Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-30@14:32:44 GMT

آغاز تحقیقات مقدماتی قتل دختر جوان توسط پدرش

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۴۲۳۱

آفتاب‌‌نیوز :

محمد محمدی اظهار کرد: پرونده قتل دختر جوان ۲۱ ساله توسط پدرش در دادگاه بخش مهردشت تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان اصفهان، رییس دادگاه بخش مهردشت گفت:در تاریخ ۲۶ آذرماه امسال در پی اعلام مرکز پیام فوریتی پلیس ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد دختری ۲۱ ساله، دستور قضایی صادر و با تشکیل پرونده قضایی تحقیقات اولیه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اعلام کرد: در همان ابتدای انجام تحقیقات، پدر مقتوله به صراحت به قتل فرزند خود اعتراف و انگیزه خود از ارتکاب به قتل را اختلاف خانوادگی و بالا گرفتن مشاجره لفظی در زمان وقوع قتل اعلام کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: قتل قتل فرزند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است

به گزارش خبرآنلاین البرز؛امیدرضا تونی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت گفت: در فروردین ماه امسال، شش نفر از عاملین آلودگی محیط زیست شامل اشخاص حقیقی و حقوقی با تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی و چهار فقره دادنامه و رأی محکومیت در این خصوص صادر شده است.

تونی افزود: آلودگی‌های نفتی، عدم مدیریت پسماندهای بیمارستانی و شهری و تخلیه فاضلاب‌خام در محیط از جمله تخلفات زیست محیطی بوده که برای آنها پرونده قضایی تشکیل شده و تا حصول نتیجه، توسط کارشناس اداره محیط زیست کرج پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کرج ادامه داد: هر اقدامی که تهدید علیه محیط زیست شناخته شود از قبیل دفع غیربهداشتی فضولات انسانی و دامی و مواد زاید، ریختن مواد مسموم‌کننده در رودخانه‌ها و استفاده‌ غیرمجاز از فاضلاب خام یا پساب تصفیه‌ خانه‌های فاضلاب برای مصارف کشاورزی ممنوع است و مرتکبین چنانچه طبق قوانین خاص مشمول مجازات شدیدتری نباشند به حبس محکوم خواهند شد.

این مسئول اظهار کرد: محیط زیست سالم و طبیعی هر روز هم در حال تحدید و هم در حال تهدید است. رشد جمعیت در کنار توسعه فعالیت‌های صنعتی به خطر بزرگی برای آینده محیط زیست در جهان بدل شده و اگر امروز کاری برای محیط زیست نشود، دیگر چیزی از آن برای آیندگان باقی نمی‌ماند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901300

دیگر خبرها

  • فیلم| سخنگوی قوه قضائیه: پرونده «باغ ازگل» در حال تکمیل تحقیقات مقدماتی است
  • از ماجرای باغ ازگل صدیقی چه خبر؟
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • خبر تازه درباره پرونده باغ ازگل؛ چه افرادی احضار شدند؟
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • احضار افرادی درباره پرونده باغ ازگل
  • سخنگوی قوه قضاییه: احضار افرادی در پرونده حوزه ازگل
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟