Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در آئین افتتاحیه درمانگاه شهدای مدافع حرم که در محل خیابان مهر شهرک گلستان بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: با توجه به جمعیتی که در این شهرک وجود دارد، ایجاد این درمانگاه برای این مکان بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی نبود یک درمانگاه و بیمارستان در این شهرک را یکی از مشکلات مردم این منطقه دانست و گفت: سپاه همیشه در همه کارها پیش‌قدم بوده و در حوزه سلامت نیز از سوی این نهاد انقلابی، امروز کار ارزشمندی با افتتاح این درمانگاه صورت گرفت.

وی با اشاره به ارزش کار پرستاران از دیدگاه ائمه اطهار (ع)، افزود: کسی که یک شب و روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با پیامبران و اولیا محشور می‌کند.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: پرستاران مضاف بر اینکه به تکلیف خود عمل می‌کنند درواقع یک کار الهی و ثواب را هم انجام می‌دهند، مشروط بر اینکه با نیت قربت باشد.

پرستاران کاری جهادی در دفاع از سلامت مردم کردند

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک روز پرستار افزود: پرستاران در این روزهای کرونایی در دفاع از سلامت مردم به‌واقع کاری جهادی کردند و برخی نیز در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی بابیان اینکه تیپ مردم پایه جوادالائمه (ع) همیشه توفیق خدمتگزاری به‌نظام را در سرلوحه کارهایش قرار داده است، اظهار کرد: امروز این فرصت فراهم شد تا بار دیگر رزمندگان این تیپ در سنگر سلامت هر چه دارند تقدیم مردم به‌ویژه مردم این شهرک کنند.

هزینه ۴۰۰ میلیون تومان ایجاد نخستین مرکز درمانی شهرک گلستان بجنورد

محمد روحانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این آئین گفت: برای راه‌اندازی این درمانگاه حدود ۶ ماه است که پیگیر هستیم و حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای فاز اول آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: این درمانگاه برای رفع نیاز مردم منطقه شهرک گلستان بجنورد به خدمات درمانی، عمومی و تخصصی راه‌اندازی شده است.

روحانی گفت: در فاز اول این درمانگاه کلینیک تخصصی پزشک اطفال، داخلی، زنان و زایمان، اورژانس، تزریقات و پانسمان، نوار قلب، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک پزشکان عمومی، مشاوره‌های روانشناسی و خانواده، مشاوره تغذیه و دیگر خدمات درمانی راه‌اندازی شده است.

کد خبر 5100681

منبع: مهر

کلیدواژه: درمانگاه سپاه جوادالائمه خراسان شمالی گلستان شهر بجنورد ویروس کرونا شب یلدا شیراز آمار کرونا شهرکرد شیوع کرونا گرگان بوشهر کرمانشاه عکس استانها بارش برف روز پرستار قاسم سلیمانی شهرستان کرج خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور

 سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴  با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار قم افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

آقامیری تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. 

استاندار قم با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

آقامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

استاندار قم بیان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اجتماع خانوادگی و مردمی در مرکز گلستان در حمایت از اجرای طرح ملی «نور» + فیلم
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • افتتاح دستگاه MRI بیمارستان رازی رشت، به زودی
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • پلمب ۱۳ مرکز مداخله‌گر دندانپزشکی در خراسان رضوی
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد