Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴  بشار رسن هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از جمع سرخپوشان جدا شد، درباره جدایی‌اش اظهار داشت: من سه چهار ماه پیش با باشگاه پرسپولیس توافق کردم بعد از دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا از این تیم جدا شوم و به دلیل اینکه کمبود بازیکن داشتیم تا فینال ماندم.

«دوست داشتم با قهرمانی آسیا از پرسپولیس خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»، وی با بیان این جمله ادامه داد: از هواداران پرسپولیس و مردم ایران تشکر می‌کنم. به هواداران پرسپولیس افتخار می‌کنم و هر جایی که می‌روم از آن‌ها تعریف می‌کنم. پرسپولیس ان‌شاءالله همیشه سربلند و موفق باشد و هر سال قهرمان لیگ شود و به فینال آسیا برسد.

بشار رسن در پاسخ به این پرسش که «بهترین خاطره‌ات از حضور در پرسپولیس چیست؟»، گفت: بهترین خاطرات من در بازی با النصر و السد به همراه پرسپولیس بود.
بیشتر بخوانید: خداحافظی احساسی بشار رسن با بازیکنان پرسپولیس +فیلمهافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد دوباره به این تیم برگردد، تصریح کرد: بله. ان‌شاءالله، اگر پیر نشدم! شاید بگویند پیر شده‌ام و مرا نخواهند.

وی در پاسخ به این پرسش که بهترین دوستش در پرسپولیس که بود، خاطرنشان کرد: بدون شک من در پرسپولیس با همه دوست بودم. منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 بشار رسن پرسپولیس بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هواداران از تیم انتظارات زیادی دارند و امیدوار هستند که بتوانند به قهرمانی در لیگ و جام حذفی برسند.

به گزارش مشرق، محمد برزگر در گفت‌وگویی در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت:‌ خوشبختانه پرسپولیس یک بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشت و تیم حریف را به خوبی آنالیز کرده بود. خیلی خوشحالم که پرسپولیس بازیکنان خوبی دارد و همین بازیکنان توانستند برای تیم بدرخشند و هواداران را خوشحال کنند. به نظر من تنها راز موقعیت تیم این است که برای هر دقیقه بازی یک برنامه دارند تا بتوانند به دروازه تیم‌ها نزدیک شوند و گل بزنند. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد و در آخر فصل هم قهرمانی پرسپولیس را ببینیم.

وی در مورد نقاط قوت تیم پرسپولیس گفت: در حال‌حاضر تیم پرسپولیس هیچ ضعفی ندارد و در همه نقاط زمین بهترین عملکرد را دارد. همه شاهد هستیم که تیم نسبت به نیم فصل اول خیلی تغییر کرده و الان هم در تمام نقاط بهترین بازیکنان لیگ را داریم و امیدوارم همین بازیکنان در فصل بعد هم در پرسپولیس حضور داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره عدم تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: شک نکنید ۱۰۰ درصد تیم لطمه می‌بیند. جای سوال دارد که چرا مدیریت کاری برای بازیکنان انجام نمی‌دهد این بازیکنان از پرسپولیس بروند تیم قطعا وارد حاشیه می‌شود. قطعا بعد از لیگ هم در فصل نقل‌وانتقالات این بازیکنان پیشنهادهای مختلفی دریافت می‌کنند و باعث می‌شود این بازیکنان از تیم جدا شوند. امیدوارم مدیریت به فکر تیم باشد که در فصل‌ نقل‌وانتقالات استرس نداشته باشیم.

برزگر در خصوص اینکه کدام تیم شایسته قهرمانی است، خاطرنشان کرد: در نیم فصل همه می‌گفتند استقلال، پرسپولیس و سپاهان شانی نخست قهرمان هستند ولی در حال‌حاضر استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی رقابت می‌کنند. من شک ندارم پرسپولیس شایسته قهرمانی است چون بازی‌های خیلی خوبی ارائه می‌کند و همه از نحوه بازی کردن تیم در نیم فصل دوم راضی هستند.

وی درباره بازی آینده تیم پرسپولیس، تصریح کرد: بازی بعدی پرسپولیس در جام حذفی است و ما باید هم در لیگ و جام حذفی بتوانیم به عنواین خوبی برسیم که هواداران خوشحال باشند. بازی بعدی مقابل آلومینیوم است که همیشه در لیگ پرسپولیس را آزاد داده و امیدوارم تیم برای این بازی سخت برنامه خوبی داشته باشد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • پیام رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا | اهتزاز پرچم پرافتخار ایران در تایلند موجب سرافرازی ایرانیان ورزش‏‌دوست شد
  • گل‌های تیم ملی فوتسال ایران به تایلند در فینال قهرمانی آسیا
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان
  • ایران در فینال بهترین نمایش را خواهد داشت
  • عکس‌| پیام وحید امیری پس از حذف پرسپولیس
  • پست عذرخواهی وحید امیری از پرسپولیسی‌ها
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!