Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی یوسفی جمارانی سرپرست فرمانداری پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پاکدشت درباره پیگیری سوژه ثبت شده مخاطبان خبرگزاری فارس در سامانه فارس من با عنوان (در ابراهیم آباد مرکز درمانی احداث کنید) اظهار کرد: شهریورماه سال جاری مرکز جامع خدمات درمانی در این روستا افتتاح شد و در این مرکز خدمات دندانپزشکی، مامایی، بهداشت محیط، روانشناسی و دیگر خدمات به ۱۱ هزار نفر از ساکنان روستای ابراهیم آباد و روستاهای همجوار ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره مطالبه (درخواست احداث بیمارستان در پاکدشت) مطرح شده در این سامانه نیز گفت: در حال حاضر ۲ بیمارستان در شهرستان مجموعا با ۱۹۵ تخت به شهروندان پاکدشتی و شهرستان‌های همجوار خدمات می‌دهند وبا دعوت از معاون وزیر بهداشت و بازدید از مراکز درمان شهرستان ، پیگیر رفع مشکلات تکمیل فاز دوم بیمارستان زعیم در بخش شریف آباد نیز هستیم.

سرپرست فرمانداری پاکدشت درهمین رابطه بیان کرد: تاکنون بیش از ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ارزش افزوده در اختیار فرمانداری به امر تجهیز بیمارستان‌های شهدای پاکدشت و زعیم در شریف آباد همچنین خرید دستگاه ام‌آرآی، اکسیژن‌ساز و دیگر دستگاه‌های مهم و مورد نیازمراکز درمانی شهرستان اختصاص یافته که بخش عمده‌ای از این تجهیزات مستقر شده است.

یوسفی جمارانی درباره درخواست شهروندان پاکدشتی در سامانه فارس من با عنوان (درپاکدشت دانشگاه آزاد نداریم) عنوان کرد: دانشگاه سما وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی در پاکدشت فعالیت دارد همچنین دانشگاه‌های پردیس ابوریحان بیرونی، پیام نور و علمی کاربردی نیز در این شهرستان فعال هستند.

وی با اشاره به فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق در قیامدشت خاطرنشان کرد: این مرکز فاصله زیادی با پاکدشت نداشته و دانشجویان زیادی از نقاط مختلف استان در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/پ/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بیمارستان دانشگاه آزاد وزیر بهداشت روستا سرپرست فرمانداری پاکدشت مهدی یوسفی جمارانی ابراهیم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است

به گزارش خبرنگار مهر، عزت رضایی صبح یکشنبه در همایش روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: همانطور که می‌دانید جایگاه شوراها جایگاهی شرعی و قانونی است و خداوند در قرآن رجوع به خرد جمعی را در کنار نماز قرار داده است و این نشان از جایگاه شور و مشورت است.

وی افزود: در قانون اساسی در خصوص وظایف شوراها به صراحت اشاره شده است و قانون اساسی فنداسیون و چهارچوب این مملکت است که در هفت اصل به موضوع شوراها پرداخته و این مهم بیانگر اهمیت جایگاه شوراها است.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج خاطر نشان کرد: متأسفانه در عمل آنگونه که باید جایگاه شوراها در کشور ما نمود پیدا نمی‌کند چرا شورا برآمده از بطن و متن مردم است از این رو توجه به آنها ضروری است.

وی اعلام کرد: وظایف شوراها و دفاع از موکلین آنها که مردم هستند هم حق و هم تکلیف است و اگر انجام نشود مورد بازخواست قرار خواهیم گرفت.

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه دفاع از مردم حق و وظیفه شوراهاست، گفت: مایه خوشحالی است که شوراها از موکلین و حق آنها دفاع می‌کنند شاید در این مسیر مشکلاتی هم برای شوراها پیش بیاید اما نباید هرگز از انجام این رسالت مهم کوتاه بیایند.

رضایی با تاکید براینکه مشکلاتی در شهر و روستاها وجود دارد که رفع آنها نیاز به ایجاد ارتباطات بیشتر بین شوراها به عنوان نمایندگان مردم و مسولان دارد، اضافه کرد: ارتباط و تعامل تنگاتنگ بین اعضای شورا و مسؤولان نقش بسزایی در پاسخ به مطالبات مردم دارد چرا که بستر را برای رساندن مطالبات مردم به گوش مسؤولان و تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌های درست فراهم می‌سازد.

کد خبر 6090681

دیگر خبرها

  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • علت عدم ساخت بیمارستان در سلطان آباد شهرستان خوشاب
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • بروکراسی فلج‌کننده اداری مانع ورود تولیدکنندگان به اقتصاد می‌شود
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • انتقاد امام جمعه باخرز از وضعیت تنها بیمارستان شهرستان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان