Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@15:58:41 GMT

لزوم توجه به آموزه‌های قرآنی در مدارس سما

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۴۸۸۲

لزوم توجه به آموزه‌های قرآنی در مدارس سما

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مسعود طاهری لاری  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، صبح امروز با حضور در مراسم جشن سراسری حفظ جزء سی قرآن کریم دانشآموزان مدارس سما ضمن خیر مقدم به مسئولان دانشگاه، سما و آموزش و پرورش و تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، عنوان کرد: وقتی زندگی حضرت زینب را واکاوی می کنیم زندگی مبتنی بر آموزه‌های قرآنی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان در زمان حضورشان مشغول آموزش تفسیر قرآن بودند. امیدوارم خداوند به همه ما توفیق دهد که خودمان را با آموزه‌های قرآنی آراسته کنیم.

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی از تمامی دانش‌آموزانی که در این مسیر قدم گذاشتند و مربیان آموزش قرآن در ۱۰ استان کشور تشکر کرد و با تاکید بر اینکه تلاش ما باید این باشد که فعالیت های قرآنی را گسترش دهیم افزود:  این فعالیت جزو وظایف دینی ماست و تمام تلاش بر این است که که در کل کشور تسری پیدا کند.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص آموزش قرآن، به دانش آموزان توصیه کرد: همه ما باید تلاوت، حفظ، تدبر در قرآن وعمل به آموزه‌های قرآنی را مورد توجه قرار دهیم و این موضوع ضامن موفقیت، عاقبت بخیری و سعادت در دنیا و آخرت است.

طاهری لاری در ادامه از دارالقرآن سما مشهد و خراسان رضوی، معاونت آموزش های عمومی و مهارتی خراسان رضوی و تمامی دست اندرکاران اجرای این طرح ارزشمند قدردانی کرد.
صبح امروز همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب و روز پرستار، جشن سراسری حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم دانش‌آموزان مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی با حضور مسئولان این دانشگاه و سازمان سما به صورت مجازی و به میزبانی دبستان پسرانه سما(۳) دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد.

این مراسم به همت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد، به صورت همزمان و زنده از صفحه آپارات و اینستاگرام این دانشگاه پخش شد.

انتهای پیام/

حبیبه رحیمیان کد خبر: 1084721 برچسب‌ها مدارس سما مسعود طاهری لاری دانشگاه آزاد اسلامی مشهد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی مشهد دانشگاه آزاد اسلامی آموزه های قرآنی خراسان رضوی مدارس سما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۴۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست و مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به همراه جمعی از مسئولان ضمن بازدید از امکانات و بخش‌های مختلف اداری واحد رامسر در جلسه هیئت رئیسه این واحد دانشگاهی شرکت کرد.

رئیس مرکز حراست و مشاور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اهمیت حضور مجموعه حراست در واحد‌های دانشگاهی اظهار کرد: یکی از وظایف جدی مجموعه حراست صیانت و حفظ سرمایه‌های مادی و معنوی واحد‌هاست تا مدیر آن مجموعه بتواند با خیال راحت فعالیت‌های توسعه‌ای و پیشرفتی انجام دهد.

فرهنگ، هدف اصلی دانشگاه را تربیت نیروی متخصص و متعهد برای کشور دانست و عنوان کرد: در دانشگاه دو هدف عمده و چند هدف فرعی تعریف شده و در زمینه‌های تخصصی موضوع تولید علم و پژوهش و در حوزه تعهد هم مسئله رفتار و کردار انسانی است که در یک شخصیت باید متبلور شود.

وی افزود: نباید به دانشگاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی و به دانشجو به‌عنوان‌ یک مشتری نگاه کرد و نگاه مشتری‌مداری و درآمدزایی نگاه خوبی نیست.

رئیس مرکز حراست و مشاور ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه یک استاد و یک هیئت علمی می‌تواند نظام دانشی را در یک دانشگاه متحول کند، ادامه داد: هدف برای یک‌ مجموعه بسیار مهم است و اگر این هدف برای هرکدام از ارکان مجموعه به درستی تعریف شود ساختار درستی هم متناسب با همان هدف طراحی خواهد شد.

فرهنگ متذکر شد: تولید دانش، تحقیق، پژوهش، انجام طرح پژوهشی و چاپ مقاله توسط اعضای هیئت علمی دانشگاه به‌عنوان اهداف فرعی در دانشگاه تعریف می‌شوند که در نهایت منجر به دانش‌افزایی در جامعه خواهد شد و هرچه به سمت تولید دانش کاربردی حرکت کنیم آن دانش را تبدیل به سرمایه خواهیم کرد.

همت محمدنژاد سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر هم با ارائه گزارشی از این واحد دانشگاهی در ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی و تربیتی به تشریح استراتژی‌ها و اهداف تدوین شده در آینده از قبیل افزایش تعداد دانشجو، توسعه و گسترش مدارس سما در مقاطع مختلف تحصیلی، تکمیل پروژه سوله ورزشی و احداث کمپ ورزشی و احداث مهمانسرا پرداخت.

دکتر فرهنگ با حضور بر سر مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های امام و شهدا تجدیدپیمان کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • هنر‌های قرآنی از منظر میراث فرهنگی حائز اهمیت است
  • ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی "حفظ نور رضوی" آغاز شد
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی
  • بررسی سیر تحول هنرهای قرآنی/ اهمیت نگاه میراث فرهنگی به هنر قرآنی
  • آغاز به کار ستاد برگزاری نخستین المپیاد هنر در مشهد
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • قرآن فضای گفتگوی بسیاری درباره هنر دارد