Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین نامه اجرایی هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر سال ۱۳۹۹ با عنوان جام خلیج فارس با هدف حفظ آمادگی ورزشکاران و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ طبق اعلام کمیته فنی شنا مرحله نخست هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور در سال ۱۳۹۹ با عنوان جام خلیج فارس ضمن تمکین از شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین راستا آئین نامه اجرایی هجدمین دوره  از مسابقات باشگاه‌های کشور اعلام شد. لازم به ذکر است تاریخ های اعلام شده، پیش بینی اولیه بوده و احتمال تغییر تاریخ مسابقات بدلیل پاندمی ویروس کوید ۱۹ وجود دارد.

تاریخ برگزاری مراحل هجدهمین دوره مسابقات قهرمانی شنای باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

مرحله اول: ۲۱-۲۲ اسفندماه  ۱۳۹۹

مرحله دوم: ۲۳-۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰

مرحله سوم: ۱۷-۱۸ تیرماه ۱۴۰۰

بر این اساس از هر باشگاه حداکثر ۳ نفر در هر ماده انفرادی به جز مواد ۴۰۰ متر - ۸۰۰ متر آزاد - ۱۵۰۰ متر آزاد و ۴۰۰ متر مختلط انفرادی (که مجاز به حداکثر ۲ شناگرهستند) و حداکثر یک تیم در هر ماده امدادی مجاز به شرکت در مسابقات خواهند بود. لازم بذکر است فقط امتیاز ۲ نفر برتر هرتیم در نتایج انفرادی لحاظ می گردد.

هر شناگر (اعم از ایرانی و خارجی) مجاز به شرکت در ۴ ماده انفرادی و تمامی مواد امدادی مسابقات می باشد.

به نفرات اول تا آخر مواد انفرادی براساس FINA POINT امتیاز داده می شود.

به تیمهای اول تا آخر مواد امدادی براساس FINA POINT امتیاز داده می شود.

در هر مرحله از مسابقات قهرمانی، به هر شناگر یا تیم شنا که موفق به ترقی و بهبود رکورد ملی (National Record) گردند معادل ۱۰۰% و اگر موفق به ثبت رکورد رده سنی((AGE Groupe 17- 15سال (جوانان) شوند معادل ۵۰% و اگر موفق به ترقی رکورد رده سنی نوجوانان (Age groupe) شوند تنها پاداش مادی توسط باشگاه ها و سازمان لیگ شنا اهدا خواهد شد.

تبصره: در مورد شناگران خارجی امتیاز فوق الذکر رکورد محاسبه نخواهد شد.

تبصره: در مورد شناگران ایرانی مقیم خارج از کشور، امتیاز رکورد محاسبه می شود.

پس از پایان هر مرحله از مسابقات امتیازات کلی تیمها محاسبه شده و قهرمان هر دوره معرفی و اعلام می گردد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: هجدهمین دوره مسابقات اعلام شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد از آغاز چهل و دومین دوره مسابقات قرآنی با رقابت ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی‌آرند، عصر امروز_ دوشنبه، دهم اردیبهشت_ در آیین افتتاحیه چهل و دومین مسابقات قرآنی در چرام اظهار کرد: در مرحله مدرسه و شهرستانی مسابقات قرآن، عترت و نماز استان کهگیلویه و بویراحمد ۹۰ هزار نفر شرکت کردند و برترین‎‌های این دوره به مرحله استانی راه یافتند.

وی افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با حضور ۱۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان به میزبانی شهرستان چرام در دو بخش آوایی و پژوهشی به مدت چهار روز برگزار می‌شود.

سرپرست آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد ترویج فرهنگ قرآنی را از اهداف برگزاری مسابقات قرآنی عنوان کرد و گفت: این مسابقات موجب بسط فعالیت‌های قرآنی و زدودن پیرایه‌ها از جامعه اسلامی به برکت قرآن می‌شود.

وی از امام جمعه و اعضای شورای اداری شهرستان چرام و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان چرام که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری داشتند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 749159

دیگر خبرها

  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • ملی پوشان اهداف پروازی با دست خالی از قطر بازگشتند
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • معرفی تنیسورهای برتر مسابقات تور جهانی تنیس جوانان
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • ۲+۱ سهمیه قطعی ایران در اولین دوره لیگ نخبگان آسیا
  • سهمیه قطعی ایران برای اولین دوره لیگ نخبگان آسیا ۱+۲ است