Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشنواره سراسری تئاتر مقاومت ششمین روز خود را امروز یکشنبه (۳۰ آذرماه) با پخش برخط (آنلاین) نمایش‌ها در بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، کودک و نوجوان، مهمان و خیابانی به همراه برپایی کارگاه آموزشی و نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده برگزار می‌کند.

در بخش صحنه‌ای ششمین روز از برنامه‌های هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت، نمایش‌های «و ناگهان باران» به نویسندگی احسان روحی و کارگردانی مهدی صفی آبادی از خرمشهر، «یک قاب، هزار خاطره» به نویسندگی منوچهر اکبرلو و کارگردانی حمیدرضا ملاحسنی از تهران و نمایش «نقطه آبی در میان حافظه ای کبود» به نویسندگی وحید آبرود و کارگردانی پاشا بدرود از یزد از سایت تیوال پخش می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش دانشجویی امروز، نمایش‌های «فریاد خاموش» به نویسندگی محمدرضا عطایی فر و کارگردانی محمدهادی عطایی از دانشگاه علمی کاربردی ۴۶ تهران و «روزهای خاکستری» به نویسندگی حسین بنیان و کارگردانی میثم مرادی از دانشگاه علمی کاربردی ۴۶ تهران به صورت آنلاین پخش می‌شود.

در ادامه برنامه‌های ششمین روز هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت نیز نمایش «خون رقصه» به نویسندگی و کارگردانی رضا صابری از مشهد در بخش مهمان پخش می‌شود.

نمایش‌ «به مرور زمان» به نویسندگی حسن حاجت پور و کارگردانی حسین اسدی از خارک هم در بخش کودک و نوجوان پخش خواهد شد.

علاقه‌مندان برای تماشای آثار بخش‌های صحنه‌ای، دانشجویی، مهمان و کودک و نوجوان می‌توانند از ساعت ۱۲ تا ۲۴ هر روز در روزهای برگزاری جشنواره به سایت تیوال مراجعه کنند.

بخش خیابانی این دور از جشنواره هم در سومین روز اجراهای خود امروز یکشنبه ۳۰ آذرماه با پخش آنلاین نمایش‌های «بازمانده» به نویسندگی و کارگردانی هادی کیانی از خمینی شهر، نمایش «لطفا از من فیلم بگیرید» به نویسندگی و کارگردانی مرجان کرمی از مرکزی، نمایش «ژنرال خورشید» به نویسندگی و کارگردانی سعید خیراللهی از دهلران، نمایش «مجلس حماسه خوانی نفر ششم» به نویسندگی امیر دهقانی و کارگردانی حسین برقی نژاد از تهران، نمایش «سال‌ها پس از آن واقعه» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از ملایر و نمایش «پوست‌های حساس» به نویسندگی فرشته حسینی و کارگردانی آرزو بلوچ جعفری از کرمان از سایت تیوال پخش می‌شوند.

 کارگاه طرح و ایده تئاتر خیابانی هم امروز با تدریس دکتر محمد حسین ناصربخت از ساعت ۱۹:۳۰ تا ۲۰:۳۰ برگزار و به صورت آنلاین پخش می‌شود.

ششمین جلسه از نشست‌های تحلیل و بررسی نمایش‌های شرکت‌کننده در هفدهمین جشنواره تئاتر مقاومت نیز به‌صورت آنلاین (برخط) در روزهای برگزاری جشنواره، از ساعت ۲۱ تا ۲۳ با حضور منتقدان و کارشناسان تئاتر کشور برگزار می‌شود.

هفدهمین جشنواره سراسری تئاتر مقاومت با دبیری حمید نیلی و به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۲۵ آذر تا دوم دی‌ماه به دو شیوه زنده و آنلاین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمید نیلی تئاتر دفاع مقدس تئاتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمید نیلی تئاتر دفاع مقدس تئاتر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس حمید نیلی تئاتر دفاع مقدس تئاتر اخبار کنکور جشنواره سراسری تئاتر مقاومت نویسندگی و کارگردانی هفدهمین جشنواره ششمین روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دبیرخانه جشنواره استانی هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری مازندران، راه یافتگان گروه‌های نمایشی به مرحله استانی جشنواره را معرفی کرد.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در سطح استان مازندران با شعار "این صحنه خانه‌ماست" در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده- عروسکی)، نمایش خلاق (نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی، ۲۰ اردیبهشت برای شرکت‌کنندگان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان برگزار می‌شود.

داوری مرحله استانی این جشنواره را: سید رضا عمرانی نسب، مهیار هزار جریبی و فاطمه بزرگی از هنرمندان حوزه نمایش این استان بر عهده دارند.

بر اساس نظر هیات داوران، گروه‌های نمایشی: دختر بوته گوجه فرنگی به کارگردانی: ناهید دادخواه از ساری – نمایش من دیگه خوابم نمیاد به کارگردانی: محسن عظیمی پویا از مرکز فرهنگی هنری شماره ۲ چالوس- نمایش چه حکمتی است در این مردن به کارگردانی: محمد جواد ملک محمودی از گلوگاه- نمایش جادوی سیاه به کارگردانی: سمانه غزاییان از مرکز فرهنگی هنری بهشهر و نمایش آبگیری برای زندگی به کارگردانی: رضا اسماعیل زاده از مرکز فرهنگی هنری رامسر به مرحله استانی راه یافتند.

دیگر خبرها

  • همکاری سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اداره کل هنرهای نمایشی برای تولید آثار نمایشی
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • پرهام خاکزاد با «بیرون پشت در» به تئاترشهر می‌آید
  • «بیرون پشت در» را در تئاتر شهر ببینید!
  • تقدیر از سه چهره تاثیرگذار تئاتر ایران در شب کارگردان
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود