Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:05:29 GMT

پرستاران ایلامی تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۰۴۳۵

پرستاران ایلامی تجلیل شدند

به گزارش ایرنا، دکتر علیرضا رمضانی روز یکشنبه در آیین تجلیل از پرستاران استان ایلام اظهار داشت: نقش پرستار بر هیچ کس پوشیده نیست، این افراد با تلاش های زینب گونه بیشتر عمر خود را صرف پرستاری از بیماران می کنند از این رو نقش آنان در سلامت جامعه بسیار تاثیرگذار است.

وی افزود: هم اکنون ۳۵ کادر پرستاری در سه مرکز درمانی مدیریت درمان شامل دی کیلینیک میلاد، درمانگاه شماره ۲ و درمانگاه شهرستان دهلران مشغول به فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام یادآور شد: همچنین تعداد کادر پرستاری بیمارستان شهدای زاگرس ۷۰ نفر است که تعدادی از این پرستاران همزمان با شیوع کرونا به این مرکز درمانی افزوده شدند.

دکتر رمضانی تاکید کرد: این افراد شامل گروه پرستاری، خود پرستارها، تکنسین های اتاق عمل، بیهوشی ها و بهیارها هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۸۰ درصد کارکنان مدیریت درمان و پرستاران در این مراکز درمانی به کرونا ویروس مبتلا شده که خوشبختانه فوتی در این زمینه ثبت نشده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی ایلام اضافه کرد: با توجه به اینکه پرستاران جایگاه ویژه ای در مراقبت از بیمار و افزایش رضایتمندی بیمه شدگان تامین اجتماعی دارند، تقدیر از این افراد امری مهم و ضروری است.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی ایلام فاصله گذاری اجتماعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی ایلام فاصله گذاری اجتماعی سازمان تامین اجتماعی ایلام فاصله گذاری اجتماعی اخبار کنکور تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۰۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد

عبدالوهاب بخشنده دادستان ایلام اظهار کرد: هشتم آذرماه سال گذشته این فرد در یکی از مراکز خرید شهر ایلام، شهروند ایلامی را در پی بروز درگیری و اختلاف به قتل رسانده و متواری شده بود.

وی افزود: با رصدهای پلیسی، پیگیری های ویژه دادسرا، بازپرس مسئول پرونده و پلیس آگاهی استان، محل اختفای این قاتل فراری که قصد خروج از مرز را داشت، در شهرستان بوکان از توابع استان آذربایجان غربی ردگیری شد.

بخشنده یادآور شد: با دستور دادستان و بازپرس پرونده، شامگاه گذشته این قاتل فراری در یکی از غذاخوری های این شهر دستگیر شد.

دادستان ایلام تاکید کرد: خشونت و رفتارهای مجرمانه ای که امنیت جامعه را هدف قرار دهد خط قرمز دستگاه قضایی و پلیس است و در این خصوص کمترین مماشاتی با هیچ شخصی نخواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • استخدام ۲۱ هزار پرستار / تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • همه چیز درباره انگ اجتماعی
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • قاتل ایلامی متواری بعد از پنج ماه دستگیر شد