Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بهاری مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از بیماران خواست که با استفاده از سامانه «پذیرش ۲۴» اقدام به ثبت نوبت در حدود ۵۰ بیمارستان و کلینیک استان کنند و با پرهیز از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی، زنجیره شیوع کرونا را قطع کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : یکی از توصیه‌های مهم سازمان بهداشت جهانی خودداری از مراجعه غیرضروری به مراکز درمانی است، زیرا آمار‌ها حاکیست که شیوع کرونا در مراکز درمانی حدود سه برابر اماکن عادی است.

بهاری افزود: این خطر در مراکز درمانی شلوغ بویژه کلینیک‌های دولتی بیشتر است مگر اینکه در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی، شیوه نوبت دهی و پذیرش بیمار در این مراکز متفاوت از گذشته باشد.

او افزود: این کار هم اکنون در کلینیک‌های دولتی استان کرمانشاه رخ داده و با اجرای روش‌های نوبت دهی الکترونیک و غیرحضوری، به اندازه چشمگیری از ازدحام سابق در این مراکز کاسته شده است.

مدیر کلینیک‌های ویژه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آغاز الکترونیکی شدن بخشی از خدمت رسانی به بیماران از سه سال پیش گفت: هم اکنون سامانه «پذیرش ۲۴» به ۲ صورت اپلیکیشن (برنامه کاربردی) و سایت در دسترس همه شهروندان قرار دارد و آنان می‌توانند با مراجعه به سایت www.paziresh ۲۴.com یا نصب برنامه «پذیرش ۲۴» بر روی تلفن‌های همراه خود، اقدام به ثبت نوبت برای پزشک مورد نظر در حدود ۵۰ بیمارستان و درمانگاه استان کنند.

او افزود: شهروندان تنها لازم است با ورود به این سامانه و ثبت کد ملی بیمار اقدام به گرفتن نوبت پزشک یا مرکز درمانی موردنظر در روز و ساعت دلخواه خود کنند .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم پزشکی دستورالعمل های بهداشتی ویروس کرونا مراکز درمانی پذیرش ۲۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل بیمه سلامت استان گفت: قوانین مربوط به این موضوع در سامانه‌های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران پیاده سازی شده است و بیمه شدگان سلامت از امروز از آن بهره‌مند می‌شوند.


علی اربابی افزود: این طرح در خصوص قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که در قالب آن، تمامی خدمات در اسناد بستری، بستری موقت، تحت نظر اورژانس و سرپایی شیرخواران و کودکان زیر هفت سال (به استثناء داروی سرپایی)، و استفاده از ابزار (کیت) تولید داخل غربالگری نوزادان، در مراجعه به مراکز تشخیصی و درمانی بخش دولتی دانشگاهی، رایگان است.

دیگر خبرها

  • بدهی میلیاردی تامین اجتماعی به مراکز درمانی قزوین
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • جذب یک هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای بیماران خاص و صعب العلاج
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز
  • وضعیت تومورهای مغزی در کودکان/ رویکرد درمان چند تخصصی