Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@23:48:46 GMT

لایق تمام احترام ها هستی آقای لک

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۸۵۵۱

لایق تمام احترام ها هستی آقای لک

خبرگزاری آریا- دروازه بان پرسپولیس که عملکردی فوق العاده از زمان حضور در این تیم داشت، این بار در جریان بازی گل خورد.
به گزارش آریا، حامد لک از زمان پیوستن به جمع پرسپولیسی ها در هفت دیدار لیگ قهرمانان آسیا برای این تیم به میدان رفت و در جریان بازی گل نخورده بود اما بالاخره دروازه اش در بازی مقابل اولسان باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حامد لک در این هفت دیدار تنها دوباره دروازه خود را باز شده دید. آن دو گل هم از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده بود و حالا بالاخره دروازه او توسط نگرائو باز شد. درحالی که ضربه پنالتی نگرائو را در مرحله اول مهار کرد، در ادامه بازیکن برزیلی حساب کار را یک بر یک کرد تا لک اولین گل در جریان بازی را دریافت کند.
شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمان تلخ بود به خصوص اینکه بدانیم که پرسپولیس با حامد لک از زمان از سر گیری رقابت و برگزاری متمرکز آن در قطر، هرگز در جریان بازی گلی را دریافت نکردند. پرسپولیس قبل از شیوع ویروس کرونا، در دو بازی ابتدایی خود نتایج ناامید کننده ای کسب کرد. آنها با شکست در برابر الدحیل و تساوی 2 – 2 در مقابل الشارجه، در رده آخر جدول گروه C قرار گرفتند. اما پس از اینکه ادامه این رقابت ها پس از کرونا در قطر و شهر دوحه برگزار شد، پرسپولیس 4 بازی در مرحله گروهی و تا فینال نیز 4 بازی در مراحل حذفی انجام داد که در این بازی ها 4 بار دروازه اش باز شد.
 لک در دیدارهای مرحله گروهی عملکرد خوبی را در برابر تیم های الشارجه، الدحیل و التعاون داشت. شاید اگر درخشش لک در بازی با التعاون عربستان نبود، سرخپوشان در همان مرحله گروهی از دور رقابت ها کنار رفته بودند. او در بازی با نماینده عربستان 4 سیو بزرگ داشت و مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد تا سرخپوشان با یک گل از سد حریف خود عبور کنند. او  در بازی با الدحیل 4 و دیدار دوم مقابل الشارجه دو سیو داشت. همچنین در دیدار حساس یک هشتم نهایی در مقابل السد نیز 3 بار مجبور به واکنش شد و عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.
در دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی و بخصوص بازی نیمه نهایی در برابر النصر نیز لک نشان داد که شایستگی حضور در درون دروازه تیمش را دارد. اوج هنر او، مهار ضربه مایکون در بازی با النصر بود که تیمش را روانه بازی پایانی کرد. حامد لک که در این 8 بازی برای پرسپولیس به میدان رفت، هرگز در جریان بازی گلی را از حریفان سرخپوشان دریافت نکرد. او در مصاف با الدحیل توسط المعز علی و در دیدار با النصر نیز توسط عبدالرزاق حمدالله دروازه اش را باز شده دید.
نکته مشترک هر دو گل، به ثمر رسیدن آنها از روی نقطه پنالتی بود. در واقع حامد لک تا دیدار فینال هیچ گلی را در جریان بازی دریافت نکرده بود. او دردیدار نهایی و در تقابل با اولسان نیز هر چند دو گل دریافت کرد ولی هیچ کدام از آنها در جریان بازی به ثمر نرسیدند. لک حتی روی پنالتی نخست نیز واکنش بسیار خوبی از خود نشان داد ولی در برگشت جونیور دروازه او را باز کرد تا پرسپولیس و حامد لک در زمان برگزاری بازی ها در قطر، بدون دریافت حتی یک گل در جریان بازی، قهرمانی را از دست بدهند. شاید اگر مدافعین پرسپولیس در درون محوطه جریمه با احتیاط بیشتری کار می کردند، پرسپولیس بدون گل خورده اکنون جام قهرمانی آسیا را به خود به تهران می آورد. در واقع تنها پستی که سرخپوشان مشکلی بابت آن نداشتند، درون دروازه این تیم بود.
 البته درخشش حامد لک تنها معطوف به لیگ قهرمانان آسیا نیست. او در لیگ برتر نیز در 4 بازی برای پرسپولیس به میدان رفته و در همه دیدارها موفق به ثبت کلین شیت شده است. در حالیکه این سنگربان باتجربه فصل را بسیار خوب استارت زد، ولی فعلا اولین جام ممکن از دست رفته است و او باید در لیگ داخلی به دنبال قهرمانی باشد. دروازه‌بان پرسپولیس در لحظات پایانی مسابقه مقابل اولسان هیوندای و در زمان حمله تیمش، روی زمین ورزشگاه الجنوب سجده کرد و امیدوار بود به گل تساوی دست پیدا کنند؛ اتفاقی که نیفتاد تا او و هم‌تیمی‌هایش پس از یک نمایش درخشان در آسیا به جایگاه دوم آسیا تکیه بزنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آقای لک جریان بازی گل حامد لک باز شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۸۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی

تیم پرسپولیس امروز در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی درحالیکه بازی در ۱۲۰ دقیقه با تساوی ۴-۴ خاتمه پیدا کرد در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و رسیدن به مرحله بعدی باز ماند.

اما یکی از اتفاقات تلخ برای پرسپولیسی‌ها در این بازی خراب شدن ضربه پنالتی وحید امیری بود که منجر به حذف سرخ‌ها شد.

اکنون کاپیتان پرسپولیس با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: «سلام بر هواداران عزیز تیم پر افتخار پرسپولیس از اینکه امروز باعث حذف تیم شدم بسیار ناراحتم و همینجا از همه شما هواداران عزیز، هم تیمی‌ها و تمام عوامل باشگاه بزرگ پرسپولیس عذرخواهی می‌کنم، امیدوارم بنده رو ببخشید و از این تیم مثل همیشه حمایت کنید، چون چیزی که ماندگاره پرسپولیسه که با پشتوانه‌ی شما قوی و بزرگ تا همیشه می‌مونه من هم تمام سعی و تلاشم رو میکنم که در ادامه و در مسابقات پیش رو جبران کنم.»

دیگر خبرها

  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • بازی، شادی، تماشا در تمرین پرسپولیس
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • (عکس) پیام وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • پوچتینو: امری یکی از بهترین سرمربیان دنیاست؛ همه ما باید اثبات کنیم لایق حضور در چلسی هستیم