Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@22:57:34 GMT

پرداخت معوقات کارگران کارخانه نساجی قائم‌شهر

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۰۹۵۱

پرداخت معوقات کارگران کارخانه نساجی قائم‌شهر

شهردار قائم شهر از پرداخت معوقات دو سال اخیر کارگران کارخانه نساجی شماره یک از سوی شهرداری این شهر ‏خبر داد.‏

عباس صالح زاده در گفت و‬ گو با خبرنگار‬ ایمنا با‬ اشاره‬ به‬ بازدید مسئولان‬ دفتر نظارت و پیگیری سازمان خصوصی سازی کشور از ‏کارخانه نساجی شماره یک که در اختیار شهرداری قائم شهر قرار دارد، اظهار کرد: ‬ در این بازدید پیرامون رفع‬ مشکلات مالی کارخانه‬ نساجی و تأمین هزینه‌های بروز کردن دستگاه‌ها و خرید قطعات نساجی شماره یک به منظور افزایش تولید رایزنی‬ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی‬ افزود: شهرداری قائم شهر ‏در ساهای‬ ۹۸‬ و‬ ۹۹‬ تمامی حقوق معوق و رفاهیات و بن کالا‬ کارگران نساجی را فراتر از برنامه حقوقی‬ با‬ هدف‬ افزایش ظرفیت تولید و حفظ اشتغال پرداخت کرده است.‏

شهردار‬ قائم‌شهر‬ عنوان‬ ‏کرد: سازمان خصوصی سازی حداکثر توان خود را جهت پاسخ به‬ درخواست‌های شهرداری و کارگران‬ نساجی ‏شماره به‬ کار گرفته است.

صالح‬ زاده‬ خاطرنشان‬ کرد: در دو‬ سال‬ گذشته‬ ۲۱ ‏میلیارد تومان‬‬ بابت خرید کارخانه نساجی یک و‬ پرداخت‬ بدهی‌های‬ آن‬ به‬ شهرداری‬ پرداخت‬ و مقرر‬ شد‬ پرداخت‬ معوقات سال‌های ۹۶ و ۹۷ نیز در برنامه شهرداری قرار گیرد.

وی‬ با‬ بیان‬ اینکه‬ کارخانه نساجی شماره یک باید در شهر قائم شهر باقی و به فعالیت خود به صورت ‏پویا ادامه دهد، ‬ افزود: شهرداری‬ در‬ دو‬ سال‬ گذشته‬ ۷.۵‬ میلیارد تومان‬ بابت تأمین حقوق و مزایای کارگران‬ این‬ کارخانه‬ پرداخت کرده و‬ در‬ حال‬ حاضر‬ معوقات‬ حقوقی‬ وجود‬ ندارد. ‏

کد خبر 463072

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهرداري قائم شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نساجی شماره یک کارخانه نساجی قائم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت الاسلام و المسلمین اکبری در دیدار با مدیر کل حفاظت محیط زیست استان گفت: ورود دستگاه قضایی استان به مسائلی که نیاز مردم را رفع می کند جنبه عمومی دارد و در جهت تقویت زیر ساخت ها تاثیر گذار خواهد بود و حل مشکلات معوقات آلایندگی نیاز به پیگیری جدی در چارچوب قانون دارد.

وی تاکید کرد: از جمله تاکیدات ریاست قوه قضائیه « پیگیری عوارض آلایندگی » است و دستگاه ها و بنگاه های اقتصادی که آلایندگی دارند باید وفق مقررات عوارض آلایندگی را پرداخت و این عوارض در راستای ارتقاء امور محیط زیستی استان سمنان صرف شود.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با اشاره به اینکه ورود دستگاه قضایی استان در موضوعات محیط زیستی همچنان دارد افزود: حوزه حقوق عامه بستر وسیعی در پیگیری نیازها و مطالبات قانونی مردم دارد و دستگاه قضایی استان توسعه عدالت در جامعه را دنبال می کند تا در نتیجه هم افزایی و همراهی تمامی مسئولان استانی اهتمام به اجرای قانون صورت پذیرد.

بهرامعلی ظاهری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان سمنان گفت: ورود دستگاه قضایی استان سمنان در موضوعات محیط زیستی موجبات توفیقات بیشتر این سازمان در مسیر پیگیری قانونی تکالیف این سازمان را فراهم آورده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900229

دیگر خبرها

  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • دارندگان سهام عدالت برای دریافت سود عجله کنند / فرصت یک هفته‌ای برای دریافت معوقات سود سهام عدالت
  • کارخانه نوآوری اصفهان هوشمند راه‌اندازی می‌شود
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد