حاشیه شهر و نیازمندان، خط تولید لباس ورزش برای این افراد در سنندج راه‌اندازی می‌شود.

گفتنی است؛ سازمان مردم نهاد نوای باران کردستان در حوزه اعتیاد و معضلات اجتماعی از جمله خودکشی، افسردگی، اعتیاد و غیره ۱۷ سال است که با همراهی خیرین استان فعالیت دارد.

کد خبر 6095970

دیگر خبرها

  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • ۱۵۰۰ بانوی خودسرپرست کردستانی گواهینامه فنی وحرفه‌ای دریافت کردند
  • لزوم توجه به توسعه باغات زیتون در شهرستان رودبار
  • لزوم توجه به فعالیت‌های پژوهشی حوزه مهدویت در دانشگاه‌ها
  • لزوم توجه دولت به مشارکت و امنیت خاطر مردم در سرمایه‌ گذاری‌ ها
  • آموزش و پرورش بوشهر ویژه‌تر دیده شود/ لزوم ساخت کلاس‌های درس جدید
  • لزوم روایت گری حماسه وعده صادق در جامعه
  • موافقت با مرخصی و اشتغال به کار جمعی از زندانیان خدابنده