Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@20:56:27 GMT

پیش بینی بورس فردا ۳۰ آذر ۹۹

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۶۱۱۲

پس از یک هفته تقریباً قرمز در بازار سرمایه، امروز ۳۰ آذر ۹۹ بازار سرمایه دوباره چراغ سبز به سهامداران نشان داد و شاخص کل توانست در همان دقایق ابتدایی بازار با فشار تقاضا خود را بیش از ۱۴ هزار واحد بالا بکشد و خطر سقوط به کانال پایین‌تر از سر سهامداران بگذرد.

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در نهایت در پایان بازار امروز شاخص کل با افزایش ۳۱۵۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۴۴ هزار و ۸۸۷ واحدی آرام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین شاخص کل هم وزن با ۸۸۴۰ واحد افزایش معادل ۲.۰۳ درصد به ۴۴۵ هزار و ۲۳۵ واحد رسید.

در پایان داد و ستد‌های امروز در یک میلیون و ۴۸۲ نوبت معاملاتی، ۱۱ میلیارد و ۶۶۱ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۲۱ هزار و ۳۲۳ میلیارد ریال در بورس معامله شد.

امروز بعد از سه روز خروج پول حقیقی از بازار شاهد ورود پول حقیقی به میزان حدود ۱۵۰۰ میلیارد تومان بودیم. شستا هم که یکی از سهام شاخص ساز محسوب می‌شود، بعد از مدت‌ها صف خرید شد.

بورس فردا چه خواهد شد؟

رویا ذبیحی سامانی از تحلیلگران و کارشناسان بازار سرمایه در گفتگو با خبرنگار نبض بورس گفت: رشد دوباره قیمت‌های جهانی در دو روز اخیر، باعث شده که پی به‌ای بعضی از شرکت‌های کامودیتی محور حتی به زیر ۶ هم برسد. گذشتن قیمت جهانی مس بعد از مدت‌ها از ۸ هزار دلار و شکست سقف دو ساله قیمت متانول، باعث توجه ویژه به این گروه‌ها شده است. ثبات یافتن قیمت دلار و نرخ بهره، در کنار اصلاح شارپ هفته گذشته، زمینه را برای برگشت بازار فراهم کرده است. فقط عرضه حقوقی‌ها در گروهی از سهم ها، مخصوصا فولاد ممکن است موجب عرضه صف خرید‌های بازار در فردا شود، اما احتمالا معاملات به صورت مثبت دنبال خواهد شد. انتشار گزارشات ماهانه آذر و ۹ ماهه بر تعیین مسیر بازار و انتحاب صنایع تاثیرگذار خواهد بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: هفته پژوهش اولسان هیوندای عادل فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار پیش بینی شاخص کل بورس بورس متانول هفته پژوهش اولسان هیوندای عادل فردوسی پور فینال لیگ قهرمانان آسیا 2020 روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ با افت ۱۳۴۱۹ واحدی به ۲,۲۹۰,۷۹۱ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۳۰۲۰.۴۰ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۱.۸۶۴ میلیارد سهم بود که طی ۱۰۰,۹۴۵ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۱۲,۶۷۳.۳۰۶ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۱۴۴,۲۸۳.۸۰۰ میلیارد ریال شد.

کد خبر 748262

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • بورس در سکوت
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار