Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه "تهران ۲۰" شامگاه شنبه بیست و نهم آذرماه در گفتگو با رمضانعلی سلطانی فر، معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران به بررسی عملکرد شرکت پست در ایام کرونا پرداخت. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سلطانی فر در رابطه با رهگیری مرسوله‌های پستی گفت: روی مرسوله‌های پستی بارکدی ثبت می‌شود و به شماره همراه فرد هم ارسال می‌شود، فرد توسط سامانه و با وارد کردن آن کد میتواند مرسوله خود را به طور دقیق رهگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به اینکه به طور معمول مرسوله‌ها سر زمان خود به مقصد میرسند گفت: البته در بعضی از مواقع بین مبادله‌ها با مقصد، مشکلاتی پیش می‌آید، مثلا دو تا از کامیون‌های ما را به عنوان قاچاق توقیف می‌کنند و به علت اینکه شاید یک کالای قااپچاق وجود داشته باشد تمام کامیون را متوقف می‌کنند و همین موضوع باعث می‌شود یک وقفه ایجاد شود.

وی افزود، تمام مرسولات باید در بازه زمانبندی شده برسد و اگر دیر به مقصد ارسال شود ما باید پاسخگو باشیم، اما این نکتع لازم به ذکر است که مدتی است، شرکت پست دچار مشکل شده است و دچار یک بار ترافیکی سنگین در ایام کرونا هستیم

او گفت: نزدیک به سه برابر مرسوله‌های ما افزایش پیدا کرده و از طرفی برخی از همکاران ما دچار بیماری کرونا شدند و حضور ندارند.
وی تصریح کرد، هم اکنون به طور متوسط یک میلیون ترافیک مرسوله در روز داریم و امروز به دو میلیون ششصد هزار ترافیک مرسوله رسیدیم.

سبحانی فر با اشاره به آمادگی شرکت ملی پست برای ثبت نام سجام گفت: در رابطه با ثبت نام سجام شرکت بورس باید قرارداد ببندد، ما این اعلام آمادگی را داشته ایم، اما فعلا بورس با شرکت ملی پست قراردادی منعقد نکرده است.

سبحانی فر در آخر با اشاره به سختی کار نامه رسان‌ها بیان کرد، بنده مسئله سختی کار همکاران را دوره قبل در مجلس مطرح کردم، اما مورد پذیرش قرار نگرفت و همچنان پیگیر هستیم، ضمن اینکه در مورد تبدیل وضعیت نیرو‌های پیمانی به قراردادی هم ما از سازمان امور اداری و استخدامی پیگیر این موضوع هستیم که اجازه این کار را بگیریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شرکت پست پست شرکت ملی پست شرکت ملی پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن گفت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق (ع)، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

وی افزود: بلیت این قطارها از ساعت ۹ صبح روز سه شنبه (۱۱ اردیبهشت) همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • محله گردی به مقصد محله قدیمی صیقلان رشت
  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • سرپرست اسبق استقلال مسافر نیویورک شد
  • ریاض اولین مقصد «بلینکن» در دور جدید سفر منطقه‌ای خاورمیانه
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • رئیس‌کل بانک مرکزی راهی عربستان شد