Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت گفت: اعضای این کانون با همکاری فرمانده حوزه مقاومت قدس و پایگاه خواهران صدیقه طاهره به مناسبت ولادت زینب کبری (ع) و روز پرستار از مدافعان سلامت شهر مغانسر تجلیل کردند.

«فاطمه شیرپور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای این کانون با همکاری فرمانده حوزه مقاومت قدس و پایگاه خواهران صدیقه طاهره به مناسبت ولادت زینب کبری (ع) و روز پرستار از مدافعان سلامت شهر مغانسر تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت تصریح کرد: بیماری کرونا روزهای سختی را برای پرستاران و کادر درمانی ایجاد کرده اند و باید از ایثار و فداکاری این عزیزان به خوبی تجلیل می شد که به دلیل شیوع این بیماری با حضور محدودی از افراد با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

 

وی یادآور شد: طبق منویات مقام معظم رهبری «پرستار فرشته رحمت بیمار است» و از جایگاه رفیع آنها باید تقدیر و تشکر کرد.

 

شیرپور افزود: از زمان شیوع بیماری کرونا در کشور پرستاران به عنوان مدافعان سلامت در عرصه جهاد حضور فعال داشتند و تاکنون بسیاری از این نیروهای خدوم را به دلیل ابتلا به بیماری کرونا از دست داده ایم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری عفت خاطر نشان کرد: سپاسگزار این جهاد معنوی پرستاران در زمینه مهار بیماری کرونا هستیم و باید شهروندان نیز با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی قدردان این زحمات باشند.

 

شیرپور اعلام داشت: بهترین هدیه این پرستاران رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تا شاهد کاهش شیوع بیماری در سطح جامعه باشیم.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از مدافعان سلامت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تبریک روز پرستار روز پرستار اردبیل بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی هشتم اردیبهشت ماه، در جلسه قرارگاه استانی مساجد استان لرستان، که با حضور اعضای ستاد برگزار شد، اظهار کرد: ما هر آنچه که داریم از وجود پر خیر و برکت مساجد است، ما باید بتوانیم خدمات مسجد را خوب جلوه دهیم و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب اسلامی یک سری تشکیلات مانند پایگاه‌های بسیج، کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد، در کنار احداث و توسعه مساجد تشکیل شد که بسیار ضروری است و باعث شده به غیر از شرکت در نماز جماعت، جوانان و نوجوانان به واسطه برنامه‌های متنوع به مسجد سوق پیدا کنند.

شاهرخی بیان کرد: مساجد بدون جوانان و نوجوانان و بدون هیئت امنا و کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد، در سال‌های اخیر با توجه به نیاز مردم و حضور مستمر روحانیان و بسیجیان در محلات، تشکلاتی همچون ستاد تسهیلگری تشکیل شد که توفیقات خوبی در این راستا نصیب شده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: مجموعه امور مساجد استان نیز با صبر و حوصله اقدامات خوبی انجام داده، برنامه‌ها و مصوبات ارزشمندی را در راستای توانمندسازی ارکان مسجد عملیاتی کرده که تشکیل این ستاد و کارگروه دنباله همین موضوع است.

وی تأکید کرد: قرارگاه‌های مساجد باید باعث شود که روز به روز شاهد تغییر و تحول در سطح محلات و جامعه باشیم و انتظار است که با برگزاری چنین جلساتی، ظرفیت‌های استان در جهت رونق امور مساجد ارزیابی و آن‌ها را به کار بگیریم.

شاهرخی افزود: ما جوانان و نوجوانانی داریم که از بابت انقلابی‌گری و عقیدتی و کار جهادی از نسل گذشته اگر جلوتر نباشند عقب‌تر نیستند، در اختیار قرار دادن خدمات آموزشی، پژوهشی، تفریحی و سرگرمی از سوی سازمان‌ها، نهادها و ادارات مختلف به جد باید پیگیری شود، از آنجایی که این قشر از جامعه منبعی برای درآمد ندارند و مشتاقانه برای اوقات فراغت و کارهای فرهنگی مساجد مراجعه می‌کنند، باید این خدمات در اختیار آنان قرار بگیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشنواره «عروسکخونه» برگزیدگان خود را شناخت/ تجلیل از حسن دادشکر و عادل بزدوده
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • مرکز جامع پیشگیری ، کنترل و بیماریهای غیر واگیر  در مرکز خدمات جامع سلامت گلها راه اندازی شد
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت