Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوسانات قیمت در حالی در بازار موبایل تداوم دارد که این بازار در آذر ماه شدیدترین نوسانات قیمتی را تجربه کرده است به طوری که گوشی سامسونگ گلکسی آ ۵۱ چندین بار طی چند هفته اخیر کانال عوض کرده و در حال حاضر نیز این تلفن همراه در حالی به اواخر ماه جاری نزدیک می شود که در مرز کانال ۹ میلیون تومانی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




با نزدیک شدن به روزهای پایانی آذر ماه روند بازار موبایل کماکان افزایشی است و قیمت ها در این بازار نسبت به اواسط آذر ماه افزایش قابل توجهی یافته اند به طوری که گوشی سامسونگ گلکسی آ۵۱ در حالی امروز به قیمت ۸ میلیون و ۸۸۰ هزار تومان رسیده است که این تلفن همرا در اواسط آذر ماه ۷ میلیون و ۹۵۴ هزار تومان قیمت داشته است و یا سامسونگ گلکسی آ۳۱ نیز در حالی امروز ۷ میلیون و ۱۹۰ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همراه در اواسط آذر ماه ۶ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان قیمت داشته است.

سایر مدل های سامسونگ نیز از اواسط آذر ماه تاکنون افزایش قیمت قابل توجهی داشته اند به طوری که سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ لایت از ۱۵ میلیون و ۲۲۵ هزار تومان امروز به قیمت ۱۵ میلیون و ۷۴۸ هزار تومان رسیده است و یا سامسونگ گلکسی آ۱۱ از ۴ میلیون و ۲۹ هزار تومان امروز به قیمت ۴ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.

این افزایش قیمت های اخیر بازار خودرو تنها در بین گوشی های سامسونگ اتفاق نیافتاده است بلکه انواع گوشی های سامسونگ نیز طی دو هفته اخیر افزایش قیمت چشمگیری داشته اند به طوری که آیفون ۱۱ پرومکس از ۴۱ میلیون تومان در اواسط آذر ماه امروز به قیمت ۴۵ میلیون و ۷۰۳ هزار تومان رسیده است و یا آیفون اس ای با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در حالی امروز ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است که این تلفن همرا در اواسط آذر ماه ۱۸ میلیون ۴۹۰ هزار تومان قیمت داشته است؛ انواع گوشی های شیائومی نیز از این افزایش قیمت ها در امان نمانده اند به طوری که شیائومی رد می نوت ۹ اس از ۷ میلیون و ۶۴۹ هزار تومان امروز به قیمت ۷ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسیده است.

قیمت روز موبایل در جدول زیر آمده است:  

منبع: پارسینه

کلیدواژه: موبایل قیمت موبایل قیمت گوشی قیمت گوشی سامسونگ قیمت روز موبایل پارسی خبر هزار تومان رسیده اواسط آذر ماه هزار تومان قیمت سامسونگ گلکسی اند به طوری امروز به قیمت افزایش قیمت ۷ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۶۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)

 برند لباس Bodega اخیرا در جریان برگزاری هفتۀ طراحی میلان، از گوشی جدید خود به نام «تلفن خسته‌کننده» (Boring Phone) رونمایی کرد. این گوشی که اصطلاحا «صامت» نامیده شده، برای نسل زد و نسل هزاره (متولدین دهه‌های 80، 90 و 2000) طراحی شده تا جلوی اسکرول کردن بی‌هدف آن‌ها روی گوشی‌های هوشمند را بگیرد.

به گزارش فرادید، این گوشی با همکاری کمپانی فنلاندی HMD که سازنده‌ی گوشی‌های نوکیاست، تولید شده است. Boring Phone از تمام ویژگی‌های حواس‌پرت‌کن گوشی‌های هوشمند امروزی مثل اینترنت و شبکه‌های اجتماعی محروم است و تنها برای برقراری تماس و فرستادن پیامک کاربرد دارد.

طراحی این گوشی با الهام از گوشی‌های اوایل دهه‌ی 2000 میلادی، حس نوستالژی را القا می‌کند. بارزترین ویژگی آن نبود اینترنت و شبکه‌های اجتماعی است که باعث می‌شود جوانان به جای خیره شدن به گوشی، ارتباطات اجتماعی واقعی را تجربه کنند.

این گوشی تاشو، بدنه‌ی شفافی دارد که کاربران می‌توانند آن را با برچسب‌های هولوگرافیک تزئین کنند. همچنین یک صفحه‌ی نمایش سیاه و سفید بر روی آن وجود دارد که باز هم یادآور نسل‌های قبلی گوشی‌های همراه است.

باتری این گوشی با طراحی قدیمی‌اش، یک هفته در حالت استندبای دوام می‌آورد. همچنین این گوشی دارای یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی، رادیو و بازی «مار» است.

یکی از بنیان‌گذاران برند Bodega می‌گوید: «گوشی‌های هوشمند می‌توانند بیش از اندازه سرگرم‌کننده باشند، پس ما می‌خواستیم یک گوشی خسته‌کننده طراحی کنیم.»

با محدود کردن امکانات این گوشی، تولید کنندگان امیدوارند که جوانان را به برقراری ارتباطات اجتماعی باکیفیت‌تر و بدون حواس‌پرتی ناشی از شبکه‌های اجتماعی تشویق کنند.

تحقیقات انجام شده در مورد استفاده از گوشی‌های هوشمند در بین نسل زد و هزاره در انگلستان و آمریکا، زمینه‌ساز شکل‌گیری این گوشی مفهومی شده است.

طبق گفته‌ی این برند، 90 درصد از شرکت‌کنندگان در این تحقیق اذعان کرده‌اند که در موقعیت‌های اجتماعی به طور مداوم در حال اسکرول کردن بی‌هدف هستند و به طور میانگین در طول یک مهمانی، هفت بار گوشی خود را چک می‌کنند.

اما تولیدکنندگان ادعا می‌کند که دیدگاه‌ها نسبت به استفاده از گوشی‌های هوشمند در حال تغییر است. تحقیقات آن‌ها نشان می‌دهد که 37 درصد از نسل زد و هزاره فکر می‌کنند در موقعیت‌های اجتماعی بیش از حد گوشی خود را چک می‌کنند و 32 درصد ترجیح می‌دهند در مهمانی‌ها بتوانند گوشی خود را خاموش کنند.

در حالی که HMD تنها 5000 عدد از این گوشی تولید کرده و هنوز امکان خرید آن‌ها وجود ندارد، قرار است در ماه ژوئن یک اپلیکیشن راه‌اندازی شود که با بی‌استفاده کردن برخی امکانات، گوشی‌های هوشمند را نیز «خسته‌کننده» کند و به افراد در جدا شدن از تکنولوژی کمک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آیفون ۱۵پرومکس، پرفروش‌ترین گوشی جهان شد
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • هوش مصنوعی عمر باتری گوشی گلکسیS۲۵ را بیشتر می‌کند
  • سارق حرفه‌ای موبایل در بجنورد دستگیر شد
  • باورتان می‌شود این گوشی تلفن همراه، پرفروش‌ترین در جهان است؟
  • تبلیغ گوشی موبایل در امریکا توسط دختران با حجاب | تصویر
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • قیمت گوشی امروز 16 اردیبهشت 1403
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز (۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max
  • قیمت آیفون ۱۳ پرو مکس امروز ( ۱۶ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین iPhone 13 pro max