Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و احمدعلی موهبتی نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان  آمده است: حضرت زینب(س)، نماد صبر و مقاومت و کمک به نیازمندان و الگویی برای همه انسان‌ها در همه قرون و اعصاراست.

این بانوی بزرگوار از تربیت شدگان دامان حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) و جامع کمالات بودند که با ایمان عمیق و نگاه مومنانه و اعتماد به وعده‌های الهی، در برابر مصائب عظیم مقاومت ورزیدند و در کنار امام سجاد(ع) حماسه عظیم عاشورا را به آیندگان معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چه مناسبتی نیکوتر از ولادت این بانوی بزرگوار اسلام برای پاسداشت مقام پرستار و به یاد آوردن زحمات و مجاهدت‌های این قشر زحمتکش است.

اینجانبان ضمن گرامی‌داشت میلاد حضرت زینب(س) دخت مکرم امیرالمؤمنین(ع)، روز پرستار را به همه مجاهدان عرصه سلامت بالاخص جامعه پرستاری، تبریک گفته و از خداوند متعال توفیق عموم جامعه را در گذار از شرایط شیوع ویروس کرونا و توفیق خاص مدافعان سلامت را در دفع این بلای همه‌گیر و خدمت به جامعه از خداوند متعال مسالت دارم.

روز پرستار در ایران، ۵ جمادی الاولی زادروز حضرت زینب کبری سلام الله علیها است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان روز پرستار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس

همایش عمره دانشجویی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078009 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در لرستان پای صحبت‌های اهالی رسانه نشست
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • خشونت در دانشگاه‌های آمریکا برای حفظ آبرو است
  • حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دانشگاه تربیت مدرس
  • نگاه قضات در دستگاه قضایی باید سازنده باشد
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه