Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط: پسر بچه کوچکی که والدینش او را به خاطر باور‌های خرافی رها کردند و فکر می‌کردند بدشانسی می‌آورد، توسط آنجا رینگرن لوون، بنیانگذار خیریه DINNødhjæl در کشو نیجریه پیدا شد. زمانی که عکس‌های مربوط به این پسر کوچک به نام امید در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، مردم جهان را شوکه کرد. آن عکس‌ها نشان می‌دادند که کودک به شدت دچار سوءتغذیه است؛ پس توسط بنیاد خیریه DINNødhjæl به او کمک شد تا بتواند غذای خود را تامین کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدر و مادر این کودک معتقد بودند که وی بد یمن است و برای آن‌ها بدشانسی می‌آورد پس او را در خیابان‌های اکت، نیجریه رها کرده بودند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئول انجمن خیریه گفت: وقتی امید را نجات دادیم در وضعیت وحشتناکی قرار داشت. او دچار سوءتغذیه شدید شده بود و بیماری‌های زیادی داشت. دو هفته اولی که او در بیمارستان بستری بود شرایط وخیمی داشت. ما نمی‌دانستیم که او زنده می‌ماند یا می‌میرد. امید یک نمونه از این کودک‌ها است، ما طی ۸ سال گذشته به صد‌ها کودک بی سرپرست کمک کردیم. امید از سال ۲۰۱۶ دچار تحولات خارق العاده‌ای شده است. او بسیار باهوش است و علاقه او هنر و طراحی است. وی استعداد فوق‌العاده‌ای در هنر دارد و بسیاری از نقاشی‌های او حتی فروخته شده است.    

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: کودک نیجریه سوءتغذیه خیریه صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره بازیگران «خانه به دوش» پس از ۲۰ سال (فیلم) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • برنامه‌های خود را در فرصت باقیمانده به سرانجام می‌رسانم
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • عکس| اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • پیام تبریک روز مشاوره ۱۴۰۳ + متن، عکس و استوری روز روانشناس
  • تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم)
  • سندروم استکهلم در مدارس ابتدایی/ فرزندتان را به ربات آزمون دهنده تبدیل نکنید!
  • تصاویری پراسترس از لحظه نجات جان از کودکی در سیل کرمان
  • ببینید | تصاویر تلخ از کودکی که رودخانه پشترود در کرمان او را به همراه خود می‌برد