Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد آسایی، در گفتگو با خبرنگار مهر، بر اهمیت مستند سازی اقدامات مقابله با کرونا تاکید کرد و گفت: مقابله با کووید ۱۹، کاری است که در عرصه ارائه خدمات بهداشتی اولیه در حاشیه شهرها، کوچه و بازار، پایگاه های سلامت، مراکز منتخب ۱۶ و ۲۴ ساعته، در صنوف مختلف، وسایل حمل و نقل عمومی و پایانه ها و سایر نقاط انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین انتظار داریم نمایندگان معاونت بهداشتی و روابط عمومی ها با هم هماهنگ باشند.

وی با عنوان این مطلب که وزارت بهداشت در روند ارائه خدمات مراقبتی در قالب طرح شهید سلیمانی سه تیم تعریف کرده است، افزود: این سه تیم شامل مراقبین سلامت، حافظین سلامت و ناظرین سلامت است.

آسایی ادامه داد: مراقبین سلامت همان افرادی هستند که به شناسایی بیماران از درب منزل تا انتقال آنها به مراکز درمانی، فعالیت دارند.

وی با اشاره به تیم های حمایتی که همان گروه های بسیجی هستند، گفت: این تیم، به اقداماتی نظیر رسیدگی به بیماران کم بضاعت و مبحث قرنطینه خانگی مشغول هستند.

مشاور وزیر بهداشت در امور بهداشتی، تیم های نظارتی را همکاران بهداشت محیط معرفی کرد و افزود: اعضای این تیم نیز به همراه نمایندگان هلال احمر یا بسیج از مراکز عرضه و فروش موادغذایی بازدید می کنند.

آسایی با تاکید بر اهمیت مستندسازی اقداماتی که در طرح شهید سلیمانی صورت می گیرد، تصریح کرد: مهمترین مسئله این است که میزان رضایتمندی مردم و گیرندگان خدمت را ثبت کنیم.

کد خبر 5100921

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا پروتکل های بهداشتی ویروس کرونا روز پرستار آمار کرونا شب یلدا تغذیه سالم پروتکل های بهداشتی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سیما سادات لاری واکسن کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی ایران علیرضا زالی جامعه پرستاری سعید نمکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین،  ماما را اولین فردی می توان برشمرد که پس از زایمان طبیعی در ارتباط با نوزاد قرار می‌ گیرد و به حفظ و ارتقای سلامتش کمک می‌ کند.

در مراکز بهداشتی یک ماما علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مادر و کودک در دوران مختلف زندگی (جنینی، نوزادی، کودکی، مدرسه) به ارائه خدمات پیشگیری، مشاوره سلامت جنسی و باروری و سلامت خانواده نیز می پردازد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • فعالیت بیش از ۱۷۰ ماما در مراکز بهداشتی استان یزد
  • امحای ۲۰۰۰ کیلوگرم مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • امحای ۲ تن انواع مواد غذایی غیرقابل‌مصرف در میاندوآب
  • سازمان بهداشت جهانی: حمله به رفح ممکن است منجر به حمام خون شود
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • امحای ۲ تن مواد غذایی فاسد در میاندوآب
  • شناسایی ۳۰۵۴ کودک مشمول قانون حمایت از جمعیت در لرستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد