Web Analytics Made Easy - Statcounter

حشمت‌الله امان‌اللهی روز یکشنبه با اعلام این مطلب افزود: باتوجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی، اقدامات لازم برای فعال کردن طرح های ورزشی راکد و نیمه فعال شهرستان ها در دستورکار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته، پیمانکار طرح فعال و قرار است با تکمیل پیست، آسفالت جاده دسترسی، ایجاد پارکینگ و برقراری شبکه برق مجموعه، فاز اول پیست اسکی الیگودرز بهمن ماه به بهره برداری رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اجرای فاز دوم پیست و تکمیل نهایی آن را از دیگر برنامه های اداره کل ورزش و جوانان لرستان عنوان کرد و گفت: حدود ۲ میلیارد تومان جهت خرید برف‌کوب این مجموعه تخصیص یافته است و با تامین و تخصیص اعتبار، مدرسه آموزش، امکانات رفاهی، آشیانه برف‌کوب، باند فرود بالگرد و امکانات امدادی در قالب فاز دوم ایجاد می شود.

امان اللهی اضافه کرد:همچنین بهره‌برداری از فاز اول ورزشگاه پنج هزار نفری بروجرد و دورود و چندین چمن ورزشی روستاها از جمله اقدامات در دست انجام است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به اینکه پس از ۱۵ سال مشکلات آبرسانی دهکده المپیک خرم آباد برطرف شد افزود: عملیات اجرایی احداث سایت استقبال از ورزشکاران نیز با همکاری شهرداری خرم آباد آغاز شده است.

امان اللهی ادامه داد: بیش از ۳۰ خانه ورزش روستایی در لرستان تجهیز شد و اماکن ورزشی حاشیه شهرستان‌های خرم‌آباد و کوهدشت پس از تجهیز در اختیار ورزشکاران قرار گرفت.

 بنابر اعلام مسوولان پنج میلیارد تومان برای اجرای پیست اسکی الیگودرز تخصیص یافته که تاکنون بیش از ۳ میلیارد تومان هزینه شده است و این مجموعه پس از بهره برداری کامل، قابلیت برگزاری مسابقات بین المللی را دارد.

الیگودرز در شرق لرستان است.

برچسب‌ها الیگودرز اسکی وزارت ورزش و جوانان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: الیگودرز اسکی وزارت ورزش و جوانان لرستان الیگودرز اسکی وزارت ورزش و جوانان لرستان اخبار کنکور میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد شکنی ورزشکار کردستانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان حسین کریمیان مددجوی ندامتگاه سنندج موفق شد در مدت ۶ ساعت و ۸ دقیقه و ۳۴ ثانیه تعداد ۳ هزار و ۳۰۰ حرکت صحیح را انجام دهد.

بهمنی رئیس زندان مرکزی سنندج گفت: با شناسایی علایق و استعداد ایشان در زمینه ورزش زورخانه‌ای بخصوص شنوی پهلوانی و میل گیری امکاناتی برای تمرین روزانه برای ایشان فراهم نمودیم.

مجتبی محمدی افزود: با دعوت از اداره ورزش وجوانان، هیئت‌های ورزشی وادارات مجموعه ثبت رکورد‌های ورزشی استان وتمامی شرایط را برای حضور اقای کریمیان در ثبت این رکورد فراهم کردیم.

حسین کریمیان در مدت حبس با شرکت در کلاس‌ها ودوره‌های آموزشی توانست ۲۳ بار قرآن کریم را ختم کند.

دیگر خبرها

  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • همه‌چیز درباره سردردهای بعد از ورزش؛ چگونه درمانش کنیم؟
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • این سردردها نشانه چیست؟
  • در هوای بهاری چطور ورزش کنیم؟
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد