Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، قایق‌های محله ایبورگ خانه‌های شناور واقعی هستند. این خانه‌ها شبیه به شهر ونیز در کشور ایتالیا هستند. آن‌ها در نزدیکی پیاده‌روها شناور هستند و روی تیرهای فولادی لنگر می‌اندازند. بنابراین فقط با تغییر جزر و مد به صورت عمودی حرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانه‌ها توسط معمار هلندی، مارلیس رومر طراحی شده‌اند، راحت هستند و در یک کارخانه کشتی‌سازی در ۶۵ کیلومتری شمال دریاچه Emer ساخته شده‌اند و سپس از طریق شبکه‌ای از کانال‌ها منتقل شده‌اند. اگرچه پروژه مسکن هنوز در حال انجام است، بعضی از خانه‌ها در حال حاضر مسکونی هستند.

بیشتر بخوانید

کانال بزرگ آبراهی ایتالیا؛ عکس روز نشنال جئوگرافیک

دو سوم جمعیت هلند زیر سطح دریا زندگی می‌کنند و با توجه به ذوب شدن یخ که به یک نگرانی جدی تبدیل شده است. بسیاری بر این باورند که زندگی در آب در این کشور اروپایی ایمن‌تر از زندگی در خشکی است و قیمت زمین در مراکز بزرگ شهری مانند آمستردام طی سال‌های اخیر به شدت افزایش یافته است. بنابراین بر اساس گفته‌های odditycentral زندگی در آب خیلی گران نیست.

کوین اولتوس پیشگام مهندسی برق گفت: بیشتر شهرهای بزرگ در حال حاضر شلوغ هستند و قیمت هر متر مربع خانه در این شهرها به سرعت در حال افزایش است و زندگی در آب به اندازه زمین گران نیست. قایق‌های خانه‌ای بر روی سکوهای بتونی غوطه‌ور ساخته شده‌اند و از یک قاب فولادی سبک و دیوارها و پنل‌های چوبی تشکیل شده‌اند. اتاق‌های خواب و حمام در زیرزمین که به طور جزئی دچار آبگرفتگی شده است، آشپزخانه و اتاق ناهارخوری در طبقه همکف بالاتر واقع شده‌اند، در حالی که محل زندگی اصلی و تراس خارجی در طبقه فوقانی واقع شده است.

تمام قایق‌های خانگی با موارد اضافی زیادی طراحی شده‌اند که خریداران می‌توانند انتخاب کنند، مانند تراس‌های شناور، ورودی دوم یا تابلوی راه رفتن در اطراف ملک را شامل می‌شود. پروژه‌ای که در بخشی از منطقه ایبورگ است، یک پروژه جاه‌طلبانه است که قرار است به بزرگترین شهرک آبی در تاریخ هلند تبدیل شود. علاوه بر قایق‌های خانگی، کانوهای خانوادگی، پارک‌های شناور و حتی آسمان خراش‌های شناور هم در دسترس شهروندان خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عجایب جهان توریست خارجی شده اند خانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۷۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی قیاسی عصر یکشنبه در نشست با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۲۳ هزار و ۱۸۰ نفر عضو خانه کارگر هستند که از این تعداد ۱۲ هزار و ۱۸۰ نفر عضو فعال هستند.

قیاسی با بیان اینکه در استان مرکزی حدود ۱۲ هزار کارگر ساختمانی پشت نوبت بیمه هستند و سهم اراک ۴ هزار کارگر است، ادامه داد: ۱۳ هزار و ۲۵۰ کارگر ساختمانی در این استان از خدمات بیمه بهره مند هستند و سهم شهر اراک از این کارگران حدود ۴ هزار و ۳۰۰ نفر است.

قیاسی یادآور شد: سه هزار و ۶۵۰ کلاس‌های آموزشی رایگان شامل کمک درسی، کامپیوتر و خیاطی برای اعضا و خانواده آنها برگزار شد.

۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی مربوط به کارگران ساختمانی است

قیاسی، ۵۰ درصد حوادث کارگاهی و ۵۵ درصد فوت حوادث کارگاهی را مربوط به کارگران ساختمانی بیان کرد و گفت: در سال‌های اخیر که بحث بند دوم قانون ۴۱ رعایت نشده، صنایع روز به روز در حال خالی شدن هستند و به جای تعدیل نیرو توسط کارفرمایان، کارگران خود از محیط کار خارج می‌شوند.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک اضافه کرد: سازمان تأمین اجتماعی در سال گذشته ۱۲ هزار میلیارد تومان در استان مرکزی پرداخت کرده است.

تأمین مسکن یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه کارگری است

قیاسی، مسکن را یکی از مشکلات بزرگ جامعه کارگری دانست و گفت: مسکن کارگری برای صنعت در نظر گرفته شده اما برای کارگران ساختمانی پیش بینی نشده است.

وی بیان کرد: طبق قانون اتباع بیگانه باید در مشاغلی که نیروی ایرانی توان کار ندارند، کار کنند اما این افراد به قسمت‌های مختلف ساختمانی ورود کرده‌اند در حالی‌که ورود آن‌ها به برخی مشاغل ممنوع است.

دبیر اجرایی خانه کارگر اراک گفت: اتباع به صنعت شهرهای صنعتی اراک، دلیجان و ساوه وارد شدند در حالی که اجازه وارد کار کردن در صنعت را ندارند.

کد خبر 6091441

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی در صنعت دریا
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • قایق هایی از جنس ملودی (عکس)
  • بومی سازی تجهیزات الکترونیکی کاربردی در صنعت دریا
  • اکوسیستم جدید «چری» صنعت خودرو را متحول می‌کند؟