Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد افشاری، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: این اردو از روز گذشته ۲۹ آذر ماه جاری در مشهد مقدس آغاز شده است و تا ششم دی ماه امسال (یک هفته) زیر نظر مربیان مجرب و توانمند تیم ملی، تمرین می کنند.

وی اظهار داشت: این اردو با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگری از ابتلا شمشیربازان دعوت شده به بیماری ویروس کرونا با رعایت دقیق و کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و انجام تست PCR برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

افشای تصریح کرد: اردوی تدارکاتی تیم ملی شمشیربازی در اسلحه‌های اپه و فلوره مردان و اپه زنان جهت کسب آمادگی برای رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو (زون آسیا) که فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود و شمشیرباز زنجانی در اسلحه اپه، تمرینات خود را انجام می دهد.  

رییس هیات شمشیربازی استان زنجان  با بیان اینکه این رقابت های آسیایی در حکم انتخابی المپیک است، گفت: از ایران نیز یک شمشیربازی منتخب و آماده راهی پیکارهای زون آسیا، اعزام خواهد شد.  

افشاری، افزود: محمد اسماعیلی از زنجان، محمد رضایی، محمد رضایی طادی از اصفهان و طاهر عاشوری از آذربایجان‌غریی از سوی علی یعقوبیان سرمربی اسلحه اپه ایران به منظور کسب آمادگی بهتر و بیشتر به این اردو دعوت شده اند.

وی تصریح کرد: محمد اسماعیلی از شمشمیربازان شایسته زنجانی به خاطر شیوع ویروس کرونا، تمرینات زیادی انجام نداده است و به همین خاطر نیز از آمادگی خوب و مناسبی برخوردار نیست اما تا جایی که امکان داشت به صورت انفرادی و برخی مواقع نیز به صورت اختصاصی زیر نظر مهدی رضایی از مربیان مجرب این رشته ورزشی زنجان تمرین کرده است.  

برچسب‌ها اردوی تیم ملی شمشیر بازی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اردوی تیم ملی شمشیر بازی زنجان اردوی تیم ملی شمشیر بازی زنجان اخبار کنکور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی اعتراضات ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا، دانشگاهیان استان زنجان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و خیزش ضد صهیونیستیِ دانشجویانِ دانشگاه‌های ِآمریکا تجمع خواهند کرد.

دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های زنجان در حمایت از مردم فلسطین و همچنین محکومیت دستگیری دانشجویان و اساتید آزادی‌خواه حامی فلسطین تجمع خواهند کرد.

این تجمع روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ساعت ۱۰و ۳۰ دقیقه در دانشگاه زنجان، روبروی کتابخانه مرکزی برگزار خواهد شد.

همچنین امروز تجمع اعتراضی دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

کد خبر 6091016

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان زنجانی برگزار می شود
  • دختر شمشیرباز اسلحه اپه ایران از کسب سهمیه بازماند
  • ۱۲۷۰ زائر زنجانی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • ناکامی دو ملی‌پوش شمشیربازی در کسب سهمیه المپیک
  • شمشیرباز اسلحه فلوره دختران حذف شد
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • حذف زودهنگام دختر شمشیرباز ایران از انتخابی المپیک
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین