Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان از برگزاری دوره های «روانشناسی و مهارت های زندگی ورزشی» برای رده های مختلف سنی تیم ملوان بندرانزلی خبر داد و گفت: این دوره ها به منظور تقویت مهارت های ذهنی فوتبالیست ها با همکاری مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی بندرانزلی برگزار شد.

اردشیر پورنعمت در گفت وگو با ایسنا، از برگزاری دوره های «روانشناسی و مهارت های زندگی ورزشی» برای رده های مختلف سنی تیم ملوان بندرانزلی خبر داد و اظهار کرد: این دوره ها به منظور تقویت مهارت های ذهنی و شیوه های زندگی فوتبالیست ها با همکاری مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاد دانشگاهی بندرانزلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بازیکنان را نیازمند برخورداری از مهارت های زیست ورزشکارانه دانست و افزود: پنج گروه ۳۵ نفره از تیم های پایه باشگاه ملوان بندرانزلی اعم از آقایان و بانوان در این دوره ها شرکت کردند.

معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان بندرانزلی، هدف از برگزاری دوره های مذکور را ارائه مهارت های زیست اجتماعی به فوتبالیست ها دانست و خاطرنشان کرد: به زودی دوره های مهارت تغذیه ای بازیکنان و اولیای آنان نیز برگزار می شود، زیرا بازیکنان تیم های پایه در سن رشد هستند و تغذیه نقش مهمی در رشد فیزیکی بازیکنان دارد لذا اولیای بازیکنان باید آموزش های تغذیه ای لازم را ببینند.

وی همچنین از برگزاری دوره های پزشکی کمک های اولیه برای بازیکنان خبر داد و اضافه کرد: به دنبال توسعه فوتبال و ارتقای برند ملوان از طریق برگزاری کلاس های آموزشی و دوره های مصاحبه ای برای تیم های پایه هستیم. همچنین رایزنی های لازم جهت توسعه اقتصادی باشگاه و مانیفست ۱۴۰۴ ارائه شده است.

پورنعمت، با تاکید بر لزوم ایمن سازی باشگاه ملوان از حواشی فضای مجازی، تصریح کرد: فوتبال و حاشیه با هم عجین هستند و لذا باید برای آینده فوتبال باشگاه از حواشی پیشگیری کنیم؛ البته فضای مجازی قابل کنترل نیست، اما می توانیم با مدیریت و خودکنترلی از عوامل حاشیه ساز برای باشگاه و بازیکنان ایمن بمانیم.

وی تیم های پایه را دورنمای فوتبال آینده دانست و خاطرنشان کرد: قدمت فوتبال انزلی به ۱۰۰ سال گذشته برمی گردد و باشگاه ملوان دارای فرهنگ بیش از نیم قرن است لذا یکی از ابعاد فرهنگ حاکم بر ملوان در کنار اخلاق و هواداران، بازیکن سازی است.

معاون تحقیق و توسعه باشگاه ملوان، تربیت بازیکنان در تیم های پایه را تولید فوتبالیست های متخصص برای آینده دانست و گفت: باشگاه ملوان بازیکنان زیادی را تربیت کرده و تحویل تیم های ملی داده است لذا باید ترتیب فوتبالیست های متخصص را اقتصادی کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای تربیت و آموزش بازیکنان جوان می تواند نگاه تخصصی تر و اقتصادی تر به موضوع داشت، عنوان کرد: باید به آموزش بازیکنان پایه دیدگاه اقتصادمحور داشت، زیرا بازیکن به مدت ۱۰ سال در باشگاه آموزش می بیند، اما سودش برای دیگر تیم هاست و لذا این نگاه و برنامه باید ترمیم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه ملوان بندرانزلي ملوان بندرانزلی برگزاری دوره باشگاه ملوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام علی مصطفوی‌نیا بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در مراسم معارفه خود اظهار کرد: شخصی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضائی هرگز دست رد به او نمی‌ زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضائی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلاً با ما مشورت نگرفتی و اقدامی انجام داده‌ای به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آن‌ها به زودی مرتفع شود.

رئیس کل دادگستری استان قزوین تصریح کرد: باید با همدلی همه نیروها برای حل مشکلات اقدام کرد.

حجت‌الاسلام مصطفوی‌نیا ادامه داد: موضوع اخیری که در استان رخ داده، نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هر حال اتفاقی است که رخ داده و یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت‌المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

کد خبر 748876

دیگر خبرها

  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد
  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو
  • لزوم توجه به موضوع پیشگیری از جرم در سطح استان
  • آموزش مهارت زندگی به زوجین برای کاهش طلاق
  • مهارت آموزی ۲ هزار و ۱۹۸ نفر در فروردین امسال